Oon yhä urheasti eri mieltä tästä ja jollain videolla muistaakseni kanssani eri mieltä oli myös jto, jos se jotain lisäarvoo tuo.Nahka saattaa paksuuntua rasituksesta korkeintaan mutta siihen se jääkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon yhä urheasti eri mieltä tästä ja jollain videolla muistaakseni kanssani eri mieltä oli myös jto, jos se jotain lisäarvoo tuo.Nahka saattaa paksuuntua rasituksesta korkeintaan mutta siihen se jääkin.
Sen mitä videoista voi päätellä, niin ainoastaan pronaationostojen ja risernostojen verranTreenaako se nykyään minkä verran hauiskulmaa?
Itse ainakin kun olen tuota liikettä kokeillut niin heti tuntui siltä ettei kannata tehdä, senverran juili kyynärpäässä.Mun mielestä Devon vähän seonnut tossa kyynärvarsien reenaamisessa Siis tärkee juttu, mutta hauiskulma kans tärkee. Tai näyttää että sen paketti monasti ihan kauhee nykysin. Tietenni voi olla että johtuu vammoista, mutta ite uskon että kädet paskottiin sillä jäätvällä 6-7 kertaa viikossa 4h kerrallaan vääntämisellä Eihän sellasta voi ny kukaan kestää vuosikymmeniä.
70 kiloa kun nostaa staattisesti niin onhan siellä pirusti voimaa, mutta ei riitä kun muut treenaavat enemmän erikseen.Sen mitä videoista voi päätellä, niin ainoastaan pronaationostojen ja risernostojen verran
Eli suoraa treeniä ei tule mutta jotkut liikkeet osuu myös haballe
Siis kämmenen lihaksia toki pystyy kasvattamaan, mutta sormissa ei ole lihaksia joten nahka siellä paksuuntuu.Oon yhä urheasti eri mieltä tästä ja jollain videolla muistaakseni kanssani eri mieltä oli myös jto, jos se jotain lisäarvoo tuo.
Käsittääkseni pelkästään pöydässä.Treenaako se nykyään minkä verran hauiskulmaa?
Siis kämmenen lihaksia toki pystyy kasvattamaan, mutta sormissa ei ole lihaksia joten nahka siellä paksuuntuu.
Tuntuisi hieman omituiselta jos sormien luusto kasvaisi murrosiän jälkeen, kun kasvulevyt ovat luutuneet umpeen.
Olisi mielenkiintoista kuulla JTOn näkemys asiasta, en nyt päätäni pantiksi laita tämän asian puolesta
Onhan siinä muutakin kuin luu ja nahka, jotain rustoa ja rasvaa ja mitä lie kudosta. Keho on kuitenkin aika sopeutuvainen mihin tahansa rasitukseen, joten en mä pidä mitenkään fysiologisesti mahdottomana sormien jonkunasteista paksuuntumista. Toki mitään wanhankansan näppejä ei saa käsistä joilla on lapion ja talikon sijaan lapsena pidetty pleikkarin ohjainta, mutta kyllä ainakin omat on vähän lihavoitunu vuosien saatossa.Siis kämmenen lihaksia toki pystyy kasvattamaan, mutta sormissa ei ole lihaksia joten nahka siellä paksuuntuu.
Tuntuisi hieman omituiselta jos sormien luusto kasvaisi murrosiän jälkeen, kun kasvulevyt ovat luutuneet umpeen.
Olisi mielenkiintoista kuulla JTOn näkemys asiasta, en nyt päätäni pantiksi laita tämän asian puolesta
Voimaharjoittelu paksuntaa luita hieman.
Sormissa luiden päällä jänteitä, läskiä ja nahkaa. Läskiä voi ainakin hommata lihomalla. Nahka liekkö paksunee kuluttamalla? Jänteet vahvistuu voimailussa, mutta en tiedä minkä verran jotkut sormien jänteet fyysisesti kasvaa.
Joo käsissä on toki jänteitä ja luut, ne unohdin mainita kokonaan.Onhan siinä muutakin kuin luu ja nahka, jotain rustoa ja rasvaa ja mitä lie kudosta. Keho on kuitenkin aika sopeutuvainen mihin tahansa rasitukseen, joten en mä pidä mitenkään fysiologisesti mahdottomana sormien jonkunasteista paksuuntumista. Toki mitään wanhankansan näppejä ei saa käsistä joilla on lapion ja talikon sijaan lapsena pidetty pleikkarin ohjainta, mutta kyllä ainakin omat on vähän lihavoitunu vuosien saatossa.
E: Ryökäle toi Force on nopee.
View: https://youtu.be/qA_6nH5mKAw?t=2955
Mielenkiintonen pöytä tässä illassa. En ite oo nähny tommosta pyöreetä ennen
2-0 tais johtaa, mut toka matsi oli pyrhoksen voitto kun menetti kupin. Sit kun kupin menettää ni se ei ikinä enää palaaMiten noi erät meni. Oliko 3-0 Silarv johdossa ja sit käänty kun loppu bensa?
Revaz nii saatana iso Hullua! Paha sanoa kyllä.. En tiedä saatanaFerit is King! Topi mitä veikkaat pystyykö Dzenarov hookkaa 170kg Revazin. Melkoinen koukkaus saa olla ku takapaine on Revazilta päällä.
Mä näkisin että ainoo pieni toivo on väsytystaktiikka. Tai sitten Muratov opettaa maan miehelleen jotain Kazakstanilaisia soturitaikojaRevaz nii saatana iso Hullua! Paha sanoa kyllä.. En tiedä saatana