Kädenvääntö

No kaikkia tarvitaan varmaan jossain määrin mut noista jos pitäisi valita niin loputon hauis olisi varmaan hyödyllisin.

Loputon kierto on myös aika hyvä koska suurin osa porukasta haluu vääntää ranne neutraalissa tai pronatoituneessa asennossa.

Floppaamalla ja supinaation kautta voi toki myös voittaa mutta pettämätön pronaatio olis silti aika kova ase vääntöpöydässä 🤔
Absolut hullumiehen valinta, loputon supinaatio 😄😄💪

Monastihan kuppi nostetaan kädenväännön tärkeimmäksi ominaisuudeksi? Tai Brzenk muistaakseni jotain sellasta puheli aikanaan? Itte oon huomannu, että jos kiertäjät tuhoutuu, ni mitään ei voi tehä. Ilman kuppia ja riseria oon voittanu mestaruuksia 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Absolut hullumiehen valinta, loputon supinaatio 😄😄💪

Monastihan kuppi nostetaan kädenväännön tärkeimmäksi ominaisuudeksi? Tai Brzenk muistaakseni jotain sellasta puheli aikanaan? Itte oon huomannu, että jos kiertäjät tuhoutuu, ni mitään ei voi tehä. Ilman kuppia ja riseria oon voittanu mestaruuksia 😄
Mut siinä on vähän eroa kun me puhutaan tässä hypoteettisista skenaarioista, missä joku ominaisuus ois ehkä ääretön ja joitakin ilmankin voi pärjätä.

Brzenk taas kommentoi käytännön kokemuksen kautta. Mulla itselläni on ihan kohtuullinen kuppivoima mut silti koen että hyötyisin todella paljon jos sitä ois enemmän.

Vastavuoroisesti tuntuu todella haastavalta vääntää sellasta vastaan jolla hirvee kuppi.🫣
 
Toki hauis myös kyllä hyvä valinta tässä 😃 riseri on mun mielestä eniten vääntötyyli kohtainen juttu näistä ja en näe lähellekään kaikkien edes järkeä treenata sitä erikseen 🤔
 
Toki hauis myös kyllä hyvä valinta tässä 😃 riseri on mun mielestä eniten vääntötyyli kohtainen juttu näistä ja en näe lähellekään kaikkien edes järkeä treenata sitä erikseen 🤔
Tää oli erittäin kova nosto! Hienoa että joku uskaltaa sanoa ääneen 😄
 
Ja cadoretten tyyli on sellanen että se vie vastustajalta kaiken tilan liikkua...varsinkin jotain tollasta tsvetkovin kaltaista mörköä vastaan 🤔
Ois hauska nähä Jerry vs Golden dragon 😮 Mitä siinä tapahtus???
 
Mut siinä on vähän eroa kun me puhutaan tässä hypoteettisista skenaarioista, missä joku ominaisuus ois ehkä ääretön ja joitakin ilmankin voi pärjätä.

Brzenk taas kommentoi käytännön kokemuksen kautta. Mulla itselläni on ihan kohtuullinen kuppivoima mut silti koen että hyötyisin todella paljon jos sitä ois enemmän.

Vastavuoroisesti tuntuu todella haastavalta vääntää sellasta vastaan jolla hirvee kuppi.🫣
Joo pahat kupit kyl vituttavia pääsääntösesti 😄
 
Se olis kyllä mielenkiintoinen mutta oliko kamililla se vasuri selvästi parempi 🤔
Joo näin tais olla ✌️ Oliko muuten sillaa että sää olit väännelly Jerryn kanssa lämppäpöydässä joskus?
 
Se oli hookissa yllättävän inhimillisen tuntuinen siihen nähden että maailman huippu kuitenkin 🤔 toki mua parempi ja siihen aikaan mullakin oli edes jonkinlainen hookki 😃
Miten tätä ei saatu videolle 😮😄 Legensaarisia tarinoita!
 
Screenshot_20240622_182119_com.instagram.android_edit_259075137057861.jpg


Smaev kun lukee kommentteja:

yes-sweating.gif
 
Back
Ylös Bottom