Kumpihan ois voittanu nopeudessa, prime Lilievin top rolli vai prime Matyushenkon hookki?Jep!!
Aikani tätä pohdin ja tulin siihen tulokseen että prime Cyplenkov voittais molemmat ihan vaa voimalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpihan ois voittanu nopeudessa, prime Lilievin top rolli vai prime Matyushenkon hookki?Jep!!
Joskus Aku Ankassa Pelle Peloton rakenti pesäpallo mailan mikä vetää palloa puoleensa, ja pallon mikä hakeutuu poispäin mailasta. En muista miten siinä kävi, mutta varmaan sama juttu tässäkinKumpihan ois voittanu nopeudessa, prime Lilievin top rolli vai prime Matyushenkon hookki?
Aikani tätä pohdin ja tulin siihen tulokseen että prime Cyplenkov voittais molemmat ihan vaa voimalla
Nyt on omituinen matsi. Toivottavasti Ermes on hionu vasurinsa top rollin kuntoon tai matsi näyttää samalta ku morozovia vastaan viimeks ku ermes vasurilla väänsi.
puhutaanko nyt 144kg prime cypistä vastaan 100kg liliev ja matu vai jostain muusta aikakaudesta?Joskus Aku Ankassa Pelle Peloton rakenti pesäpallo mailan mikä vetää palloa puoleensa, ja pallon mikä hakeutuu poispäin mailasta. En muista miten siinä kävi, mutta varmaan sama juttu tässäkin
Kyllähän Cypi aina Lilievin vei kun ne kohtas fressinä? Vaikee nähä että Matu veis hookissa Cypiä mitenkään
Joo prime versiot vastakkainpuhutaanko nyt 144kg prime cypistä vastaan 100kg liliev ja matu vai jostain muusta aikakaudesta?
Suutarilta remmit ja Moksulta härpäkkeet + Heinolan salin ylijäämiäMistä porukka tilannut remmejä tai muuta kädenvääntöön liittyvää?
Aku Moksi niitä tosiaan toimitteleeMistä porukka tilannut remmejä tai muuta kädenvääntöön liittyvää?
Mulla on ihan sellainen tunne että vuoden sisällä, muutaman matsin jälkeen Toddi on elämänsä kunnossa.Hullua miettiä, että Toddi parissa vuodessa Levan kaavailuista Lamparelliin Kyl mä ton matsin tsekkaan silti!
Mie taas sitä mieltä että paineet liian kovat Toddilla. Lamparelli viel 3-2Mulla on ihan sellainen tunne että vuoden sisällä, muutaman matsin jälkeen Toddi on elämänsä kunnossa.
Sillä paistaa intohimo lajiin ja se että sillä on isot rahat kyseessä uransa suhteen pistää tekemään yli parhaansa.
Lisäksi kaikki nämä uudet kantasolu vai mikä se olikaan hoidot, auttaa vielä lisää.
Plus kaikki muut konstit mitä me ei tiedetäkään.
Mun tyylillä taas ainoastaan hauis kipeytyy. Vasara ei saa osumaa vähääkään.Hyvä havainto että kisojen jälkeen forkun lihat, vasara, koukistajat ja kiertäjät eniten domsseilla, hauis sitten neitseellisen tuntunen
Itse vannon hauiksen reenaamisen nimeen mahollisimman eri tavoilla, mutta se voi tosin selittää miksi uskomattomia ihmetekoja ei pöydässä oo saanukkaan aikaseksi.
Mulla on kans usko menny monsteriin täysin. En tiedä putosko ukko kahinoista ku kings move koodi murrettiin vai mitä tapahtu ku kaikki matsit turpaan. Mukava tosin päästä näkemään mitä sen hauisleikkaus teki sen väännölle ku rommia tuli paljon lisää. Vai onko kings move lukko nyt mennyttä ja joutuu luottaa muuhun voimaansa jota tuntuu olevan niukasti, Ainakin superiinMie taas sitä mieltä että paineet liian kovat Toddilla. Lamparelli viel 3-2
Mie taas sitä mieltä että paineet liian kovat Toddilla. Lamparelli viel 3-2
Wow wow wow! Oliko teillä juontajasta pulaa muuten?Metagroup kädenvääntökilpailu 8. kesäkuuta Ratinan kauppakeskuksessa Tampereella. Oikean käden avoin ja Metagroup OY palkitsee voittajan 1000 eurolla.