Kädenvääntö

katso liitettä 235660
Katsoin että Denis se siellä vääntelee taustalla kohdasta 3:15 eteenpäin mutta olikin vain lihakseton halpahalliversio :D
Mutta juu tuo Ivakin oli kyllä malliesimerkki nopeasta vääntäjästä tosin ei tainnut ikinä voittaa Brzenkiä vaikka monesti kävi lähellä.
Eikös se Johnin voita just tuossa videolla? En ole aivan varma voittiko koko super matsin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
katso liitettä 235660
Katsoin että Denis se siellä vääntelee taustalla kohdasta 3:15 eteenpäin mutta olikin vain lihakseton halpahalliversio :D
Mutta juu tuo Ivakin oli kyllä malliesimerkki nopeasta vääntäjästä tosin ei tainnut ikinä voittaa Brzenkiä vaikka monesti kävi lähellä.
Eikö tossa Jannen videollakin vie pari kertaa? 😄
 
Tietääkseni erävoittoja ja oli erittäin tasaisia vääntöjä mutta luulen nähneeni herrojen kaikki kohtaamiset eikä ikinä Ivakin vie koko matsia vaikka supermatsissa joitain eriä voittikin.
Nii sillaa joo ✌️
 
FB_IMG_1636184657074.jpg
 
Sovittiin Henkan kans, että otetaan uusinta ensi vuoden Fitnes expossa. Henkka nostaa painon 150 kiloon ja minä pudotan samoihin lukemiin. Katotaan miten sit käy?
Itellä ainakin tuottaa tuskaa jos yrittää nostaa painoa tai pudottaa, ehkä jälkimmäinen on vittumoisempaa😂 oon päättänyt et vaaka näyttää mitä näyttää, ihan sama. Keskikaljalla ja sipuliteemakkaralla sais varmaan painon nousemaan mutta ei varmaan pumppu/maksa kestä😁 Säästäkää siis itseänne jätkät, ei se paino niin suurta roolia näyttele
 
Itellä ainakin tuottaa tuskaa jos yrittää nostaa painoa tai pudottaa, ehkä jälkimmäinen on vittumoisempaa😂 oon päättänyt et vaaka näyttää mitä näyttää, ihan sama. Keskikaljalla ja sipuliteemakkaralla sais varmaan painon nousemaan mutta ei varmaan pumppu/maksa kestä😁 Säästäkää siis itseänne jätkät, ei se paino niin suurta roolia näyttele
Minä yritän tehdä sen painonpudotuksen taitavasti. Paljon lepoa ja treeni minimiin, niin paino tippuu ensijaisesti lihaksista eikä rasvavarastoista.
 
Hieno kuva vaikka ei tule tapahtumaan 😄
Älä sano 😄 Eiköhän noi molemmat haluu tota matsia, ja koko kädenvääntömaailma haluu kans ni uskosin että tapahtuu ens vuoden aikana ✌️
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom