Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
http://www.worldarmwrestlingfederation.com/membercountries.htm

siinä osote mistä voi kaikki käydä katsomassa virallisen liiton nimen ja hallituksen puheenjohtajan, elikkä liiton joka kilpailee euroopan ja maailmanliiton alaisuudessa!ja tosiaan tässä nyt vielä kertauksena armssillekkin ne viralliset sivut www.finn-arms.fi ......jatketaan vääntelyä.....

Tuberkuloosi on oikeassa, koska Suomen ainoan virallisen suomen kädenvääntöliiton, Finnish Armwrestling Federationin kotisivu on www.finn-arms.fi! Asian voit tarkastaa esimerkiksi seuraavilta sivuilta:

Euroopan kädenvääntöliitto: http://www.eaf-armwrestling.com/
Maailman kädenvääntlöliitto, jäsenmaat, kohta suomi: http://www.worldarmwrestlingfederation.com/membercountries.htm

Skvl on toki edelleen olemassa, mutta virallisuuden kanssa sillä ei ole enää mitään tekemistä. Vai kykeneekö arms todistamaan väitteensä millään muulla tapaa kuin viittaamalla siihen sivustoon jota väittää oikeaksi? :P

waffin sivuilla virheellistä tietoa mitenhän se on mahdollista...korjataan mahdollisimman pian...huoh...rupeen olee ton tuberkuloosin ehdotuksen kannalla että väännetään siitä oikeasta liitosta.....

Sieltä tosiaan voi käydä tarkastamassa sen ainoan virallisen liiton nimen ja yhteystiedot :rolleyes: :
http://www.worldarmwrestlingfederation.com/membercountries.htm

Copy-pastella sama tänne kuin toiseen threadiin: Maailmanliitolla on kyllä ihan oikeat tiedot, nettisivuilla nyt vaan näkyy lukevan mitä sattuu. Ei tuolla ole Latviankaan tiedot oikein, heh. On se jännä, että heti nousee jossain nettipalstoilla tällainen kummallinen älämölö, kun meidän moitekanne meni läpi ja ylläolevan postaajan kannattama liitto joutuu vastaajana maksamaan oikeudenkäyntikulut. Tälläkö se vitutus lähtee?

Tähän voisi nyt sanoa saman, mitä te sanoitte aikaisemmin: "Miten on mahdollista, että WAF:n sivuilla on virheellistä tietoa?"
Ei tässä mitään älämölöä ole syntynyt, vaan on kerrottu mitä WAF:n sivuilla lukee.
Ensin vetoatte siihen, että WAF:n sivuilla lukee teidän "liiton" tiedot. Nyt kun sinne on korjattu oikeat tiedot, niin väitätte että siellä lukee mitä sattuu. Ei tuolle teidän touhulle voi muuta kuin nauraa :D

Tähän voisi nyt sanoa saman, mitä te sanoitte aikaisemmin: "Miten on mahdollista, että WAF:n sivuilla on virheellistä tietoa?"
Ei tässä mitään älämölöä ole syntynyt, vaan on kerrottu mitä WAF:n sivuilla lukee.
Ensin vetoatte siihen, että WAF:n sivuilla lukee teidän "liiton" tiedot. Nyt kun sinne on korjattu oikeat tiedot, niin väitätte että siellä lukee mitä sattuu. Ei tuolle teidän touhulle voi muuta kuin nauraa :D

Minä esiinnyn täällä ihan omalla naamallani ja yksityishenkilönä. En ole todennut muuta, kuin että todellakin, maailmanliiton sivuilla lukee mitä sattuu. Maailmanliitostakin löytyy ainakin yksi "temppuilija", jonka nimeä en koe asialliseksi mainita tällä kanavalla, enkä yhtään ihmettelisi, jos nuo nettisotkut olisivat hänen ansiotaan. Minä ainakin olen menossa WAF:n MM-kisoihin Kazakstaniin, sen ainoan Suomen liiton edustajana, jonka jäsenillä on siellä oikeus kilpailla. Nimimerkki "armsia" ei siellä näkyne?

hyvä meininki!tapellaampas nyt molemmat osapuolet sitten reilusti ja laitellaan tänne nyt sitten niitä juttuja vasta kun kaikki asiat on selvillä kun täällä käy muutkin kun vääntäjät näitä lukemasssa ja jos tällästä paskaa on sivut täynnä niin varmasti häviää mielenkiinto lajia kohtaan.....eli tosiaan jos jollain on jotain kädenvääntöä koskevaa asiaa niin minä ainakin vastailen mielelläni!

ja mitä tuohon armssin postaamaan linkkiin tulee niin muutan lauseen muotoon miten on mahdollista että waffin sivuilla on väärää tietoa....FAIL!

hyvä meininki!tapellaampas nyt molemmat osapuolet sitten reilusti ja laitellaan tänne nyt sitten niitä juttuja vasta kun kaikki asiat on selvillä kun täällä käy muutkin kun vääntäjät näitä lukemasssa ja jos tällästä paskaa on sivut täynnä niin varmasti häviää mielenkiinto lajia kohtaan.....
Samaa mieltä. Tuo viesti oli lähinnä vastaus teidän aloittamaanne keskusteluun siitä, mitä WAF:n sivuilla lukee. Eli laitoin vain linkin sinne, en alkanut käsittelemään asioita sen enempää. Minunkaan mielestä tällaisten asioiden käsittely ei kuulu mihinkään keskustelufoorumille, enkä minä tätä ole aloittanut. Kaikkihan lähti siitä, kun laitoin linkin virallisille Suomen Kädenvääntöliitto Ry:n nettisivuille, eli www.skvl.net ja siihen Uwish alkoi väittämään vastaan. Olen jo parissa viestissä sanonut, että www.skvl.net on ainoat viralliset Suomen Kädenvääntöliitto Ry:n nettisivut. www.finn-arms.fi ei ole Suomen Kädenvääntöliitto Ry:n sivut vaan aivan toisen tahon. Mitään muuta en ole väittänyt. Muut väitökset tulevat Uwishilta, HHX:ltä ja Finukalta. Kuten sanoin, itse en ole mitään paskaa tänne kirjoittanut ja toivon että myös muut lopettavat sen paskan kirjoittamisen ja keskittyvät itse asiaan, eli kädenvääntöön.

Oliko muuten Fitness Expossa paljon porukkaa seuraamassa vääntelyä?

Onko Uwish menossa PM-kisoihin? Nehän on jo viikon päästä.
Kaveri kuuli joltain, että Esa Qvintuskin olisi menossa sinne. Onkohan Vesterinen menossa myös, kun sehän voitti sen Suomen raskaan sarjan ranking-matsin?
Voi olla kova kohtaaminen siellä kisoissa, jos ne sattuu vastakkain... Onko ne kohdannut aikaisemmin?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko Uwish menossa PM-kisoihin?

No niitähän tässä on odotettu, vaan eipä odoteta enää. Kisat peruttu. (Ruotsalaisten huonon osanoton johdosta, tackar.. eipä niitä ennenkään ole helpolla saanut Suomeen asti kisaamaan, taitaa olla liian hienoja kisoja heillä omasta takaa.)

No olipa hyvä että tuli puheeksi kun olin ajatellut mennä katsomaan. Ei ole ollut www.finn-arms.fi sivuilla mitään infoa kisojen peruuntumisesta, eli niiden sivujen infon puolesta olisikin tullut sitten hukkareissu :( Luulisi kuitenkin että tällaisesta tiedotettaisiinkin :curs:

No olipa hyvä että tuli puheeksi kun olin ajatellut mennä katsomaan. Ei ole ollut www.finn-arms.fi sivuilla mitään infoa kisojen peruuntumisesta, eli niiden sivujen infon puolesta olisikin tullut sitten hukkareissu :( Luulisi kuitenkin että tällaisesta tiedotettaisiinkin :curs:

Kilpailukutsu poistettu sivuilta. Päätös tapahtui vasta pari päivää sitten, en itsekään tiennyt siitä aiemmin. Kyllä muuten varmasti minua vituttaa vielä enemmän. Seuraavia kisoja odotellessa voi vaikka katsella kuvakoostetta Suomi-Venäjä ottelusta (Fitness Expo): [video]http://www.youtube.com/user/SkipTeam#p/a/u/0/PHsbm4psk1U[/video]

No ei sitänyt tiedottamiseksi voi kutsua että ensin mainostetaan kisoja mut sitku ne perutaan ni poistetaan vaan kisakutsu. Ei luulisi olevan iso homma laittaa etusivulle tiedote että kisat peruttu. Kuinkakohan moni vääntäjä on menossa kisoihin kun ei ole huomannut että kisakutsu on poistettu :wall:

No seuraavat kisat on sitten ilmeisesti Sipoossa, oletko Uwish menossa sinne vai onko liian lähellä mm kisoja? Itse tuskin lähden sinne asti kisoja katsomaan, kun on kuitenkin sen verran matkaa...

vesterisen ja qvintuksen kohtaamisessa ei kyllä oo mitään mielenkiintosta tai kovaa että et jää mistään paitsi vaikkei pm:miä pidetäkkään =)

Niin siis tarkoitako että qvintus on ylivoimainen? Mikä idea siinä finn-arms sivuilla mainostetussa ranking matsissa sitten oli, jos qvintus on ylivoimainen? Ompa hyvä rankingmatsi jos paras ei osallistu ollenkaan :thumbs:

joo kyllä esa on ylivoimanen mutta nyt kun herrat seuraavaksi kohtaavat kisapöydässä nii asiaan tulee muutos ja oletan esan nousevan ykköspaikalle......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom