Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinasin henkka kysyä sulta että ootko syönyt astetta jäykempää aamupuuroa kun topi joutui noin koville? Mullahan on toi ilme joka kerta kun istun paskalla eli kaikki on suhteellista😂
Jäbäkin menny Henkan vähättely puheisiin! Mies on vahva kuin härkä oikeesti!!
 
Älähän nyt😂 mietin että mitä se oikein duunaa kun alkaa tuota ruutia löytymään🤔 henkka on kova jätkä, kateelliset täällä huutelee👋
Siis kyseenalaistamatta Henkan kehitystä, ni ainahan mies on ollu vahva, mutta suunnat vaan sellasia että Jessen ja Esan tyyliset rautasormet on pahoja. Meitsin tyyliset vauvasormet taas viljaa 😄
 
Mulla on topille kysymys!jos lähdettäisiin rauhakseltaan vääntämään hookkia niin kenelle suomalaiselle/sille uskoisit häviäväsi jos kenellekään?saa laittaa oikean ja vasemman erikseen kiitos 😄
 
Mulla on topille kysymys!jos lähdettäisiin rauhakseltaan vääntämään hookkia niin kenelle suomalaiselle/sille uskoisit häviäväsi jos kenellekään?saa laittaa oikean ja vasemman erikseen kiitos 😄
Tulee niin pitkää listaa että sormet väsyy 😄

No siis lähetään siitä että pakkohan Kurtin ois mut viedä siinäkin. Sit Salmiselle hävisin muutama vuos sit ihan rehellisessä hookissa. Vieläpä 3 matsia mistä vikassa etenki vauhti ei päätä huimannu 😄 Saaranluomalle kans hävinny ku viimeks kohattiin, mutta siinä jätän pienen mahiksen että johtu startista 😄😄 Sit Harri Kumpulainen ylläri paha hookissa, vaikka oonki hänet aina vieny startilla kisoissa. Juho Vartiaisen kans ollu myös reeneissä isoja ongelmia hookissa, mutta voi johtua kyllä siitäkin että se ketale tulee aina fressinä reeneihin 😄 Noi siis oikeella.

Vasurilla, no Marjomaalle hävisin todistetusti hitaassa hookissa. Sit Kinnusen Jaakko omasta seurasta äärimmäisen paha jos väännetään super hitaasti. Etenki remmeillä hookissa.

On varmaan kymmeniä, ellei satoja noitten lisäksi 😄😄
 
Tulee niin pitkää listaa että sormet väsyy 😄

No siis lähetään siitä että pakkohan Kurtin ois mut viedä siinäkin. Sit Salmiselle hävisin muutama vuos sit ihan rehellisessä hookissa. Vieläpä 3 matsia mistä vikassa etenki vauhti ei päätä huimannu 😄 Saaranluomalle kans hävinny ku viimeks kohattiin, mutta siinä jätän pienen mahiksen että johtu startista 😄😄 Sit Harri Kumpulainen ylläri paha hookissa, vaikka oonki hänet aina vieny startilla kisoissa. Juho Vartiaisen kans ollu myös reeneissä isoja ongelmia hookissa, mutta voi johtua kyllä siitäkin että se ketale tulee aina fressinä reeneihin 😄 Noi siis oikeella.

Vasurilla, no Marjomaalle hävisin todistetusti hitaassa hookissa. Sit Kinnusen Jaakko omasta seurasta äärimmäisen paha jos väännetään super hitaasti. Etenki remmeillä hookissa.

On varmaan kymmeniä, ellei satoja noitten lisäksi 😄😄
Ellei jopa tuhansia 😄 mistä tää Henri energia oikein kumpuaa
 
Ellei jopa tuhansia 😄 mistä tää Henri energia oikein kumpuaa
Oon vuorovaikuttanu liikaa jäbien kans. Ennen mun ego oli ku ranskalaisella tullimiehellä. Ne päivät on takana 😄
 
 
Mites muuten toi Matt Mask, onko kova vääntäjä ns maailmalla?
On. Erittäin kova. Voittoja Larratista, Brzenkistä ja Gaspariinista.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom