Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"This Day in Armwrestling History…

November 8th, 1980 – The IWC World Wristwrestling Championship is held in Dundee, Illinois. The tournament offers the largest cash prize purse seen in the sport to date: $13,600. The cash is spread equally across the different weight classes for both arms, and for men and women. As such, the event benefits from a huge turnout. The biggest money winners in the tournament are Georgia’s Johnny Walker and Illinois’ Fran Brzenk (John Brzenk’s aunt). They reach the top of the podium with both arms in their respective classes. Other class champions include Dave Patton, Bert Whitfield, John Miazdzyk, Rick Mallory, and Debbie Lyle. But the highlight of the event is a best-of-three rematch between Virgil Arciero and Cleve Dean for the world #1 ranking. Virgil drops the first match, then adjusts his attack and proceeds to pin Cleve twice in a row! He receives $3,500 for the victory.

Pic: Virgil stretching out Cleve’s arm in the deciding match

Screenshot credit: ArmTV"

FB_IMG_1667910860307.jpg
 
Muutama haaste sovittu:

Henri Hermola- Topi Juvonen kummallakin kädellä.

Juhani Pajunen- katsastumies Mikkonen kummallakin kädellä

Antero Viikki- Toni Honkapää oikealla

Mika ********- Esa Qvintus tai Ville Toiva oikealla. Kumpi herroista ratkeaa tällä viikolla..
Antero viikki vs Toni Honkapää!!!!

Nyt popparit esiin 🥳 Miten tää matsi on saatu aikaseksi 😮
 
Noviiseille täytys löytää vastustajia. 15 vuotiaalle kuukauden vääntäneelle tytölle ja useille nuorille miehillekkin. Pari raskaansarjan noviisia ja pienempääkin poikasta löytyy.
 
Moro. Mä en ole yhtään seurannut tätä lankaa. Olis kysymys kädenväännöstä Tampereella. Missä täällä nykyään on kädenvääntöpöytiä? Aiemmin kaukajärven vaparilla oli TKT:n vääntöporukan pöytiä mutta ei ole enää näkyny. Tekis mieli kokeilla vähän vääntää tässä joku päivä.
 
Moro. Mä en ole yhtään seurannut tätä lankaa. Olis kysymys kädenväännöstä Tampereella. Missä täällä nykyään on kädenvääntöpöytiä? Aiemmin kaukajärven vaparilla oli TKT:n vääntöporukan pöytiä mutta ei ole enää näkyny. Tekis mieli kokeilla vähän vääntää tässä joku päivä.

Tuolta löytyy seurojen yhteystiedot 💪
 
Moro. Mä en ole yhtään seurannut tätä lankaa. Olis kysymys kädenväännöstä Tampereella. Missä täällä nykyään on kädenvääntöpöytiä? Aiemmin kaukajärven vaparilla oli TKT:n vääntöporukan pöytiä mutta ei ole enää näkyny. Tekis mieli kokeilla vähän vääntää tässä joku päivä.
Ja kotiläksyksi lue nyt ihmeessä vähintään 300 sivua taaksepäin ketjua ni tiiät mistä puhutaan 😄
 
Ja kotiläksyksi lue nyt ihmeessä vähintään 300 sivua taaksepäin ketjua ni tiiät mistä puhutaan 😄
Tuota en taida viitsiä. Olen tehnyt kyllä kädenväännön pikkuliikkeitä muun treenin ohessa. Mm. pöytähauista kokeillut ja kotona olen tehny aika paljon väännön apuja. Kumilla ranteita ym. Saas nähdä olenko ihan vastaantulija kun haaste on heitetty ens kesälle. Aika eri juttu kun muu voimailu vaikka kai monipuolinen voima auttaa kädenväännössäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Tuota en taida viitsiä. Olen tehnyt kyllä kädenväännön pikkuliikkeitä muun treenin ohessa. Mm. pöytähauista kokeillut ja kotona olen tehny aika paljon väännön apuja. Kumilla ranteita ym. Saas nähdä olenko ihan vastaantulija kun haaste on heitetty ens kesälle. Aika eri juttu kun muu voimailu vaikka kai monipuolinen voima auttaa kädenväännössäkin.
Juu kädenvääntö aika spesifistä kuten kaikki voimailu. Vähä sama ku ois penkkimaksimit tulossa ja himassa ois tehny vähä pikkuliikkeitä ja kokeillu vähä vipareita 😄
 
Juu kädenvääntö aika spesifistä kuten kaikki voimailu. Vähä sama ku ois penkkimaksimit tulossa ja himassa ois tehny vähä pikkuliikkeitä ja kokeillu vähä vipareita 😄
Saas nähä miten tässä käy. Mulla on yllätystaktiikka jo kuinka homma hoidetaan kotiin😁 No juu, pari kertaa ihan ihmistä vastaan ei haittaa yhtään varmaan kesää kohti mennessä. Pöytähauiksessa tietty pitää myös sitä ennen mennä 10x62.5kg 😉
 
Saas nähä miten tässä käy. Mulla on yllätystaktiikka jo kuinka homma hoidetaan kotiin😁 No juu, pari kertaa ihan ihmistä vastaan ei haittaa yhtään varmaan kesää kohti mennessä. Pöytähauiksessa tietty pitää myös sitä ennen mennä 10x62.5kg 😉
Siis ketä vastaan sulla on matsi kesällä? 😄
 
Yhtä kaveria vaan joka on mua vahvempi vääntäjä toistaseks. Toi pöytähabaheitto oli vaan sen takia kun muistan ennätystehtaasta tjs sen 10x60kg suorituksen.
Tavoitteeksi mieluummin 10x62,5kg rannekääntö yhellä kädellä niin ei paljoa tarvitse hauista käytellä.
Ei siinä pöytähaba hyvä liike mutta jos rannevoimat ovat ylivertaiset niin aika houdini saa vastustaja olla että pystyy vastaan laittamaan.
 
Tavoitteeksi mieluummin 10x62,5kg rannekääntö yhellä kädellä niin ei paljoa tarvitse hauista käytellä.
Ei siinä pöytähaba hyvä liike mutta jos rannevoimat ovat ylivertaiset niin aika houdini saa vastustaja olla että pystyy vastaan laittamaan.
Oolrait. Panen liikelistalle.
 
Yhtä kaveria vaan joka on mua vahvempi vääntäjä toistaseks. Toi pöytähabaheitto oli vaan sen takia kun muistan ennätystehtaasta tjs sen 10x60kg suorituksen.
Ei äijän kannata tälläsen narun tuloksia ottaa kiintopisteeksi 😄 Kunnon tavotteet mieluummi ni alkaa kädet kääntyä vastuksilla!
 
Moro. Mä en ole yhtään seurannut tätä lankaa. Olis kysymys kädenväännöstä Tampereella. Missä täällä nykyään on kädenvääntöpöytiä? Aiemmin kaukajärven vaparilla oli TKT:n vääntöporukan pöytiä mutta ei ole enää näkyny. Tekis mieli kokeilla vähän vääntää tässä joku päivä.
Mansen Voiman treenit joka sunnuntai klo. 17 Bull Mentulan Loaded salilla. Nääsvääntö treenaa Vehmaisten suunnalla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom