Kädenvääntö

En tiedä mutta luulen että tuon 2016 jälkeen on tullut käsiin lisää rajoittavia tekijöitä hookin osalta huippuja vastaan...toi levania vastaan homma niin sitä en oikeen miellä oikeaksi hookkaamiseksi kun toi olkapää on noin paljon suojaamassa sitä niin toi on mun mieleen enemmän sellasta tappiopuolen prässäämistä 🤔 toki kun käsi meni rikki niin ei vissiin ollut muitakaan vaihtoehtoja niin ei tiedä paljonko se pystyy oikeasti tuottamaan voimaa tosta asennosta 🤔
Jollain videolla Larrat ja Michael Todd vertailivat käsiensä liikuvuutta, Devonilla oli lähinnä ongelmia käden suoristumisessa kun taas Toddilla käsi ei suoristunut edes niinkään paljoa eikä myöskään koukistunut yli 90 kulmaan, käden kiertokin oli rajoittunut ja tästä syystä ei voi huukata oikealla enää.

Koitin tuota videota etsiä mutta äkkiseltään en löytänyt muistia virkistämään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hurahtanut tuohon avoimen käden toprolliin, aika iso ero takavuosien ultratiukkaan huukkipakettiin.
Ihan vasta Devon sanoi jossain haastattelussa, oiskohan ollu voice of armwrestling clippi että kun loukkaantui Levania vastaan toisen erän startissa niin joutu alkaa meneen sisälle mutta sano siitä että ei ole enää viable vaihtoehto hänelle vääntää niin. Mitä lie tarkotti sillä mutta veikkaan juuri tuota mitä Hermola sano. Käsi on jo niin sirpaleina että joko mennään todella ulkona tai sitten ei mihinkään. Kyllä se Tsonevia vastaan jonkimoista hookkia tekee mutta miten se sitten toimii super matsissa jotain oikeasti rajua vastaan. Tuskin mitenkään koska se ei niin enää väännä.
 
Ihan vasta Devon sanoi jossain haastattelussa, oiskohan ollu voice of armwrestling clippi että kun loukkaantui Levania vastaan toisen erän startissa niin joutu alkaa meneen sisälle mutta sano siitä että ei ole enää viable vaihtoehto hänelle vääntää niin. Mitä lie tarkotti sillä mutta veikkaan juuri tuota mitä Hermola sano. Käsi on jo niin sirpaleina että joko mennään todella ulkona tai sitten ei mihinkään. Kyllä se Tsonevia vastaan jonkimoista hookkia tekee mutta miten se sitten toimii super matsissa jotain oikeasti rajua vastaan. Tuskin mitenkään koska se ei niin enää väännä.
Devonin hookki näyttää siltä että kinnaava kulma on enemmän ranteen kiertäjissä ja takapaineessa, kuin hauislukossa missä kiertoa annettu kaverille. Vähän sama ilmiö kun amatöörillä katkee käsi vääntäessä, vaikka näyttää hyvältä, koska lihastyö on eri suuntaan.
 
 
Olisko jollain laittaa linkkiä noihin Mm vääntöihin? Jossain facebookeissa on kuulemma linkkejä, mutta minulla ei sellaista ole. Yritin johonkin sivulle katsomaan, mutta ei aukea mun koneella.
 
Kyllä tuo tulkin kautta keskustelu on rajoittunutta ja hankalaa verrattuna suoraan keskusteluun. Hyvä homma silti että Larry ottaa porukkaa vieraaksi.
 
FB_IMG_1664518421215.jpg


 
Meitsi viides superissa vasurilla. Piiskasin Ronnie Dahlin hookissa 😄 Laitan kohta loput sijat 💪
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom