Kädenvääntö

Lindströmin haastetapahtuman tulokset eiliseltä:

Muti vs Saari vasen 3-0
Mikkonen vs Körkkö vasen 3-0
Kasper Loukola vs Verronen 3-0
Toni vs Sorjonen 1-3
Kunnari vs Alhoke 3-0
Loukola Tero vs Huhtala 0-3
Toiva vs Virtanen 0-3
Hukkanen vs Sirkkilä 0-3

Vasemman mestari Sirkkilä

******** vs Toiva 0-3
Muti vs Saari 3-0
Kaunisto vs Ainali 3-0
Nikkinen vs Myllynen 0-3
Meijanen vs Huhtala 0-3
Kunnari vs Toni 0-3
Alhoke vs Kranni 3-0
Fredrik vs Körkkö 1-3 (Illan komein matsi)
Hukkanen vs Sirkkilä 3-0
Mikkonen vs Sorjonen 1-3

Oikean mestari Hukkanen
Oliko tästä raporttia kellään paikallaolijoista? Hukkanen?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erittäin hyvät veikkaukset, Tsvetkov pääsi yllättämään.
Ollaankohan yliarvotettu Morozov ja aliarvotettu Tsvetkov vai tekikö soppakuuri osansa, tiedä häntä.
Oli kyllä ylivoimaisesti paras veikkausrivi mitä oon näitä tehny 😄

11 ottelua joista 8 voittajaa oikein ja 5 ottelun pistetuloskin oikein 😳.

Hämmentävää onnistuu näin hyvin 🤷🏻‍♂️

Petrenko vs Shaw oli mulla tiedossa että ennustus perustu enemmän toiveikkuuteen ku faktoihin et tappio siinä ei yllättänyt.

Bortolato pääs jossain määrin yllättää.

Multa oli menny jotenkin täysin ohi koko Morozovin vatsapöpö🙄 mutTsvetkovin onnistuin taas aliarvioimaan pahasti 🙈
 
Oli kyllä ylivoimaisesti paras veikkausrivi mitä oon näitä tehny 😄

11 ottelua joista 8 voittajaa oikein ja 5 ottelun pistetuloskin oikein 😳.

Hämmentävää onnistuu näin hyvin 🤷🏻‍♂️

Petrenko vs Shaw oli mulla tiedossa että ennustus perustu enemmän toiveikkuuteen ku faktoihin et tappio siinä ei yllättänyt.

Bortolato pääs jossain määrin yllättää.

Multa oli menny jotenkin täysin ohi koko Morozovin vatsapöpö🙄 mutTsvetkovin onnistuin taas aliarvioimaan pahasti 🙈
Täten siirrän suomen johtavan kädenvääntötietäjän hatun Henkan päästä jäbälle 😉😄
 
FB_IMG_1690812437570.jpg
 
Täten siirrän suomen johtavan kädenvääntötietäjän hatun Henkan päästä jäbälle 😉😄
Muistatko ku sillo selitit Cyplenkovin ja sen valmennustiimin haastattelusta jossa kysyttiin että voittaisko Denis John Brzenkiä ja niiden vastaus oli jotain tyylin et "Kyllähän Cyplenkov on äärimmäisen vahva mutta ei ole vielä mitään syytä lähtee vertaamaan Brzenkiin."

Täs on nyt vähä samaa 😄
 
Muistatko ku sillo selitit Cyplenkovin ja sen valmennustiimin haastattelusta jossa kysyttiin että voittaisko Denis John Brzenkiä ja niiden vastaus oli jotain tyylin et "Kyllähän Cyplenkov on äärimmäisen vahva mutta ei ole vielä mitään syytä lähtee vertaamaan Brzenkiin."

Täs on nyt vähä samaa 😄
Ymmärrän, ymmärrän 😄
 
Muistatko ku sillo selitit Cyplenkovin ja sen valmennustiimin haastattelusta jossa kysyttiin että voittaisko Denis John Brzenkiä ja niiden vastaus oli jotain tyylin et "Kyllähän Cyplenkov on äärimmäisen vahva mutta ei ole vielä mitään syytä lähtee vertaamaan Brzenkiin."

Täs on nyt vähä samaa 😄
Mähän olen veikannut ihan pitkin mettiä näitä aina 😂 että tietäjän hattu pitää kyllä olla jonkun muun päässä 😀 itse voin pitää Karjala lippistä.
 
Mähän olen veikannut ihan pitkin mettiä näitä aina 😂 että tietäjän hattu pitää kyllä olla jonkun muun päässä 😀 itse voin pitää Karjala lippistä.
Jäbä myi ittensä mulle viimestään kun tiesit että Levan pieksee Devonin! Kaukaa viisas 💪😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom