Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla että Paul Linn yllättää ja voittaa Sashon.
Ittellä kova luotto kyl Sashoon 💪 En tiedä johtuuko vain siitä, että seurakaverin kanssa oltiin Budapestin MM kisoissa 2017 mäkkäri jonossa Sashon takana ja tirskuttiin ku pikkutytöt siinä ihmetyksestä 😄😄 Se on salee tsekannu, että miten vitussa ulkomaalaisia avohoitoläskejä päästetty ruokaravintolaan ilman valvontaa 😄
 
Olis kyllä todella yllättävää. Sasholla ei oo tapana hävitä omassa painoluokassaan.

Oon kuullu kommenttia että sitä tyyppiä on liki mahdoton toprollata ja hookissa tunnetusti kauhea vastus🙄
Sasholla kyllä kova kuppi, vaikka todella pieni käsi 😮 Monasti vääntää remmeillä Toddzillistyle ranne auki, mutta sormet pitää! Hakkaa vaan sivulla kiertäen ihan kauheita moukareita.
 
Olis kyllä todella yllättävää. Sasholla ei oo tapana hävitä omassa painoluokassaan.

Oon kuullu kommenttia että sitä tyyppiä on liki mahdoton toprollata ja hookissa tunnetusti kauhea vastus🙄

Khadzi Zoloev onko useinmiten voittanut Sashon?
 
Khadzi Zoloev onko useinmiten voittanut Sashon?
Mitäköhän Zoloeville muuten kuuluu nykysin? Sen pikkuveli tuntuu olevan enemmän skoopissa 😮
 
Mitäköhän Zoloeville muuten kuuluu nykysin? Sen pikkuveli tuntuu olevan enemmän skoopissa 😮

On aktiivinen. Vääntää venäjän mestaruuskisoissa ja jossain tsetsenian eventissä. Piti olla Paul Linniä vastaan East vs Westissä, mutta peruttiin kun Zoloev luuli että 85 kg vaikka olikin 95 kg matsi. Ja vääntää venäjän kisoissa 85 kg.

Eiköhän nähdä East vs Westissä vielä. Toivottavasti Babaev nähdään vielä monesti myös.
 

View: https://youtu.be/sLEc-4oUlW8

Latviasta vaa ilmestyy näitä tyyppejä jotka pystyy pieksämää lajin legendoja 🙄

Latviassa mun mielestä hyvin ymmärretty toi apuliikkeiden täysin överiksi lyöty reenaus 😮 Forkkuja pystyy, ja tulee reenata aivan mielisairaita määriä imo. En tiedä johtuuko lainkaan siitä, mutta hyvin ne tuottaa seppää tolla niitten systeemillä!
 
Latviassa mun mielestä hyvin ymmärretty toi apuliikkeiden täysin överiksi lyöty reenaus 😮 Forkkuja pystyy, ja tulee reenata aivan mielisairaita määriä imo. En tiedä johtuuko lainkaan siitä, mutta hyvin ne tuottaa seppää tolla niitten systeemillä!
Jotain sellasta kieroutta tässä on varmaan taustalla😅
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom