Waf ja Ifa ainoat testatut, ainakin teoriassa.Onkos tuo WAF testaamaton liitto? Vai miten nämä menee? 2Viikon päästä IFA Em kisat. Siellä itekkin kokeilemassa käsiä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Waf ja Ifa ainoat testatut, ainakin teoriassa.Onkos tuo WAF testaamaton liitto? Vai miten nämä menee? 2Viikon päästä IFA Em kisat. Siellä itekkin kokeilemassa käsiä![]()
Tiedä sitten kun kuitenkin oikealla kisattu, mutta hieman hullulta tuntuu että Levan syönyt ja myrkyttänyt itsensä 160-180kiloseksi ja kuitenkin vaan oikealla vääntänyt viimevuosina, kuitenkin kun vasuri ollut se parempi käsi hänellä kuitenkin ellei jopa ole vasenkätinen?Hulluja taukoja kyl jengilläLuulis että tossa katois vähän tatsi kisatakkin? Ilmeisesti ei
![]()
Aiemminhan oli pelkkä Waf? Minkäs takia tämä ifa tuli? en oo ihan kartalla näitä hommista,vaikka kädenvääntöä harrastanWaf ja Ifa ainoat testatut, ainakin teoriassa.
Lyhyesti: itäblokin korruptio ja kusetus.Aiemminhan oli pelkkä Waf? Minkäs takia tämä ifa tuli? en oo ihan kartalla näitä hommista,vaikka kädenvääntöä harrastan![]()
Ite olin 2019 Kreikan Waf EM kisoissa mukana 110kg sarjassa. Olin varannu merkatuista kisahotelleista mulle ja vaimolle huoneen. No sit tuli sähköpostia että ois pitäny varata huone Wafin kautta. Jos ei varaa uutta huonetta heidän kauttaan, ni ei pääse vääntämään. Sanoivat että 2 yötä riittää. Sitten tuli että onkin 3 yötä. Ei auttanu muu ku maksaa.Aiemminhan oli pelkkä Waf? Minkäs takia tämä ifa tuli? en oo ihan kartalla näitä hommista,vaikka kädenvääntöä harrastan![]()
Ja punnituksessa jokaiselta joukkueessa tarkistettiin passit ja että huoneet on oikein varattuIte olin 2019 Kreikan Waf EM kisoissa mukana 110kg sarjassa. Olin varannu merkatuista kisahotelleista mulle ja vaimolle huoneen. No sit tuli sähköpostia että ois pitäny varata huone Wafin kautta. Jos ei varaa uutta huonetta heidän kauttaan, ni ei pääse vääntämään. Sanoivat että 2 yötä riittää. Sitten tuli että onkin 3 yötä. Ei auttanu muu ku maksaa.
Tämmöstä mukavaa, enkä varmana ollu ainoo.
Nii siinä oli noikin. Taidettiin Suomelta ja muutamalta muulta maalta ottaa puheoikeuskin pois noissa kokouksissa, kun valittivat asioistaJa punnituksessa jokaiselta joukkueessa tarkistettiin passit ja että huoneet on oikein varattu.
Osa suomalaisista ei päässyt vääntämään kun oli olleet "väärissä" kisoissa vähän aiemmin.
Kukas muuten olitkaan?.Melkosta meininkiä. No jospa sitä nyt sitten Ifan kisoissa pääsee vääntämään ilman vittuiluja![]()
Niin tietennisanteri täällä kyselee![]()
Missäs kunnossa Henry on? Ihan kaamee karpaasi ollu männävuosina ainakinNyt sai ainakin pari kertaa kunnon treeniä kun Niskasen Henry kävi sparrailemassa
Uskon! Nyt melkeen vaatisi videota asiasta siltiKovassa iskussa on. kovat treenit tänäänkin saatiin. Top rollaa helvetin kovaa
Kyllä!!!Pitää ensi kerralla ottaa videota![]()
Kuten Taranenko tuossa videolla sanoi nuo puheet on kuultu moneen kertaan ennenkin :D mutta loistohomma jos on tosissaan, Bagent on huippulahjakas ja varsinkin noita kovantason vasurin supermatseja tarvitaan lisää.
Ei auta vielä elätellä toivoa prime Bagent vs prime Levan vasurimatsista.