- Ikä
- 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://www.instagram.com/reel/C0oeLucy0P-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tänään taas laatu urheilua töllöstä![]()
Mut oon alkanu jostain syystä uskoo että Ermes voittaa Laletinin![]()
Se on todennäköisin tie voittoon.Floppaamalla?
En siis oo mistään eri mieltä, mutta miten toi pitkä vipu muuten jeesaa jos asiaa lähestytään fysiikan kautta? Tai en muista että kukaan ois esittäny matemaattisesti miten se jeesaa, toisin kuin esim lyhyt vipu helppo esittää nopealla kuvalla miksi se on parempi?Hyviä matseja eilen kyllä...ermes kyllä selvästi vitalia vahvempi pitkä vipu vaan aiheutti hankaluuksia...olen edelleen sitä mieltä että Vitali olisi tosi paha vastus larratille!![]()
Älä Topi kysy noin vaikeita asioita olen tyhmä ja yksinkertainen miesEn siis oo mistään eri mieltä, mutta miten toi pitkä vipu muuten jeesaa jos asiaa lähestytään fysiikan kautta? Tai en muista että kukaan ois esittäny matemaattisesti miten se jeesaa, toisin kuin esim lyhyt vipu helppo esittää nopealla kuvalla miksi se on parempi?
Pääkysymys ehkä, että osaako kukaan?Älä Topi kysy noin vaikeita asioita olen tyhmä ja yksinkertainen mieskädenväännön kautta osaan vielä asiaa esittää jotenkin mutta en fysiikan
![]()
Nii emmä tiedä fysiikan kautta miten se meneePääkysymys ehkä, että osaako kukaan?Et jos sulla ois esim kaveri millä on pieni kämmen ja lyhyet sormet, mutta pitkä käsi, ni miksi se pitkä käsi ois parempi ku lyhyt käsi?
Tää oli kyllä ihan hyvä selitys asiaanNii emmä tiedä fysiikan kautta miten se meneemutta siis väännöllisestihän jos ajattelee esim eilistä ermes Vitaly matsia niin kun molemmat on tyynyn etureunassa niin vitalylla on pidemmän vivun kautta paljon enemmän liikkumavaraa vielä jäljellä verrattuna ermekseen koska ermes joutuu pitämään kättä lähes pystysuorassa jonka takia toi puolustuksen kautta voittoon vääntäminen jää lähes ainoaksi realistiseksi vaihtoehdoksi tolla tasolla...
![]()
Levanin etu east vs westissä. Paras viidestä ja 2 fouli systeemi niin ei pääse Devon aivan yhtä rankasti rellestään mitä KOTTissa pääsee."So it's confirmed Levan vs Devon Larratt will be happening at East vs West 12 in April"