Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://youtu.be/0i8MenT5yQo


Aika kevyesti 120 ukko liikkuu tangossa, toki ei mene koko liikeradalla.

Pavlon yhdenkäden leuoista olikin puhetta viimeisimmässä east vs westissä, piti etsiä onko videota niistä mutta unohtui, mukava kun linkkasit.

Harva vetää minkäänsorttista leukaa yhdellä kädellä tuonpainoisena niin onhan tuo kova suoritus, Voevoda myös veteli 120-kilosena aikanaan.
 
Pavlon yhdenkäden leuoista olikin puhetta viimeisimmässä east vs westissä, piti etsiä onko videota niistä mutta unohtui, mukava kun linkkasit.

Harva vetää minkäänsorttista leukaa yhdellä kädellä tuonpainoisena niin onhan tuo kova suoritus, Voevoda myös veteli 120-kilosena aikanaan.

Hyvin harva ihminen on edes omin silmin nähnyt yhden käden leuan vedettävän. Itsekään en ole vaikka elänyt pitkään ja +20v pyörinyt saleilla.

On se kova temppu.
-Yhden käden leuka
-Plance punnerrukset ja siitä käsilläseisontaan
-Human flag

Nuo kun lähtee kaikki niin saa rispektiä.
 
Hyvin harva ihminen on edes omin silmin nähnyt yhden käden leuan vedettävän. Itsekään en ole vaikka elänyt pitkään ja +20v pyörinyt saleilla.

On se kova temppu.
-Yhden käden leuka
-Plance punnerrukset ja siitä käsilläseisontaan
-Human flag

Nuo kun lähtee kaikki niin saa rispektiä.
Kerran olen ehkä nähnyt yhdenkäden leuan vedettävän elävässä elämässä, tuosta on niin kauan aikaa että vaikea muistaa pitääkö paikkansa vai onko valemuisto 😄
Lipun olen todistanut kerran avitettuna aloitusasentoon.

Erittäin kova suoritus jos nuo kaikki saa tehtyä.
 
Kerran olen ehkä nähnyt yhdenkäden leuan vedettävän elävässä elämässä, tuosta on niin kauan aikaa että vaikea muistaa pitääkö paikkansa vai onko valemuisto 😄
Lipun olen todistanut kerran avitettuna aloitusasentoon.

Erittäin kova suoritus jos nuo kaikki saa tehtyä.
Meillä vetää yhen käden leuan seurassa ylläri moni keskikokosista kavereista, ni oon jotenki turtunu asialle, ja kääntyny paremminkin niin perin että oon mätisäkki ite 😄
 
Jäbän meriittilistalla ei ihan jokaseen kisaan tarviikkaan mennä 😄 Mä tuun lauantaina vähän kiusaamaan ukkoa kumminki ✌️
 
FB_IMG_1692016038030.jpg


😄😄😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom