- Ikä
- 39
Tarasilla kyllä äärimmäisen vittumaisen olonen toprolli! Aika kevytkin oli (100kg)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se Johnin voita just tuossa videolla? En ole aivan varma voittiko koko super matsin.katso liitettä 235660
Katsoin että Denis se siellä vääntelee taustalla kohdasta 3:15 eteenpäin mutta olikin vain lihakseton halpahalliversio :D
Mutta juu tuo Ivakin oli kyllä malliesimerkki nopeasta vääntäjästä tosin ei tainnut ikinä voittaa Brzenkiä vaikka monesti kävi lähellä.
Eikö tossa Jannen videollakin vie pari kertaa?katso liitettä 235660
Katsoin että Denis se siellä vääntelee taustalla kohdasta 3:15 eteenpäin mutta olikin vain lihakseton halpahalliversio :D
Mutta juu tuo Ivakin oli kyllä malliesimerkki nopeasta vääntäjästä tosin ei tainnut ikinä voittaa Brzenkiä vaikka monesti kävi lähellä.
Tietääkseni erävoittoja ja oli erittäin tasaisia vääntöjä mutta luulen nähneeni herrojen kaikki kohtaamiset eikä ikinä Ivakin vie koko matsia vaikka supermatsissa joitain eriä voittikin.Eikö tossa Jannen videollakin vie pari kertaa?![]()
Nii sillaa jooTietääkseni erävoittoja ja oli erittäin tasaisia vääntöjä mutta luulen nähneeni herrojen kaikki kohtaamiset eikä ikinä Ivakin vie koko matsia vaikka supermatsissa joitain eriä voittikin.
Hieno kuva vaikka ei tule tapahtumaan
Sovittiin Henkan kans, että otetaan uusinta ensi vuoden Fitnes expossa. Henkka nostaa painon 150 kiloon ja minä pudotan samoihin lukemiin. Katotaan miten sit käy?Hieno kuva vaikka ei tule tapahtumaan![]()
Itellä ainakin tuottaa tuskaa jos yrittää nostaa painoa tai pudottaa, ehkä jälkimmäinen on vittumoisempaaSovittiin Henkan kans, että otetaan uusinta ensi vuoden Fitnes expossa. Henkka nostaa painon 150 kiloon ja minä pudotan samoihin lukemiin. Katotaan miten sit käy?
Minä yritän tehdä sen painonpudotuksen taitavasti. Paljon lepoa ja treeni minimiin, niin paino tippuu ensijaisesti lihaksista eikä rasvavarastoista.Itellä ainakin tuottaa tuskaa jos yrittää nostaa painoa tai pudottaa, ehkä jälkimmäinen on vittumoisempaaoon päättänyt et vaaka näyttää mitä näyttää, ihan sama. Keskikaljalla ja sipuliteemakkaralla sais varmaan painon nousemaan mutta ei varmaan pumppu/maksa kestä
Säästäkää siis itseänne jätkät, ei se paino niin suurta roolia näyttele
Älä sanoHieno kuva vaikka ei tule tapahtumaan![]()