Kädenvääntö

niitä reittejä pitkin saa varmasti tarvittavaa näkyvyyttä. Tuonne latvian seudulle kun menee ja on kova niin kyllä ne pitää huolen että myös isot liitot ottaa silmän alle
Aku oli itseasiassa reenaamassa Latviassa viikko sitten 💪 Sano että muutama pahinta äijää oli täysin seiniä, muita pysty viemään! Mutta kuulemma hyvä reissu ja kontaktit ja reeniwisdomia jäi kosolti mukaan suomeen tuotavaksi ✌️
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja muutenkin pitäisi tehdä sellainen muutos ihan jo esikoulu tasolle että siellä kerrotaan selkeästi lapsille että "on aivan sama mitä alat harrastamaan tai tekemään niin susta ei tule koskaan yhtään mitään". Sellainen kaikki kannustus vaan saa aikaan täysin harhaisen mielen ja suuruuden hullut ajatukset ja elämä on piloilla.
 
Aku kyllä ottanut hyvän asenteen siinä, että kiertää varmasti suomalaisista eniten eri reenejä (sori Janne, äijä heti kakkonen) ja koska on vähän pienikokoisempi, ni haastajien taso ei heti lopu kesken. Tietenkin eri asia ois saada valonnopeita keski-sarjalaisia ja oikeesti vahvoja maailman ukkoja joka viikko sparrikaveriksi, mutta toikin on aika hyvä mitä se jäbä tekee 💪
Kyllä ehdottomasti!!hattua nostan akulle!
 
Tää liitto sekamelska kyllä vaikeuttaa hommaa entisestään. Tosin onhan esim joku riga open joka vuosi jonka Aku vois käydä nuohoomassa. Varmasti ainakin Latvialaiset kiinnostus ja sitä kautta sana kulkis 💪 Otan tän huomenna puheeksi reeneissä 😄

Riga Openissa tekee tuhoa niin se huomataan kyllä. Nää Latvialaiset tunnetut tyypit noteeraa ja kertoo Enginille että siellä oli joku hullu suomalainen.
 
Mikä määritellään pärjäämiseksi? Aika olennainen asia kuitenkin ensin luoda yhteinen määritelmä asialle ennen kuin absoluuttisia väitteitä lausuu tai jostain väittelee.

Kyllä ajattelisin kuitenkin painoluokista Akun ja Topin "pärjäävän" mahdollisesti missä vaan. Toki sitten jos pärjäämisen määritelmä on rank #1, niin ei varmasti. Kyllä mä kuitenkin pärjäämiseksi jo katsoisin esim. top10 maailmassa. Toki se nyt voi olla ihan luusereiden mittari, ja kukaan ei ole mitään jos ei ole #1.

Top100 maailmassa niin pitää olla jo ihan helvetin hyvä. On niitä harrastajia jo sen verran maailmassa. Paljon pienemmän kärkijoukon nimet on yleisesti tunnettuja.
 
Sun tai osan täällä kirjoittelivista henkilöistä hermot eivät kestä ollenkaan kritiikkiä eikä mitään eri näkökulmaa asioihin. Jos kritisoi Suomen kädenvääntöä tai mitään siihen liittyvää niin on välittömästi idiootti tai jollain muulla tavalla haukuttava henkilö. Aikuinen ihminen väittelee ja riitelee asioista EI henkilöistä. Mua ei liikuta minkään vertaa millaisena pidät minua, sinä aloit arvostelemaan millainen olen ja mä vastasin siihen. Teen näin myös jatkossa livenäkin jos tavataan.
Kun livenä tapaatte niin etsiikö Perttu katseellaan +200kg prinsessaa uudessa mekossaan?🤣
 
Ja eikö Kurtin neljäs sija Nemiroffin raskaassa oo jo jotain pärjäämistä? Pieni maa missä pieni laji, ni oishan se hullua jos dominoitas 😄
Onhan tää Kurtin sijoitus kovempi kuin yksikään IFA liiton mitali. Topin voittoa pidän itse kovimpana Suomalais suorituksena. Jos Aku on voittanut IFA liiton mestaruuden niin seuraava järkevä olisi siirtyä WAF liiton kisoihin. Ihan eri sarja. Urheilijan pitäisi miettiä uraansa eikä sitä jos Suomen kädenvääntöliiton henkilöt suuttuisivat tai antaisivat jotain rangaistusta. Tämähän olisi jopa Urheilijaa rajoittavaa toimintaa jos IFA kääntyisi Esim tässä tilanteessa Akua vastaan. Suomalaisten pitäisi viedä itse lajia eteenpäin eikä estää sitä.
 
Top100 maailmassa niin pitää olla jo ihan helvetin hyvä. On niitä harrastajia jo sen verran maailmassa. Paljon pienemmän kärkijoukon nimet on yleisesti tunnettuja.
Ja siis jos suhteuttaa suomen väkiluvun siihen miten monessa maassa lajia harrastetaan, ni oishan top100 sijotus jo vähän yläkantti suoritus 💪
 
Onhan tää Kurtin sijoitus kovempi kuin yksikään IFA liiton mitali. Topin voittoa pidän itse kovimpana Suomalais suorituksena. Jos Aku on voittanut IFA liiton mestaruuden niin seuraava järkevä olisi siirtyä WAF liiton kisoihin. Ihan eri sarja. Urheilijan pitäisi miettiä uraansa eikä sitä jos Suomen kädenvääntöliiton henkilöt suuttuisivat tai antaisivat jotain rangaistusta. Tämähän olisi jopa Urheilijaa rajoittavaa toimintaa jos IFA kääntyisi Esim tässä tilanteessa Akua vastaan. Suomalaisten pitäisi viedä itse lajia eteenpäin eikä estää sitä.
En tiedä sitten onko juuri WAF se pakollinen kuvio, kun kerta sitä vastaan taistellaan? Tietenkin kaikki liittyy kaikkeen ja perkeleen hankala tilanne.

