Kädenvääntö


View: https://www.youtube.com/watch?v=aOkS1XWxKb8

Levan kiistatta vahvin vääntäjä koskaan, vahvempi kuin muut jokaisella osa-alueella.


View: https://www.youtube.com/watch?v=ydOPOeGhFSk

Jää Larratin "maailmanennätykset" kakkoseksi, toivottavasti Devon on varannut jo lääkäriajan ja tatuointiliikkeelle soitettu.

Prässi ja hauis ei välttämättä maailman kovimmat? Takapaine mahollisesti, ja kuppi näyttäs olevan 💪 Levanissa ikävää kun sillä on niin iso ja paksu käsi, sekä kaikki vektorit hyvin lähellä parasta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse toivon että Larrat sais pysäytettyä sen edes kerran. Ois kiva nähdä miten Levan väsyy ja pumppaantuuko käsi kuin. Topi joko oot iskussa SM kisoihin ?
 
Itse toivon että Larrat sais pysäytettyä sen edes kerran. Ois kiva nähdä miten Levan väsyy ja pumppaantuuko käsi kuin. Topi joko oot iskussa SM kisoihin ?
Eihän nyt vielä tässä vaiheessa saa olla iskussa 😄 Mitä syvempi superkompensaatio kuoppa, sitä korkeempi nuotion liekki!!
 
No sitähän se sitten oli 🤣🤣
No siis jäbän kohtaaminen ainoo muuttuja tossa, niin eihän tota mitenkään muuten voi selittää 💪
 
FB_IMG_1707687568697.jpg
 

Hankala sanoo kuinka moni pystyis vastaavaan kun tollasia ei yleensä huiput tee, tai ei ainakaan päädy videolle.

Mutuilisin että A- kastin top rollaajat, kuten Levan, Laletin, Gasparini,,,,pystyis samaan/parempaan. Mut sitten alkais tulla jo hiljasempaa. Esimerkiksi Morozov vääntää enemänkii sisäkautta enkä ole ihan varma että pystyis tohon ainakaan ilman erillistä reeniä.
 
Tuon jos tekis että hihna lenkki suoraan peukalosta ja ranne suorana ettei mene ranne nivelen päältä/alta. Niin vois vähä helpommin vertailtava liike olla.
Mä oon aika paljon kritisoinut porukkaa tän "larratpronaation" tyylistä millä se tehdään kun siinä on täysin selvä idea miksi larratti sen kyseisellä tavalla tekee...mua jopa hieman ärsyttää että maailman eliitti kädenvääntäjät levania myöten apinoi sitä ymmärtämättä sen liikkeen funktiosta tuon taivaallista 🤣 se on jopa hieman surullista 😃
 
Mä oon aika paljon kritisoinut porukkaa tän "larratpronaation" tyylistä millä se tehdään kun siinä on täysin selvä idea miksi larratti sen kyseisellä tavalla tekee...mua jopa hieman ärsyttää että maailman eliitti kädenvääntäjät levania myöten apinoi sitä ymmärtämättä sen liikkeen funktiosta tuon taivaallista 🤣 se on jopa hieman surullista 😃
Haluatko avata funktion? Kierron testaaminen vaaterissa?
Wat8.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom