Kädenvääntö

Kyllä. Jos oisin eurojackpot voittaja ni ottaisin Enginii yhteyttä ja sanoisin "noniin, ruetaas suunnittelee eventtiä, meitsi maksaa".
Miten kukaan ei tunne miljardöörejä tuolla 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä. Jos oisin eurojackpot voittaja ni ottaisin Enginii yhteyttä ja sanoisin "noniin, ruetaas suunnittelee eventtiä, meitsi maksaa".
Itse tekisin tuossa tilanteessa turnauksen johon pääpotiksi vähintään 100k niin eiköhän saada kaikki parhaat vääntäjät samaan kisaan, tietty videoyhteydet aivan viimeisen päälle ettei varmana lagaa vaikka katsoja olisi avaruusasemalla :D
 
Miten kukaan ei tunne miljardöörejä tuolla 😄
Hieman samaa olen miettinyt, Stallone lähimpänä tuota kun net worth googlen mukaan 400m ja kun tulee tuo hänen tuottama dokkari Larratista Levania vastaan pulling john 2.0 tyyliin toivottavatsti saadaan lisää katsojia kerta netflixin on menossa.
Joku voisi Elon Muskille markkinoida kädenvääntöä :D
 
Hieman samaa olen miettinyt, Stallone lähimpänä tuota kun net worth googlen mukaan 400m ja kun tulee tuo hänen tuottama dokkari Larratista Levania vastaan pulling john 2.0 tyyliin toivottavatsti saadaan lisää katsojia kerta netflixin on menossa.
Joku voisi Elon Muskille markkinoida kädenvääntöä :D
Oliko se dokkari oikeesti tulossa? 😄
 
Larratti puhu siitä Lex Fridmanin podcastissa että tulee hieman samantyylinen kuin pulling john mutta Johnin tilalla Devon ja Voevodan tilalla Levan, ja loppuun jotain jälkipulinaa.
Tuohan kuulostaa todella kovalta 💪 On muuten Levan vähän eri levelin Ivan Drago final boss ku Voevoda kun miettii jo pelkkää ulkonäköö 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom