SFU:n kyseenalainen toiminta

Nämä on siis palkintorahat YHTEENSÄ per sarja. Sihvonen sai oman sarjan voitosta 2.500€ ja Overall-voitosta 1000€. Edelleen oon sitä mieltä, että ainoa oikea sarja Sihvoselle tämä Elite on näin taloudellisesta näkökulmasta.

No tuo selvittää asiaa. Classic Physiquessa pitäisi päästä Mr. Olympiassa TOP3:een, että saisi isomman palkkion, joten kyllä tuo Elite Pro varmaan on Sihvoselle aika järkevä valinta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peter on aina painottanu kuinka arvostaa amatöörikehonrakennusta ja tavotteet on täysin sillä puolella ni must vähän hassua et se sit yhtäkkiä kääns kelkkaa asiassa ottaen huomioon viel tän nyt kisoissa nähdyn fysiikan joka ois pärjänny paljon paremmin amatööripuolella. Mä luulen et ainakin Peterille ihan maksettiin että siirtyy Eliteen tai et se hyötyy siitä muuten taloudellisesti tyyliin joidenkin uusien työhommien kautta tjsp
 
Peter on aina painottanu kuinka arvostaa amatöörikehonrakennusta ja tavotteet on täysin sillä puolella ni must vähän hassua et se sit yhtäkkiä kääns kelkkaa asiassa ottaen huomioon viel tän nyt kisoissa nähdyn fysiikan joka ois pärjänny paljon paremmin amatööripuolella. Mä luulen et ainakin Peterille ihan maksettiin että siirtyy Eliteen tai et se hyötyy siitä muuten taloudellisesti tyyliin joidenkin uusien työhommien kautta tjsp

Wileniuksella oli tavoite maailmanmestaruuskisoissa ja menestyä sielä niin hyvin kuin mahdollista.. Sielä kehonrakennuksessa kisaaminen nyt on suomalaisille vähä ”hankalaa” nykyään, niin elite pro oli miehelle paras vaihtoehto tähän väliin.. Ja Peter ei ole välittänyt IFBB Pro leaguesta.. nyt kisaa Elite prossa, joka on eri. Amatöörien sm-kisat tuskin häntä enää kiinnostavat. Sieltä on jo kokemusta ja menestystä ihan tarpeeksi. Teki siis uran jatkumisen kannalta parhaan mahdollisen valinnan.
 
SFU:n kilpailijamäärät näyttävät pudonneen jonkin verran huippuvuosista.

Laskin tämän vuoden NFE:n tuloksista 278 kilpailijaa. Näistä naisia 222 ja miehiä 56. Tässä voi olla muutaman kilpailijan virhe, koska laskin sarjojen osallistujat päässä yhteen, mutta suuruusluokka on tuo.

Liittojen jakautumisen aikaan ennustettu kehonrakennuksen uusi nousu SFU:n puolella ei näytä vieläkään toteutuvan. Bodybuildingissa ei ollut yhtään kilpailijaa. :rolleyes:
 
SFU:n kilpailijamäärät näyttävät pudonneen jonkin verran huippuvuosista.

Laskin tämän vuoden NFE:n tuloksista 278 kilpailijaa. Näistä naisia 222 ja miehiä 56. Tässä voi olla muutaman kilpailijan virhe, koska laskin sarjojen osallistujat päässä yhteen, mutta suuruusluokka on tuo.

Liittojen jakautumisen aikaan ennustettu kehonrakennuksen uusi nousu SFU:n puolella ei näytä vieläkään toteutuvan. Bodybuildingissa ei ollut yhtään kilpailijaa. :rolleyes:
Bodaus adt:n alla nyt vaan lähtökohtaisesti on koominen idea. Se on sillon classic tai lihavien poikien tapaaminen.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom