Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nytkö olen jo trollaaja mielestäsi. Sinun tapasi väitellä ei ole itse asiassa vaan yrität henkilökohtaiseen väittelijään puuttua.
Okei tehäänkö sillaa, että lopetaan tää ja jatketaan postailua liittyen kädenvääntöön? Jäbä ton verran mua pahempi äijä että voitit mut nyt tässä 😊
 
Näköjään. Miten olen epäisänmaallinen tai trolli
Äijä ei oo epäisänmaallinen etkä trolli. Oot Mannerheimin ja Simo Häyhän jälkeen Suomen isänmaallisin ihminen. Sekä myös aidoin kirjottelija täällä. Anteeksi myös että kyseenalaistin ymmärryksesi kädenväännöstä. Vain John Brzenk, Engin Terzi ja Henri Hermola ymmärtää sua enemmän kädenväännöstä.
 
Epistä tulla tollee kisojen jälkeen. En pidä minään (tarkennuksena arvostan häntä korkealle kädenvääntäjänä, enkä usko että Sirkkilä ainakaan oikealla voisi tällähetkellä voittaa, eli ei olisi viljaa).
joo, Kyllä tuossa alkaa jo se tasoero tuonne eliten lähelle näkymään, ja schoolboy ei ole edes lähellä kärkikastia. Vasurilla saattas olla mahikset nyt, mutta schoolboy 6kk sitten jänteen napsautti irti niin ei ole paljoa tainut sillä treenailla. Onhan nämä mielenkiintosia pätkiä ku ei tuolla suomalaiset paljoa sparraille näitä vastaan. Missä helvetissä se kurtti piileksii?
 
"Suomen 15 hengen maajoukkueelle uskomaton 16 MM-mitalia.

Nyt jos koskaan olisi aihetta laittaa punaista mattoa alle, sillä Suomi oli myös 2. Senior-sarjojen joukkuepisteissä. Äärettömän hieno suoritus koko tiimiltä 💪🏻🇫🇮

Tässä vielä kaikki tulokset:
Vasemmalla / Oikealla
Erika Ketola 57kg 🥇/ 🥈
Kimmo Huhtala 63kg 🥉/ 🥇
Kasper Loukola U18 70kg 4/4
Kasper Loukola 70kg 13/14
Ville Mutikainen Masters 70kg 🥉/5
Ville Mutikainen 70kg 6/10
Arto Kahila Grand-Masters 70kg 6/5
Tero Loukola Grand-Masters 70kg 🥉/4
Tero Loukola 70kg 16/ -
Jan Kahila U21 78kg 7/8
Kai Paakkanen Grand-Masters 78kg🥉/🥇
Aku Moksi 78kg 🥇/4
Lasse Luukinen Masters 86kg🥈/-
Lasse Luukinen 86kg 8/4
Toni Lindström 86kg 🥉/5
Jouko Haanpää Senior-GM 86kg 🥇/🥇
Marko Karppinen Grand-Masters 95kg 🥉/🥈
Marko Karppinen 95kg 11/7
Juha Salminen 95kg 18/8
Perttu Sirkkilä +105kg 🥉/4

Onnea kaikille!
Tästä on hieno jatkaa kohti 2024 Kreikan MM-kisoja 💪🏻"
 
joo, Kyllä tuossa alkaa jo se tasoero tuonne eliten lähelle näkymään, ja schoolboy ei ole edes lähellä kärkikastia. Vasurilla saattas olla mahikset nyt, mutta schoolboy 6kk sitten jänteen napsautti irti niin ei ole paljoa tainut sillä treenailla. Onhan nämä mielenkiintosia pätkiä ku ei tuolla suomalaiset paljoa sparraille näitä vastaan. Missä helvetissä se kurtti piileksii?
Vähän jos haluaa taas itkeä ja seivailla Suomalaisia, niin ainakin oma tatsi että kilpailu vie voimaa tosi paljon tollasesta sparrista. Se lataus on niin kova että tyhjentää paljon. Ja usein tulee pikku loukkia kans samalla. Tosin Schoolboylla tossa king of the table henkisesti jengiä alla mikä kans vie voimaa paljon.

Mutta super mielenkiintosia pätkiä nähä ja Kurtti tarvittas tositoimiin haastamaan noita mörköjä 💪
 
Vähän jos haluaa taas itkeä ja seivailla Suomalaisia, niin ainakin oma tatsi että kilpailu vie voimaa tosi paljon tollasesta sparrista. Se lataus on niin kova että tyhjentää paljon. Ja usein tulee pikku loukkia kans samalla. Tosin Schoolboylla tossa king of the table henkisesti jengiä alla mikä kans vie voimaa paljon.

Mutta super mielenkiintosia pätkiä nähä ja Kurtti tarvittas tositoimiin haastamaan noita mörköjä 💪
jep, kyllä näitä tarvitaan pikkuhiljaa. Meillä ei ole mitään tietoa missä suomalaiset menee maailmantasolla fresh vs fresh super matseissa. Suomessa on niin tasanen tuo kärki ja sieltä ei oikeen erotu yhtään semmosta joka olis ylivoimanen jonka vois nostaa jalustalle. Varsinkin kun IFA on nyt se missä väännetään ja WAF on vielä erikseen ennen ammatilaistasoa niin niistäkään saavutuksista ei pysty sanomaan yhtään mitään. Näyttää kuitenki että elite kaverit vääntää yleensä WAF mestareitakin ilman hikipisaraa pöytään, se taso on järkyttävän kova.
 
Äijä ei oo epäisänmaallinen etkä trolli. Oot Mannerheimin ja Simo Häyhän jälkeen Suomen isänmaallisin ihminen. Sekä myös aidoin kirjottelija täällä. Anteeksi myös että kyseenalaistin ymmärryksesi kädenväännöstä. Vain John Brzenk, Engin Terzi ja Henri Hermola ymmärtää sua enemmän kädenväännöstä.
Nyt laitoit meikäläisen aika kovaan seuraan 😂
 
Äärimmäisen kova kaveri kyseessä kyllä 💪 Nyt pitäisi vaan saada Pertulle ja Akulle vastustajia maailmalta. Että sais nimeä. Moksi vs Tarasaitis vasurilla ois kyllä äärimmäisen kova jos sais tapahtumaan. Sirkkilälle vähän parempi onni ja ois voittanu vasurilla kultaa, ni ovet ois vielä paremmin myös auki nyt. No ens vuonna viimestään sit kultaa tuolta!
Mä haluaisin nähdä akun ensin jotain muuta kun tarasaittista vastaan...tarasaittis on niin paljon kokeneempi kun Aku että se on jo sille liian iso etu ja en haluaisi että akun mahikset heikkenee sen takia ja sen myötä mahdollinen läpimurto...
 
Mä haluaisin nähdä akun ensin jotain muuta kun tarasaittista vastaan...tarasaittis on niin paljon kokeneempi kun Aku että se on jo sille liian iso etu ja en haluaisi että akun mahikset heikkenee sen takia ja sen myötä mahdollinen läpimurto...
Jäbä Tarasaittisin palkkalistoilla? 😄
 
Mä haluaisin nähdä akun ensin jotain muuta kun tarasaittista vastaan...tarasaittis on niin paljon kokeneempi kun Aku että se on jo sille liian iso etu ja en haluaisi että akun mahikset heikkenee sen takia ja sen myötä mahdollinen läpimurto...
Akun pitää voittaa WAFin mestari tai iskiä engin että pääsee mindyä vastaan. Tai ehkä ois parempi iskiä enginin tytär
 

Suositut

Back
Ylös Bottom