Kädenvääntö

toddzilla vs irakli.jpg


:D Setä sivupaine
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
 

View: https://youtu.be/W3PY_ytF6Hs


Devon sanoo yhdessä kohtaa että hän ei tunne enää kenenkään vääntöä. Hän voi mennä kädenvääntöseuroja yhteen putkeen vääntää kaikkia vastaan ja 3 tunnin päästäkään kukaan ei tunnu missään. Tekee punttitreenit, sitten vääntöä 3 tuntia ja lopussakin kaikki on viljaa, ja samana päivänä vielä punttitreenit.

Sanoo että on jollain hullulla levelillä kädenväännössä. Mutta tiedostaa että Levan voi olla vielä pari leveliä kovempi.
 

View: https://youtu.be/W3PY_ytF6Hs


Devon sanoo yhdessä kohtaa että hän ei tunne enää kenenkään vääntöä. Hän voi mennä kädenvääntöseuroja yhteen putkeen vääntää kaikkia vastaan ja 3 tunnin päästäkään kukaan ei tunnu missään. Tekee punttitreenit, sitten vääntöä 3 tuntia ja lopussakin kaikki on viljaa, ja samana päivänä vielä punttitreenit.

Sanoo että on jollain hullulla levelillä kädenväännössä. Mutta tiedostaa että Levan voi olla vielä pari leveliä kovempi.


View: https://www.youtube.com/watch?v=pzhx1IKu8Yk

Toivotaan että Levania vastaan astuu videon prime Larrat mutta 2.0 versio täysillä höyryillä ja itäeurooppalaisella voimaharjoittelulla varustettuna.
 
Onpa hienoa settiä taas. Kumpi vie Toddzilla vai Prudnik? Molemmat niin rautaa kuin voi olla tossa painossa. Voi olla että nyt menis eri tavalla jos Todd vääntäis 90 kg Zoloevia vastaan?

Juvonen vs Zoloev pitäis nähdä.
 
Onpa hienoa settiä taas. Kumpi vie Toddzilla vai Prudnik? Molemmat niin rautaa kuin voi olla tossa painossa. Voi olla että nyt menis eri tavalla jos Todd vääntäis 90 kg Zoloevia vastaan?

Juvonen vs Zoloev pitäis nähdä.
Prudnik vie todennäköisesti mutta Toddzilla on kyllä hurjassa kunnossa joten saattaa yllättää :D
 
Onpa hienoa settiä taas. Kumpi vie Toddzilla vai Prudnik? Molemmat niin rautaa kuin voi olla tossa painossa. Voi olla että nyt menis eri tavalla jos Todd vääntäis 90 kg Zoloevia vastaan?

Juvonen vs Zoloev pitäis nähdä.
Tykkäsin enemmän kun täällä huudeltiin Juvonen vs randon mummo matsin perään 😄

Näyttäs että Toddin ongelma on nopeet nyppääjät. Hitaat tunkit se kaataa 💪
 
Tykkäsin enemmän kun täällä huudeltiin Juvonen vs randon mummo matsin perään 😄

Näyttäs että Toddin ongelma on nopeet nyppääjät. Hitaat tunkit se kaataa 💪

Nyt on pakko tunnustaa että olen aivan pihalla minkä tasoinen vaikka teikäläinen vs hieman kevyemmät maailman kärkiukot. Piiskaisko äijä noi 20 kg kevyemmät huiput (90kg) vai toisinpäin? Kysyinkö tätä joskus jo?
 
Nyt on pakko tunnustaa että olen aivan pihalla minkä tasoinen vaikka teikäläinen vs hieman kevyemmät maailman kärkiukot. Piiskaisko äijä noi 20 kg kevyemmät huiput (90kg) vai toisinpäin? Kysyinkö tätä joskus jo?
En todellakaan piiskaisi 😄 Tasoerot kädenväännössä todennäköisesti samaa tasoa kuin esim painonnostossa. 80kg sarjan maailmanmestari tekee pääsääntöisesti suuremman totaalin kuin kukaan suomessa on ikinä ja koskaan tehnyt superiin ✌️

Ja siis noi huippu 90kg ukot on monasti lepposia 110kg jannuja vapaa-ajallaan. Kireys vielä selkeesti kovempi ku ittellä. Joku Zoloev on ihan kauhee ukko 😄 Ei saatana. Ite ihan marjanpoimija verrattuna. Samaan aikaan tulee hyvä ja huono fiilis että joku on niin kuistilla (älä ota pahalla) että puhuu samassa lauseessa 😄
 
Tosta tuli mieleen, ni oon nyt käymässä jenkeissä ja menossa Washingtonissa paikallisiin reeneihin. Reenien järkkääjällä vissiin tulossa supermatsia Tim Bresnania vastaan, et siel sit näkee mite pahasti tulee selkään meikälle 😄

Hauskana triviana, New Yorkissa mitään seuraa ei kiinnostanu ottaa mua reeneihinsä 🤔 Magee meininki.
 
Tosta tuli mieleen, ni oon nyt käymässä jenkeissä ja menossa Washingtonissa paikallisiin reeneihin. Reenien järkkääjällä vissiin tulossa supermatsia Tim Bresnania vastaan, et siel sit näkee mite pahasti tulee selkään meikälle 😄

Hauskana triviana, New Yorkissa mitään seuraa ei kiinnostanu ottaa mua reeneihinsä 🤔 Magee meininki.
Ja sitten ihmetellään kun laji ei kasva, pitäisi ottaa avosylin vastaan ihmiset treeneihin kokeilemaan varsinkin jos kyse olisi vasta-alkajista.
Luulisi että viisinkertainen kansallinen mestari otettaisiin avosylin vastaan ja tsekattais taso :D
Mitä Bresnaniin tulee niin hän on ikuinen altavastaaja ja täysin aliarvostettu, erävoittoja Brzenkistä, Larratista, Bagentista, Maskista, Voevodasta, Pushkarista jne ties kuinka monesta lajilegendasta että jos tuon tasoisessa seurassa jää kakkoseksi niin ei se ole häpeä.
Tuolta treeneistä kun saisit videota olisi kova!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom