Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Levan nostanut painoaan, 187kilonen nykyään.
Oliko se 400 paunaa siinä Larratti matsissa? Huvittavaa miten vähän joku 7kg on ton kokosessa ukossa, jos vertaa normi ihmiseen 😄
 
Laletin, Levan, Kurdecha, Dadikyan ja Denis, voittamisesta en tiedä mutta ainakin voisivat haastaa :D
Oleg Zhokh teoriassa mutta voi olla että parhaat päivät nähty onnettomuudesta johtuen.

East vs west säännöillä Dadikyan olisi voittanut herrojen edellisen kohtaamisen.
Oon varmaan kysyny jo, mutta kuka jäbä on? 😄 Tällee iha puskista.
 
 
En tiedä noista miten reilut starttipositiot oli Devon vs Prudnik matsissa. Mutta Devon on aivan päällikkö tossa 115/110 kg painoluokissa. Prudnik oli selvä kunkku ja nyt se on Devon. Ei oo ketään kuka voi haastaa. Devon sano että avoimessa painoluokassa haluaa vääntää muutamia matseja, mutta itse painaen ton about 115/120 kg.

Kaikkia muita vastaan näkisin ihan ok mahikset Devonilla paitsi Levan ja ehkä Gaspa nykyään yli Devonin. Ois mielenkiintosta Morozovia ja Chaffeeta vastaan nähdä. Ja Laletin, Kurdetsa ja Zaur.
 
FB_IMG_1669045037674.jpg
 
Random hupiukko vain ja sekin menee jo kehun puolelle.
Ollaanko me tavattu joskus livenä? Enenpää ei tarvii paljastaa. Vielä 😄
 
Pirun halvalla kyllä myyvät vielä noita PPV. 15€ eli 1€ per matsi. Jos laji kasvaa tosta niin voi nousta vähän hinta. Vähän ongelmallinen laji kyllä livenä katsoa. 99 % eventin ajasta on muuta kuin itse vääntämistä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom