Juu 12€, mutta mielellään tukee jotta tällaisia tulee jatkossakin![]()
Kyllä. Jos oisin eurojackpot voittaja ni ottaisin Enginii yhteyttä ja sanoisin "noniin, ruetaas suunnittelee eventtiä, meitsi maksaa".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu 12€, mutta mielellään tukee jotta tällaisia tulee jatkossakin![]()
Miten kukaan ei tunne miljardöörejä tuollaKyllä. Jos oisin eurojackpot voittaja ni ottaisin Enginii yhteyttä ja sanoisin "noniin, ruetaas suunnittelee eventtiä, meitsi maksaa".
Itse tekisin tuossa tilanteessa turnauksen johon pääpotiksi vähintään 100k niin eiköhän saada kaikki parhaat vääntäjät samaan kisaan, tietty videoyhteydet aivan viimeisen päälle ettei varmana lagaa vaikka katsoja olisi avaruusasemalla :DKyllä. Jos oisin eurojackpot voittaja ni ottaisin Enginii yhteyttä ja sanoisin "noniin, ruetaas suunnittelee eventtiä, meitsi maksaa".
Mitä siinä tapahtu?John tappiolla 1-0 tosi oudon päätöksen päälle, mitä tuomaritkin pohti. No Kait siitä jälkikäteen joku kertoo
Hieman samaa olen miettinyt, Stallone lähimpänä tuota kun net worth googlen mukaan 400m ja kun tulee tuo hänen tuottama dokkari Larratista Levania vastaan pulling john 2.0 tyyliin toivottavatsti saadaan lisää katsojia kerta netflixin on menossa.Miten kukaan ei tunne miljardöörejä tuolla![]()
Oliko se dokkari oikeesti tulossa?Hieman samaa olen miettinyt, Stallone lähimpänä tuota kun net worth googlen mukaan 400m ja kun tulee tuo hänen tuottama dokkari Larratista Levania vastaan pulling john 2.0 tyyliin toivottavatsti saadaan lisää katsojia kerta netflixin on menossa.
Joku voisi Elon Muskille markkinoida kädenvääntöä :D
Joo ei ole mikään aprillipilaOliko se dokkari oikeesti tulossa?![]()
Larratti puhu siitä Lex Fridmanin podcastissa että tulee hieman samantyylinen kuin pulling john mutta Johnin tilalla Devon ja Voevodan tilalla Levan, ja loppuun jotain jälkipulinaa.Oliko se dokkari oikeesti tulossa?![]()
Tuohan kuulostaa todella kovaltaLarratti puhu siitä Lex Fridmanin podcastissa että tulee hieman samantyylinen kuin pulling john mutta Johnin tilalla Devon ja Voevodan tilalla Levan, ja loppuun jotain jälkipulinaa.