IFAlta ehkä kova diili ois sallia että sen vääntäjät saa vääntää missä vaan. Että sillälailla ollaan avoimia. Ja korostas että vaan roistot rajoittaa nuoria urheilijoita. Sitten taas jos kaikki hyppäis pelkästään WAF leiriin, ni ehkä peiliin kattomisen paikka?

Edit. eiku perkele WAFhan antaa bannia jos kilpailee missään muualla 😄
 
Kun livenä tapaatte niin etsiikö Perttu katseellaan +200kg prinsessaa uudessa mekossaan?🤣
Nulikat jaksaa huudella kun aikuiset yrittää puhua järkeviä. Ootko varma Topi ettei tää Powerfisted90 käy teidän reeneissä kans ? En tienny että työ sallitte nuorisotalosta karanneita teidän reeneihin :LOL:
 
En tiedä sitten onko juuri WAF se pakollinen kuvio, kun kerta sitä vastaan taistellaan? Tietenkin kaikki liittyy kaikkeen ja perkeleen hankala tilanne.

IFAlta ehkä kova diili ois sallia että sen vääntäjät saa vääntää missä vaan. Että sillälailla ollaan avoimia. Ja korostas että vaan roistot rajoittaa nuoria urheilijoita. Sitten taas jos kaikki hyppäis pelkästään WAF leiriin, ni ehkä peiliin kattomisen paikka?

Edit. eiku perkele WAFhan antaa bannia jos kilpailee missään muualla 😄
Ei se varmaan ole pakollinen kuvio mutta ymmärrät että jatkaminen IFAssa olisi saman junnaamista vuodesta toiseen. Jos oikeasti haluaa maailmalle niin on oltava eri kuvio.
 
Enginin puheita kun kuuntelee niin hänen mielestään WAF MM on se oikea MM-kisa ja maailman kovin kilpailu. Kerran Engin epäonnistu pahasti MM:ssä...tuli toiseksi. Sanoi että harkitsi käden amputoimista koska se petti hänet.
 
Enginin puheita kun kuuntelee niin hänen mielestään WAF MM on se oikea MM-kisa ja maailman kovin kilpailu. Kerran Engin epäonnistu pahasti MM:ssä...tuli toiseksi. Sanoi että harkitsi käden amputoimista koska se petti hänet.
Maailman kovimmasta kilpailusta en tiedä, mutta kovin kädenväännön MM kisa kyllä 😄
 
Ei se varmaan ole pakollinen kuvio mutta ymmärrät että jatkaminen IFAssa olisi saman junnaamista vuodesta toiseen. Jos oikeasti haluaa maailmalle niin on oltava eri kuvio.
Juu emmä sitä sano etteikö olisi hyvä päästä isompiin kuvioihin. Tosin tällähetkellä se tilanne että suomi ukoilla ei ihan riitä taso/näkyvyys noihin super iltoihin. Vai tuleeko jengille mieleen matseja mitä oikeesti kannattaisi heittää noihin Enginin iltamiin? Siis ihan objektiivisesti ajatellen. Ois mageeta saada suomalainen sinne, mutta en ihan vielä nää sitä realisimina 😔
 
Nulikat jaksaa huudella kun aikuiset yrittää puhua järkeviä. Ootko varma Topi ettei tää Powerfisted90 käy teidän reeneissä kans ? En tienny että työ sallitte nuorisotalosta karanneita teidän reeneihin :LOL:
En oo ihan varma miten paljon täällä on hedelmällistä riidelle muitten anonyymien kirjottelijoiden kanssa, mutta mun nimen pudottelu asiayhteydessä, niin tiedän että ei ole fiksua 😄
 
Nulikat jaksaa huudella kun aikuiset yrittää puhua järkeviä. Ootko varma Topi ettei tää Powerfisted90 käy teidän reeneissä kans ? En tienny että työ sallitte nuorisotalosta karanneita teidän reeneihin :LOL:
En kyllä viittiis itseäni kutsuu aikuiseksi jollain fuckhole86 vitseillä😂 ainut kenellä tällä palstalla on fuckhole on teikäläinen ja varmaan tullu roinaamisesta ja toi fist homma on hyvä läppä, varmaan tiedät aiheesta kaiken😅 muista ottaa mekko matkaan niin morjestan kun nähdään
 
En oo ihan varma miten paljon täällä on hedelmällistä riidelle muitten anonyymien kirjottelijoiden kanssa, mutta mun nimen pudottelu asiayhteydessä, niin tiedän että ei ole fiksua 😄
Tais mennä tunteisiin. Se on vähä huonompi homma noissa roina jutuissa kun tissit kasvaa,ostoslistaan tulee lisätä tamppooniit ja pallit on enää koriste muijan avaimenperässä jos nyt sattuu muijaa olemaan. Veikkaan et tuolla kypsyydellä njet
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom