Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aiemminhan oli pelkkä Waf? Minkäs takia tämä ifa tuli? en oo ihan kartalla näitä hommista,vaikka kädenvääntöä harrastan😅
Lyhyesti: itäblokin korruptio ja kusetus.
 
Aiemminhan oli pelkkä Waf? Minkäs takia tämä ifa tuli? en oo ihan kartalla näitä hommista,vaikka kädenvääntöä harrastan😅
Ite olin 2019 Kreikan Waf EM kisoissa mukana 110kg sarjassa. Olin varannu merkatuista kisahotelleista mulle ja vaimolle huoneen. No sit tuli sähköpostia että ois pitäny varata huone Wafin kautta. Jos ei varaa uutta huonetta heidän kauttaan, ni ei pääse vääntämään. Sanoivat että 2 yötä riittää. Sitten tuli että onkin 3 yötä. Ei auttanu muu ku maksaa.

Tämmöstä mukavaa, enkä varmana ollu ainoo.
 
Ite olin 2019 Kreikan Waf EM kisoissa mukana 110kg sarjassa. Olin varannu merkatuista kisahotelleista mulle ja vaimolle huoneen. No sit tuli sähköpostia että ois pitäny varata huone Wafin kautta. Jos ei varaa uutta huonetta heidän kauttaan, ni ei pääse vääntämään. Sanoivat että 2 yötä riittää. Sitten tuli että onkin 3 yötä. Ei auttanu muu ku maksaa.

Tämmöstä mukavaa, enkä varmana ollu ainoo.
Ja punnituksessa jokaiselta joukkueessa tarkistettiin passit ja että huoneet on oikein varattu 😅.

Osa suomalaisista ei päässyt vääntämään kun oli olleet "väärissä" kisoissa vähän aiemmin.
 
Ja punnituksessa jokaiselta joukkueessa tarkistettiin passit ja että huoneet on oikein varattu 😅.

Osa suomalaisista ei päässyt vääntämään kun oli olleet "väärissä" kisoissa vähän aiemmin.
Nii siinä oli noikin. Taidettiin Suomelta ja muutamalta muulta maalta ottaa puheoikeuskin pois noissa kokouksissa, kun valittivat asioista 🤔 Iha täyttä roisto meininkiä!
 
.Melkosta meininkiä. No jospa sitä nyt sitten Ifan kisoissa pääsee vääntämään ilman vittuiluja😃
Kukas muuten olitkaan? 😄 Ja tsemppii kisoihin 💪
 
Nyt sai ainakin pari kertaa kunnon treeniä kun Niskasen Henry kävi sparrailemassa
Missäs kunnossa Henry on? Ihan kaamee karpaasi ollu männävuosina ainakin 💪💪
 
Kovassa iskussa on. kovat treenit tänäänkin saatiin. Top rollaa helvetin kovaa
Uskon! Nyt melkeen vaatisi videota asiasta silti😄
 
Kuten Taranenko tuossa videolla sanoi nuo puheet on kuultu moneen kertaan ennenkin :D mutta loistohomma jos on tosissaan, Bagent on huippulahjakas ja varsinkin noita kovantason vasurin supermatseja tarvitaan lisää.
Ei auta vielä elätellä toivoa prime Bagent vs prime Levan vasurimatsista.

Bagent on saanut juttujensa mukaan nyt jonkun kädenvääntö reality shown missä saa päättää pitkälti ite minkälaista ohjelmaa tehdään. Ja jutteli että WAL kun alkaa niin ois mukana siellä myös.

Siihen ohjelmaan liittyy turnauksia mitä järjestävät eri paikoissa. Kuulostaa hyvältä.
 
Tossa kun Bagent ja Engin juttelee eventtien järjestämisen hinnoista niin vielä tälläkin hetkellä on suuressa mittakaavassa halpaa järjestää kädenvääntö tapahtumia missä maailman parhaat vääntäjät. Engin sano että East vs West 1 oli joku 75 toboa ja 2 oli joku 90 tonnia ja siinä 14 matsia missä mukana Brzenkistä lähtien.

Tuloja myös vaikea saada ja tuo East vs West 2 jäi vissiin hitusen miinukselle.

Mutta joku sikarikas miljonääri vois helposti järkkää omilla masseillaan tollasia eliitti eventtejä eikä haittaa jos jäis miinukselle. Vrt. Nyrkkeily tai vapaaottelu niin eventtien kustannukset eri sfääreissä (maailman huippu).
 
Bagent on saanut juttujensa mukaan nyt jonkun kädenvääntö reality shown missä saa päättää pitkälti ite minkälaista ohjelmaa tehdään. Ja jutteli että WAL kun alkaa niin ois mukana siellä myös.

Siihen ohjelmaan liittyy turnauksia mitä järjestävät eri paikoissa. Kuulostaa hyvältä.
Tämä on erittäin kova jos toteutuu!!! Hyvä Travis 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom