Kädenvääntö

devon comparison.png


Hyvä vertailu, vasemmalla east vs west 5 Devon ja oikealla nykyinen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla parempi kun jatkossa pitää turpansa kiinni kun ennakkoveikkauksia tehdään täällä ja katsoo vaan vierestä mitä viisaammat puhuu!!😂
 
Taitaa olla parempi kun jatkossa pitää turpansa kiinni kun ennakkoveikkauksia tehdään täällä ja katsoo vaan vierestä mitä viisaammat puhuu!!😂
Voitasko kerrata äijän pahimmat ohilaukaukset nopeesti? 😄
 
No ainakin nyt olin sitä mieltä että sasho vs Linn on ihan läpihuutojuttu sasholle 😂
Eikse voittanu lopulta kumminki?
 
No ainakin nyt olin sitä mieltä että sasho vs Linn on ihan läpihuutojuttu sasholle 😂

Ite ajattelin että koko matsi menee noin kun pari ekaa erää meni. Vaikka Sasho on huikea niin tuo Linn on ihan törkeän vahva ja räjähtävä. Hyytyy sitten vastaavasti suht nopeasti.
 
Ite ajattelin että koko matsi menee noin kun pari ekaa erää meni. Vaikka Sasho on huikea niin tuo Linn on ihan törkeän vahva ja räjähtävä. Hyytyy sitten vastaavasti suht nopeasti.
Joo mä en oo linniä pitänyt ihan ton tason vääntäjänä mutta mukava olla väärässä taas kerran 😂
 
Taitaa olla parempi kun jatkossa pitää turpansa kiinni kun ennakkoveikkauksia tehdään täällä ja katsoo vaan vierestä mitä viisaammat puhuu!!😂
No se ei se yhtään paremmin menny multakaa, vähän huonommin jopa😄

Mut tään takiahan näitä matseja järkätään.

Olisihan se melkosta jos Engin vaa soittas meille ja kysyis kumpi voittaa ja sit tulokset julkastais tubessa🤷🏻‍♂️😂
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom