Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko tehny tota samaa liikettä sillä sun Wrist Wrenchillä ja millasii eroja oot huomannu painoissa ? Sehän vaikeutuu about noin puolella.Teen noita pitoja ylätaljassa useemmin ihan perus kapealla kahvalla mikä ei pyöri. Enemmän ehkä ykl appari ku kädenväännön Mut tuo sekin selkä nahinaa pöytään.
Rollarilla taas ranne ja sormet pettää aikasemmin ku selkälihat. Selkeesti lajinomasempi liike Ja sillaa ehkä omaan silmään parempi ku perus rollari, kun tossa tulee toi selkäveto kans. Ehkä hyvä tehä noita kaikkia
Huomannu että wrenchillä kun tekee yläviistosta ja sillaa että saa ranteen mutkalle, ni ero pienenee aika paljon Ihan eri ku maasta nostettaessa kyseisillä vempeleillä.Ootko tehny tota samaa liikettä sillä sun Wrist Wrenchillä ja millasii eroja oot huomannu painoissa ? Sehän vaikeutuu about noin puolella.
Arsen Liliev fiilais äijän tapaa ajatella kädenvääntöä Ei saa työntää toista, mutta tulkinnanvaraisiahan noi monasti on. Ite pyrin miettimään kädenvääntöä enemmän kaverin käden tyynyyn saamisen, kuin kyynärpäävirheiden kauttaOlisko muuten sallittua tämmönen:
Sun vastustaja on vaikka toprollannu sut, sä saat stopin. Tämän jälkeen huomaat että vastustajan kyynärpää on tosi reunalla ja päätät työntää sen kyynärpään pois pädiltä käyttämällä sun ojentajaa.
Tohon tietenki vaikee kans päästä. Varmaan suurin tekijä ja etu tossa, että kaverilla tosi pitkä matka viedä tyynyyn. Pitkä matka jarrutella.oon muuten huomannu että tällanen tekniikka olis luultavasti tosi hyvä varsinkin pitkävetiseen matsiin. koska sä "uhraat" sun olkapää ja sä käytät sun luurakennetta estääkses häviön.
Eli vähän niinku press mutta vaan hookissa... Olisko kellään mielipiteitä?
En tiedä kertooko toi tyylien paremmuudesta, mutta selkee siirtymä eri tekniikoiden välillä luoteltu tossa ihan fiksusti.onko tällane pyramidi totta? se kuulemma näyttää kaikki tekniikat arvo järjestyksessä, eli siis mikä on kaikista superior.
edit: miks kyselisin näin tyhmiä??
Vaikuttaa siltä että kannatti lähteä karkeloihin, onnittelutEnsimmäiset kilpailut ( HäjyPower ) noviisi 100kg sarjassa ja fiiliksiä siitä.
Noin puolitoista viikkoa sitten päätin että menen kokeilemaan ja painoa oli se 85-86kg. En halunnut lähteä pudottamaan kun fiilis ja voimataso ( omasta mielestä ) oli hyvä. Ajattelin että ennemmin kokeilen saada lisää painoa.
Täytin ennakkoilmoituksen ja painoin ENTER. -----KAUHIA RESSI JA PAINE----
Kaikki mitä oikeastaan söin tuli huomattavasti nopeammin ulos nestemäisessä muodossa. Ruokavalio ei onneksi ollut tulinen.
Kisäpäivä:
Punnituksessa paino oli 86kg.. Jännitti helvetisti enkä oikeastaan tiennyt mitä odottaa..
Eka matsi vasurilla huomattavasti isompaa kaveria vastaa. Grippi oli epämukava mutta tunsin jotain mikä sai itseluottamuksen tunteen ja adrenalini vaan otti lisää valtaa.
Ready, go. Vastustajalle virhe. Uudestaan mentiin ja matsi oli mun. Sain ranteen ja käsi tuli mukana.. OPPAAAAAAAAA!!!! ja kauhea tuuletus. Mikä fiilis, eka matsi ja eka voitto.
Long story short. Otin vielä yhden päänahan kunnes tuli oppimisen aika. Respectit äijälle ja looser brackettiin. 1 voitto sieltä ja 5:nen sijan matsi takkiin. Koskaan ollut käsi niin hakattuna. Tärisi ja hädin tuskin sain grippiä.
#6 sija
Oikealla sain hyvän startin bracketissä mutta ei ollut asiaa korkealle. 2 voittoa ja 2 takkiin.
Kiitoksia Häjy Power.
Porin poika kiittää!
Kyllä kannatti! Halusin tietysti päästä loppuun asti, tosin sehän on ilmiselvää. Fiilis jäi että pojat oli aikalailla isompia. Aku Moksi mulle mainitsikin että oon väärässä sarjassa ;DVaikuttaa siltä että kannatti lähteä karkeloihin, onnittelut
sanomattakin selvää että olivat vahvempia ja selvästi teknisesti edelläKyllä kannatti! Halusin tietysti päästä loppuun asti, tosin sehän on ilmiselvää. Fiilis jäi että pojat oli aikalailla isompia. Aku Moksi mulle mainitsikin että oon väärässä sarjassa ;D
Joo se on tuo painoluokkaurheilu sellaista että oikean/oman sarjan kanssa saattaa olla pieni etsikkoaika. Mut kokemuksena oli varmasti vähintään opettava!Kyllä kannatti! Halusin tietysti päästä loppuun asti, tosin sehän on ilmiselvää. Fiilis jäi että pojat oli aikalailla isompia. Aku Moksi mulle mainitsikin että oon väärässä sarjassa ;D
Joo yläviistosta itekki tykänny tehdä tol Wrenchillä. Ei se maasta nostaessa oikein palvele minusta tota kädenvääntöö.Huomannu että wrenchillä kun tekee yläviistosta ja sillaa että saa ranteen mutkalle, ni ero pienenee aika paljon Ihan eri ku maasta nostettaessa kyseisillä vempeleillä.
Ite tulee tehtyä jonnin verran tota mave versioo kans. Varmaan osittain sen takia että taljaa ei oo jokasessa reenilokaatiossaJoo yläviistosta itekki tykänny tehdä tol Wrenchillä. Ei se maasta nostaessa oikein palvele minusta tota kädenvääntöö.
Oli nopeampi ja vahvempi. Ei ollu tilaa selittelylleDadikyan voittanu Toddzillan hookissa, repiny auki . Insane power. Cypin kanssa treenit tuottanu voimaa.