Marjomaa, Niskanen näyttäisi olevan listassa myösmeneekö topi yksin raskaaseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Marjomaa, Niskanen näyttäisi olevan listassa myösmeneekö topi yksin raskaaseen?
Niskanen näyttäs ainakin olevan ja en tiedä Marjomaastameneekö topi yksin raskaaseen?
Levanikaan ei usko![]()
Toki jos ei ole aikaisemmin tuota liikettä tehnyt ja nyt alkanut tosissaan tekemään niin äkkiä tulee kehitystä, se on toinen asia kuinka kehitys siirtyy pöytään.Onhan tuo hurja kehitystä, kun vuosi sitten postannut ku Ermes otti 1 ricerissä toiston ja nyt pumppaa 20 toistoa.. Kaippa sitä kaikki on mahdollista.
no niskanen sentään, taitaa marjomaa mennä 105 sarjaanNiskanen näyttäs ainakin olevan ja en tiedä Marjomaasta![]()
No vähintään Niskasen kanssa edustetaanno niskanen sentään, taitaa marjomaa mennä 105 sarjaan
Varmat mitalit kotiin tuo (seniorit)Voin taas aloittaa tän EM hypen. En tiedä yhtään onko muiden maiden osallistujia julkaistu missään mutta odotan vai pitääkö se sanoa ennustan. Sanompa nyt kuitenkin odotan raskaasta Juvonen kultaa vasurilla ainakin. Niskanen ehkä mitali oikeella. Marjomaa ottaa nyt kullan alemmasta kummalla kädellä haluaa sen. Saaranluoma 86kg kulta oikea. Salminen on kans kintaalla nyt oikea kultaa. Sanni hoitaa omansa vasurilla tai ainakin pitäisi. Asseri ois vasurin kulta. Mä en tiedä mitä Moksi tekee tuolla. Kai haluaa 95 vasurin kultaa ? pitää kysyä kun näkee. Muuten varmaan lähinnä pitää kisatuntumaa yllä. Olkaa hyvä.
Aku kisaa 78 ja mä kisaan vaan u21 78Varmat mitalit kotiin tuo (seniorit)
Saaranluoma, Salminen, Moksi, Juvonen, Salonen, Kingelin, Marjomaa. Ulkoa en muista ketä siellä muita oli mutta nämä tuli mieleen.
Waletin Helling vois yllättää ja ottaa mitalin. Miksei myös Oliver ja Emmi?
Onhan meillä saumoja vaikka mihin!
Eikö Aku oo 86ssa?Aku kisaa 78 ja mä kisaan vaan u21 78
en oo ny iha varmaEikö Aku oo 86ssa?