Kädenvääntö

Core Sportilta surkein toteutus tähän asti. Lähetys katkesi 10 sekunnin välein (!) ja parhaimmillaankaan kestänyt 5 minuuttia pidempään ilman klikkailuja. Näillä mentiin päämatsiin asti ja vaikka Levan vs. Devon toimikin suht hyvin, olin jo poissa tolaltani ja niin stressaantunut että puoli vuotta odotettu matsi oli piloilla. Ja kuten kaikki tätä iltaa olin odottanut!

Odotan YouTubeen ladattuja vastaisuudessa. Ei ole maksun arvoisia hermoja raastavat ongelmat.
Niin tuo katkeili puoleen väliin asti useasti mutta sai korjattua hyvin ku spammi vaan uuteen tabiin auki sitä sivua aina ku jummas niin joku niistä kymmenestä alko aina heti toimimaan. Samaa jouduin tekemään edellisen east vs west striimin kanssa. En vaan ymmärrä miten se osalla toimii ja osalla ei. Tubessa porukka katteli sitä alusta asti ilman ongelmia ja puolet huutaa ei toimi. Kumma miten jotku tampereenterot vetää 1080p striimiä jostain kaatopaikalta 10 tuntia putkeen ilman ongelmia ja sitten miljoona organisaatio ei saa toimimaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Core Sportilta surkein toteutus tähän asti. Lähetys katkesi 10 sekunnin välein (!) ja parhaimmillaankaan kestänyt 5 minuuttia pidempään ilman klikkailuja. Näillä mentiin päämatsiin asti ja vaikka Levan vs. Devon toimikin suht hyvin, olin jo poissa tolaltani ja niin stressaantunut että puoli vuotta odotettu matsi oli piloilla. Ja kuten kaikki tätä iltaa olin odottanut!

Odotan YouTubeen ladattuja vastaisuudessa. Ei ole maksun arvoisia hermoja raastavat ongelmat.
Ei ollut sitten koneessa vikaa, mulla ei ollut mitään ongelmia.
 
Core Sportilta surkein toteutus tähän asti. Lähetys katkesi 10 sekunnin välein (!) ja parhaimmillaankaan kestänyt 5 minuuttia pidempään ilman klikkailuja. Näillä mentiin päämatsiin asti ja vaikka Levan vs. Devon toimikin suht hyvin, olin jo poissa tolaltani ja niin stressaantunut että puoli vuotta odotettu matsi oli piloilla. Ja kuten kaikki tätä iltaa olin odottanut!

Odotan YouTubeen ladattuja vastaisuudessa. Ei ole maksun arvoisia hermoja raastavat ongelmat.
Toi varmaan tärkein syy miksi ite en noita ole ostellu 🤕
 
IMG-20220626-WA0001.jpg
 
Melkonen sonni tuo Levan. Itellä ei haluttas kings movessa roikkua häntä vastaan myöskään. Mulla toimi striimi ihan ok ja aion kyl ostaa uudelleen, jos on vastaavan kaliberin matseja tarjolla.
 
5 vuotta Levanin edellisestä tappiosta. Ois mielenkiintosta paljonko Levan kehittyny voimatuloksissa tosta 5v takaisesta kunnosta. Ukko treenas ittensä ihan omalle tasolleen.
 
5 vuotta Levanin edellisestä tappiosta. Ois mielenkiintosta paljonko Levan kehittyny voimatuloksissa tosta 5v takaisesta kunnosta. Ukko treenas ittensä ihan omalle tasolleen.
Joo ois tosi mielenkiintosta tarkastella miehen reenivihkoa 💪 Ja just että onko jotain appareita jätetty pois, tai painotusta muutettu miten. Ittellä ainakin tuntuu että apuliikkeet elää jonkun verran. Ehkä amatööripaskaa sellanen 😄
 
Pitäisi saada joku saman kokoinen mitä Cleve Dean oli Levania vastaan. Tuossahan on massa etuakin jo niin paljon. Eikös Levan siellä 170-180 kg painanut. Toki ei pelkkä paino pelkästään mitään vielä kerro, mutta kuitenkin.
 
Pitäisi saada joku saman kokoinen mitä Cleve Dean oli Levania vastaan. Tuossahan on massa etuakin jo niin paljon. Eikös Levan siellä 170-180 kg painanut. Toki ei pelkkä paino pelkästään mitään vielä kerro, mutta kuitenkin.
Kädenväännössä tuntuu että iso koko tuo suuren voimantuoton lisäksi myös sen edun, että käsi on niin suuri, että siitä on vaikeampaa saada otetta mihin tuottaa voimaa. Vanha rollari vertaus on kyllä osuva: pieni käsi on kuin tekisi 5cm rollarilla, Levanin käsi vastaa todennäkösesti noin 7-8cm kahvaa 😄
 
Joo ois tosi mielenkiintosta tarkastella miehen reenivihkoa 💪 Ja just että onko jotain appareita jätetty pois, tai painotusta muutettu miten. Ittellä ainakin tuntuu että apuliikkeet elää jonkun verran. Ehkä amatööripaskaa sellanen 😄

Tuolla +5v sitten tappioita Krasille, Genadille, Arif Ertem, Badulescu. Sittemmin tullu kehitystä niin perkeleesti enemmän kuin muilla että ihan omalla tasollaan. Potentiaalia varmaan ollu lunastamatta niin paljon ja tietysti toimivat metodit.
 
Kädenväännössä tuntuu että iso koko tuo suuren voimantuoton lisäksi myös sen edun, että käsi on niin suuri, että siitä on vaikeampaa saada otetta mihin tuottaa voimaa. Vanha rollari vertaus on kyllä osuva: pieni käsi on kuin tekisi 5cm rollarilla, Levanin käsi vastaa todennäkösesti noin 7-8cm kahvaa 😄

Sen takia vaikea nähdä että joku Ermes ikinä pystyisi haastaa kun on freimiltään niin paljo pienempi. Laletin ja Kurdetsa on yli 2m. Laletin on laihan näköne, Kurdetsa 150 kg näyttää massiiviselta. Silti 30 kg vähemmän kuin Levanilla vaikka Levan lyhyempi 😮
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom