Kädenvääntö

Kumpihan ois voittanu nopeudessa, prime Lilievin top rolli vai prime Matyushenkon hookki?🤔

Aikani tätä pohdin ja tulin siihen tulokseen että prime Cyplenkov voittais molemmat ihan vaa voimalla 😂
Joskus Aku Ankassa Pelle Peloton rakenti pesäpallo mailan mikä vetää palloa puoleensa, ja pallon mikä hakeutuu poispäin mailasta. En muista miten siinä kävi, mutta varmaan sama juttu tässäkin 😄😄

Kyllähän Cypi aina Lilievin vei kun ne kohtas fressinä? Vaikee nähä että Matu veis hookissa Cypiä mitenkään 😮
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus Aku Ankassa Pelle Peloton rakenti pesäpallo mailan mikä vetää palloa puoleensa, ja pallon mikä hakeutuu poispäin mailasta. En muista miten siinä kävi, mutta varmaan sama juttu tässäkin 😄😄

Kyllähän Cypi aina Lilievin vei kun ne kohtas fressinä? Vaikee nähä että Matu veis hookissa Cypiä mitenkään 😮
puhutaanko nyt 144kg prime cypistä vastaan 100kg liliev ja matu vai jostain muusta aikakaudesta?
 
puhutaanko nyt 144kg prime cypistä vastaan 100kg liliev ja matu vai jostain muusta aikakaudesta?
Joo prime versiot vastakkain 💪
 
Hullua miettiä, että Toddi parissa vuodessa Levan kaavailuista Lamparelliin 😄 Kyl mä ton matsin tsekkaan silti!
Mulla on ihan sellainen tunne että vuoden sisällä, muutaman matsin jälkeen Toddi on elämänsä kunnossa.
Sillä paistaa intohimo lajiin ja se että sillä on isot rahat kyseessä uransa suhteen pistää tekemään yli parhaansa.
Lisäksi kaikki nämä uudet kantasolu vai mikä se olikaan hoidot, auttaa vielä lisää.
Plus kaikki muut konstit mitä me ei tiedetäkään.
 
Mulla on ihan sellainen tunne että vuoden sisällä, muutaman matsin jälkeen Toddi on elämänsä kunnossa.
Sillä paistaa intohimo lajiin ja se että sillä on isot rahat kyseessä uransa suhteen pistää tekemään yli parhaansa.
Lisäksi kaikki nämä uudet kantasolu vai mikä se olikaan hoidot, auttaa vielä lisää.
Plus kaikki muut konstit mitä me ei tiedetäkään.
Mie taas sitä mieltä että paineet liian kovat Toddilla. Lamparelli viel 3-2
 
Hyvä havainto että kisojen jälkeen forkun lihat, vasara, koukistajat ja kiertäjät eniten domsseilla, hauis sitten neitseellisen tuntunen 😄

Itse vannon hauiksen reenaamisen nimeen mahollisimman eri tavoilla, mutta se voi tosin selittää miksi uskomattomia ihmetekoja ei pöydässä oo saanukkaan aikaseksi.
Mun tyylillä taas ainoastaan hauis kipeytyy. Vasara ei saa osumaa vähääkään.
 
Mie taas sitä mieltä että paineet liian kovat Toddilla. Lamparelli viel 3-2
Mulla on kans usko menny monsteriin täysin. En tiedä putosko ukko kahinoista ku kings move koodi murrettiin vai mitä tapahtu ku kaikki matsit turpaan. Mukava tosin päästä näkemään mitä sen hauisleikkaus teki sen väännölle ku rommia tuli paljon lisää. Vai onko kings move lukko nyt mennyttä ja joutuu luottaa muuhun voimaansa jota tuntuu olevan niukasti, Ainakin superiin
 
Metagroup kädenvääntökilpailu 8. kesäkuuta Ratinan kauppakeskuksessa Tampereella. Oikean käden avoin ja Metagroup OY palkitsee voittajan 1000 eurolla.
Wow wow wow! Oliko teillä juontajasta pulaa muuten? 😄
 
Mulla on kans usko menny monsteriin täysin. En tiedä putosko ukko kahinoista ku kings move koodi murrettiin vai mitä tapahtu ku kaikki matsit turpaan. Mukava tosin päästä näkemään mitä sen hauisleikkaus teki sen väännölle ku rommia tuli paljon lisää. Vai onko kings move lukko nyt mennyttä ja joutuu luottaa muuhun voimaansa jota tuntuu olevan niukasti, Ainakin superiin

Oli sillon kunnossa, mutta myös WAL säännöt oli isossa osassa sen menestystä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom