Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FB_IMG_1645635506078.jpg
 
Mielenkiintoisia matseja ja kieltämättä edellisen east vs westin tulokset sekottaa pakkaa, aikaisemmin olisin sanonut että kahvi voittaa Genadin kevyesti mutta jälkimmäisen voitto Toddista osoitti ettei näitä ikinä voi tietää :D
Jotenkin tuntuu myös että tuo Sandris on ainakin pykälän ylempänä kuin Lachlan, tosin aiemmin ihmettelin että miksi laittoivat Chance Shawia vastaan kun tasoero tuntui vielä suuremmalta mutta olikin yllättävän tasainen matsi.
Jokatapauksessa nyt nähdään mikä on australian taso.
 
Mielenkiintoisia matseja ja kieltämättä edellisen east vs westin tulokset sekottaa pakkaa, aikaisemmin olisin sanonut että kahvi voittaa Genadin kevyesti mutta jälkimmäisen voitto Toddista osoitti ettei näitä ikinä voi tietää :D
Jotenkin tuntuu myös että tuo Sandris on ainakin pykälän ylempänä kuin Lachlan, tosin aiemmin ihmettelin että miksi laittoivat Chance Shawia vastaan kun tasoero tuntui vielä suuremmalta mutta olikin yllättävän tasainen matsi.
Jokatapauksessa nyt nähdään mikä on australian taso.
Jännä toi Kahvi vs Genadi, kun nehän kohtas supermatsissa viimeks 3 vuotta sitten viimeksi 🤔
 
Mielenkiintoisia matseja ja kieltämättä edellisen east vs westin tulokset sekottaa pakkaa, aikaisemmin olisin sanonut että kahvi voittaa Genadin kevyesti mutta jälkimmäisen voitto Toddista osoitti ettei näitä ikinä voi tietää :D
Jotenkin tuntuu myös että tuo Sandris on ainakin pykälän ylempänä kuin Lachlan, tosin aiemmin ihmettelin että miksi laittoivat Chance Shawia vastaan kun tasoero tuntui vielä suuremmalta mutta olikin yllättävän tasainen matsi.
Jokatapauksessa nyt nähdään mikä on australian taso.
Samaa mieltä!ja prudnikki tulee viemään toddia kun pässiä narussa!😀 Tän saa sitten kaivaa esiin jos olen väärässä ja Ilkkua ja pilkata typeryyttäni!
 
Samaa mieltä!ja prudnikki tulee viemään toddia kun pässiä narussa!😀 Tän saa sitten kaivaa esiin jos olen väärässä ja Ilkkua ja pilkata typeryyttäni!
Voisiko Prudilla tulla ongelmia Toddzillan kanssa siinä, että esim Baba ja Zolohan vei Toddia enimmäkseen nopeudella, mutta Prudikin joutuu heidät koppaamaan ja väsyttämään?
 
 
Tää pikkukuva on siksi aivan helvetin kova koska sitä ei ole erikseen otettu eikä ns esitetty 😂
Plus oon aika varma että tota ei edes tapahtunu! Jesse photoshopannu koko kuvan 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom