Mun mielestä tää matsi kaatu liikaan tuomarin nipottamiseen. Olisi ollut tasanen ja mielenkiintoinen taistelu pari.
Mutta mikäpä minä olen sanomaan? ymmärrä tuomarin työstä mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä tää matsi kaatu liikaan tuomarin nipottamiseen. Olisi ollut tasanen ja mielenkiintoinen taistelu pari.
Mutta mikäpä minä olen sanomaan? ymmärrä tuomarin työstä mitään.
@number_one
View: https://youtu.be/Yc-NyGnVKvI
Mitään en lajista ymmärrä, mutta eikös tämä ottelu ole myös sun mielestä ihan paska?
Ei mitään järkeä kun toinen on vittu jossain pöydän alla kyykyssä ja kyynärpää jo ihan poissa koko patjasta ja Devon ei vaan pysty esim viimeisessä väännössä vaan vääntää pidemmälle jotta saisi toisen käden maahan?
On se Travis vaan seppä! Katotaan viekö ton supermatsin? Omien sanojensa mukaan vie :D
Hieman sulattelua parisen viikkoa Pushkarin kuoleman jälkeen..
Ensinnäkin, melko huikea tulos Number Onelta! Loistavuutta! Kovin moni ei taida käsittää miten kovissa kinkereissä väänsit noin hyville sijoille. Ensi vuonna vielä korkeammalle.
Pushkaria on jo ikävä. Odotin kyllä jotain korvaavaa matsia, mutta ei tainnut löytyä maailmasta ketään joka tohtisi Denisin kohdata kolmen päivän varoitusajalla. Hieno seremonia ja hienoa myös, että vyö, jota ei koskaan hävitty menee hänen pojalleen.. :/
Andreystä välittyi mun mielestä ennen matsia pitkin vuotta jotenkin kummallinen kuva. Ikäänkuin matsaaminen ei olisi oikein kiinnostanut. Tiedä sitten mitä ongelmia loukkaantumisten lisäksi oli vaivana. Vai oliko vain tavallistakin viileämpi ja tästä vaikutelma haastatteluissa johtui. En usko, että Pushkar olisi kyennyt tällä(kään) kertaa Denisiä voittamaan. Ehkä pari iskua olisi mennyt läpi mutta that's it. Silti kova perintö intensiivisenä kilpailijana ja järkyn vahvana mestarina. RIP Pushkar.
Mendylle kävi kuten oletin. Turha kommentoida enempää. Himpusti ärsytti pressikonferenssissa miehen "hauskat" homo-vitsit kun Devon myönsi haaveilleensa vuosia pääsevänsä kokeilemaan Denisin kättä.
"Haluan mainita, etten ole koskaan unelmoinut miehen käden pitelemisestä höhöhö." Tämähän jatkui:
Tim Bresnan: Ehkä Kanadassa meininki on erilainen.
Devon Larratt: Tim, ehkä jos olisit koskaan urasi aikana voittanut minut edes yhden kerran, ymmärtäisit miten tärkeä asia tämä on."
Vaikea sanoa Alexista mitään tämän matsin perusteella vaikka toki mies kova vääntäjä on.
Marleena yllätti mut täysin! Aivan huikea mimmi. Pystyisiköhän Fia Reisek pistämään yhtään vastaan..
Bresnan vs Babaev oli kauheaa kuraa. Matsi jossa ei yhtään pinnausta (Kämmentä tyynyyn). Katselin matsia lajinoviisin kanssa ja kyllähän ottelu pani selittelemään "Ettei tämä aina tällaista ole, eilen taas.."
Dave oli juuri niin vahva kuin uskoin etukäteen. Kvikvinia ehkä vaisumpi. Kummastelin, että mies haki TopRollia vaikka Levaninkin on useasti pysäyttänyt Hookilla.
Levan oli se monsteri kuin mitä toivoin mutta johon en ihan uskonut. Aivan huikea voimannäytös. Levan vs Chaffee tai Denis olisi kiva nähdä.
Denis vs Devon? Mitä veikkasin? Juuri tätä. Denis on vaan niin järkyttävän vahva. Vaikka Cyplenkovin vieressä kaikki näyttävät pieneltä niin nyt kyllä Devon näytti pieneltä muutenkin. Jotenkin tuntuu että Devonilla on joko alamäki alkanut tai muuten vain kumma off-vuosi meneillään ja nyt otettiin vain rahat taskuun. Harmi. Yhtään Denisiä väheksymättä. Aivan järkyttävän vahva ukko. Voittamaton kunnes kroppa pettää? Aika näyttää..
Ihmisten tilittämästä Toddista vielä sen verran, että niin kauan kuin ärsyttävä King's Move on sallittu niin tyyli on vain yritettävä voittaa. Näin sanoi Devon Larrattkin viime kesänä. Pushkar voitti Toddin viime syksynä ja komeasti 4-2.
Toivomuksia ensi vuoden matseille:
Levan vs Todd
Devon vs Trubin
Chaffee vs Denis
Bagent vs Kvikvinia
Laletin vs Alex
Number One vs Rustam
Joskus tulee randomilla kateltuu kädenvääntö videoita mut tietämys aika nollissa. Tietty nää huiput kyllä tunnistan.
Youtubessa muutaman videon nähnyt nuoresta venäläismiehestä nimeltä Alexandr Toproll. Käsittääkseni 18v ja aika pirun vahvan oloinen vääntäjä siis noin hennoksi nuoreksi pojaksi.
Alexanderin taso jääny mulle vähän epäselväksi :D Onko mies osallistunu esim MM kisoihin ikinä?
Vasta pari vuotta reenannut kädenvääntöö, 195cm pitkä.Alexanderin taso jääny mulle vähän epäselväksi :D Onko mies osallistunu esim MM kisoihin ikinä?