Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HulluaChaffee vei 4-0. Kova.
Mun mielestä taas päivastoin, antaa musta toivoa että "tavallisen" kokoinen mies voittaa tollasen 150 kg ukon...Luulin että Kurdetsa ois vieny.
Entisestää vahvistaa Levanin kunkku asemaa.
Mun mielestä taas päivastoin, antaa musta toivoa että "tavallisen" kokoinen mies voittaa tollasen 150 kg ukon...
Mutta eikös Larrat voittanu Chaffeen? Vai muistanko ihan väärin...Mutta sitten taas kun miettii että Kurdetsa vei Gaspan ja Espeyn ylivoimaisesti. Ja Gaspa ollu nyt hirveässä vireessä, rankattu top5 maailmassa. Levan taas vei Chaffeen ylivoimaisesti ja nyt Chaffee voitti Kurdetsan.
Mutta eikös Larrat voittanu Chaffeen? Vai muistanko ihan väärin...
Sitä mä tarkotinki ton matsin lopputuloksella, että ainut "normaali" kokonen joka voi levanin haastaa on larrat...Voitti. Larratt vs Levan onkin matsi mikä käy järkeen että se pitää nähdä mahtaako Larratt mitään.
View: https://youtu.be/cz-X3xzMRss
Hyvä top10 Bowenilla
1. Levan
2. Laletin
3. Larratt
4. Chaffee
5. Kurdetsa
6. Gaspa
7. Prudnik
8. Genadi
9. M.Todd
10. Brzenk
Hyvä noi heittomerkit tossa, koska Devonkin on melkeen 2m pitkä ja todella iso käsi ja pitkät sormetSitä mä tarkotinki ton matsin lopputuloksella, että ainut "normaali" kokonen joka voi levanin haastaa on larrat...
Olipa muuten vaikeaa löytää miehen tarkkaa ikää netistäEikös tuo Ermes ole nuori, n. 30v kaveri? 130kg/53cm hanska ja ei nyt ihan mäkkärin autokaistalta tulleelta näytä. Kova.
Olipa muuten vaikeaa löytää miehen tarkkaa ikää netistäMutta siinä kolmenkympin kulmilla joo.
Äijän Devonfobia saavuttanu kriittisen mittasuhteenLarratin ja Levanin matsin voisi kyllä perua ja laittaa larratt vääntämään vaikka gasparinia tai chaffeeta vastaan..luulen että molemmilta tulisi kyllä turpaan![]()
Mua omalla tavallaan ärsyttää että larratt on niin taitava kaikessa some/media pelissä että se on saanut itsensä tohon asemaanÄijän Devonfobia saavuttanu kriittisen mittasuhteen
Mutta siinä samaa mieltä, että kun Levan paketoitu ni Chaffee ja Gaspa vuorossa![]()
Siis varmaan löytys top 100 listaltakin tyyppejä kenen kanssa Devon ois ongelmissa, mutta sen tyyli on semmonen. Oikeestaan ainoo tappio uralla mitä ei kostanu vielä, oli Cypiä vastaan. Ja sekin "juhlakädellä"Mua omalla tavallaan ärsyttää että larratt on niin taitava kaikessa some/media pelissä että se on saanut itsensä tohon asemaantoki siis tehnyt valtavasti lajin eteen sitä en kiellä
mutta kun mä olen 100 varma että tuolla on useita vääntäjiä top 10 sakissa kenenkaa larratti olisi ihan kusessa ilman Wallin sääntöjä ja kingsmovea...larratti ei ole kuitenkaan voittanut viime vuosina ketään ilman niitä
ja vanhaa toddia ja vanhainkodista haettua brezenkiä ei lasketa
![]()