Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ittellä tuntuu että vasemmassa kädessä on selkeesti vähemmän lihaa forkussa ja habassa kuin oikeessa, vaikka reenaan molempia käsiä todella tasasesti vuodesta toiseen 😄
Käsittääkseni jotain tutkimusdataa on tuosta että terveen puolen harjoittelu ylläpitää vammautunutta puolta, jos hirveästi kehittyisi vain toista puolta treenaamalla niin luultavasti kaikki treenaisivat vaan puolikasta kehoa :D
 
Käsittääkseni jotain tutkimusdataa on tuosta että terveen puolen harjoittelu ylläpitää vammautunutta puolta, jos hirveästi kehittyisi vain toista puolta treenaamalla niin luultavasti kaikki treenaisivat vaan puolikasta kehoa :D
Joo varmaan lihaskato pienempää jos reenaa ees toista puolta ✌️
 
Ajattelin että tuo on tuore turnaus mutta näköjään Zaur kylvänyt tuhoa pidemmän aikaa :D
Joo pahaa äijää menee valonnopeudelle tyynyyn 😮
 
Ja taas mennään, tossa nimenomaan mä Henkan kanssa sovin ettei väännetä kovaa, vaan mä haluun vain tuntea miten se voimapuoli tossa vaikuttaa ja muuttuu, mutta koita nyt vääntää tästäkin paskaa. Lajia en ala ite harrastamaan, vaan video tehtiin koska laji saattaa monia kiinnostaa.
 
Käsittääkseni jotain tutkimusdataa on tuosta että terveen puolen harjoittelu ylläpitää vammautunutta puolta, jos hirveästi kehittyisi vain toista puolta treenaamalla niin luultavasti kaikki treenaisivat vaan puolikasta kehoa :D
Tämä on totta. Sain ihan sairaalasta viralliset ohjeet treenata myös tervettä jalkaa kun toinen vammautui. On todettu että edistää toipumista. Hermotus toimii yhteistyössä ja on iso kokonaisuus. Saman ohjeen antoi Jerry Ossi. Hänellä oli myös paha jalkavamma kun jänne katkesi.
 
Ja taas mennään, tossa nimenomaan mä Henkan kanssa sovin ettei väännetä kovaa, vaan mä haluun vain tuntea miten se voimapuoli tossa vaikuttaa ja muuttuu, mutta koita nyt vääntää tästäkin paskaa. Lajia en ala ite harrastamaan, vaan video tehtiin koska laji saattaa monia kiinnostaa.
Kuhan vaan kiusottelin kun tuntu pahalta nähä toi video 😄
 
En olisi uskonut että Miken saa houkuteltua pöydän ääreen mutta kaikki on näköjään mahdollista, hyvää heittäytymiskykyä.
Outoa nähdä Henkka isompana miehenä videolla kun yleensä näyttää niin pieneltä Jessen ja Esan vierellä :D
Isommasta en tiedä mutta helvetisti lihavampi olin ainakin 😂 ja hienoa että mikeä kiinnosti ja halusi koittaa lajia!
 
Isommasta en tiedä mutta helvetisti lihavampi olin ainakin 😂 ja hienoa että mikeä kiinnosti ja halusi koittaa lajia!
Kovan videon teitte taas 💪
 
FB_IMG_1672676393992.jpg
 
"This Day in Armwrestling History…

January 3rd, 1996 – Dot Jones, the most successful female armwrestler in the history of the sport, appears on The Tonight Show. She talks about her near perfect competition record (she mentions 800 wins and 1 loss) and plays around with Jay Leno and Kevin Eubanks on the armwrestling table."

FB_IMG_1672758989667.jpg
 
Huhhuh. Noinhan sitä monesti aiemminkin moni ja itsekin luullut. Mutta John vaan näyttäny että vieläkin lähtee ihan huipputasolla. Lähes 60v. 😮 Vaikka luulis ettei oo mahdollista.
John vie 😄 Ei takanahina äijä vie sitä remmeillä. No Liliev vei 2010, mut muut ei 💪
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom