Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kertokaa mulle viisaammat, miten joku voi vääntää useasti viikossa ilman helvetin porttien aukeamista 😄

Itse vääsin viikko sitten lauantaina SM kisoissa, heti seuraavana maanantaina reeneissä, nyt lauantaina seuran juhlissa ja eilen harkoissa. Aivan helvettiä kaikki väännöt kisojen jälkeen, mutta kovaa mentiin tunteja 😄😄

Onko tämä vaan asioita mihin ei perus kuolevainen pysty, vai joku työkapasiteetin kasvatus homma? Itsellä siis 12 vuotta joka viikkoista vääntötaustaa, ja vieläkin alkaa hermot huutamaan käsissä sinfonioitaan jos useammin kuin kerran viikossa vääntää. Huomaan että etenkin kiertäjät tuhoutuu lähes täysin tollasessa, ja nopeesti matsit hankaloituu naapurin talkkariakin vastaan 😄

Onko täällä ketään joka immuuni mainitsemalleni ilmiölle?

T: itkin vähän eilen reeneissä ku sattu niin paljon käsiin
 
Oikeeta itkuu vai valitusta? Voin hyvin samaistua (vaikka ei ihan noin paljoa tietenkään tunnu) koska mun heinäkuun leukakisojen jälkeen ollut radial nerve kipee eikä tunnu loppuvan. Onneks ei estä reeniä, mutta vihlomiset on perseestä. Ja toi tuli nimenomaan piikkauksen jatkamisesta vaikka olis ollut jo selkeesti levon paikka. Piti katos koittaa niitä perkeleen yhen käden leukoja vielä viikonkin päästä ja sitten alkoikin kivut.
 
Oikeeta itkuu vai valitusta? Voin hyvin samaistua (vaikka ei ihan noin paljoa tietenkään tunnu) koska mun heinäkuun leukakisojen jälkeen ollut radial nerve kipee eikä tunnu loppuvan. Onneks ei estä reeniä, mutta vihlomiset on perseestä. Ja toi tuli nimenomaan piikkauksen jatkamisesta vaikka olis ollut jo selkeesti levon paikka. Piti katos koittaa niitä perkeleen yhen käden leukoja vielä viikonkin päästä ja sitten alkoikin kivut.
Siis ihan kyynel vierähti 😄
 
Eiks tos vaihees jo luulis rauhottuvan : )
No kylhän reenit pitää loppuun vääntää 😄 Tää viikko vähä iisimmin sit, ni ens viikolla taas taipuu muitten kädet 💪
 
Kaikkeen tottuu 😎. Itellä oli sunnuntaina kisat mukaan laskien 8 päivän sisällä kolmannet väännöt. Ei isommin kipuja ole ollut. Muutenkin sitä mieltä että aktiivinen palautuminen on avain onneen.
Näätkö että onko tossa vaikutusta että vääntääkö enemmän toprollilla vai hookilla, ja minkä tasosta vastusta on?

Itte oon huomannu, että kun on rikki kisoista, ni joutuu vääntämään enemmän hookkia + tulee otettua negoja enemmän 😄 Ei lainkaan parannettavaa reenien järkevöittämisessä oo ittellä 😄😄
 
Väännän sekä että kaikkea. Kyl sulla ehkä kovempi siellä on, toistaiseksi 😉😁
Ei ollu tarkotus vertailla 😄 vaan että ootko huomannu että onko noilla merkitystä omassa tekemisessäs 💪
 
Ei ollu tarkotus vertailla 😄 vaan että ootko huomannu että onko noilla merkitystä omassa tekemisessäs 💪
Aivan joo 😁. En kyllä ole eroa huomannut tai en tähän hätään osaa sitä sanoa. Mulla muutenkin treenaaminen aina sitä heikkouksien etsimistä ja vahvistamista, eli aina mennään siihen "kipeimpään" suuntaan. Kai sitä on tottunut siihenkin ajan kanssa.
 
Aivan joo 😁. En kyllä ole eroa huomannut tai en tähän hätään osaa sitä sanoa. Mulla muutenkin treenaaminen aina sitä heikkouksien etsimistä ja vahvistamista, eli aina mennään siihen "kipeimpään" suuntaan. Kai sitä on tottunut siihenkin ajan kanssa.
Liian fiksua! Anna ny vähän mahista muillekki kilpailijoille 😄 Siis parastahan kehityksen kannalta on vaan olla mukavuusalueella 24/7/365 😄😄
 
Kyllä tuo minusta Topi ihan normaalia on!ja Janne kaikella kunnioituksella muita kohtaan mutta sä voit vääntää teidän treeneissä vaikka joka päivä koska oot niin paljon muita edellä joten sitä ei lasketa 😃 sä tarttisit oikeasti paljon kovempia käsiä itelles!Topi saa varmaan halin treeneissä vääntää joka kerta Ns täysiä!
 
Kyllä tuo minusta Topi ihan normaalia on!ja Janne kaikella kunnioituksella muita kohtaan mutta sä voit vääntää teidän treeneissä vaikka joka päivä koska oot niin paljon muita edellä joten sitä ei lasketa 😃 sä tarttisit oikeasti paljon kovempia käsiä itelles!Topi saa varmaan halin treeneissä vääntää joka kerta Ns täysiä!
Joo meijän reeneissä jos ei kehity, ni vika on miehessä 😄 Lähes poikkeuksetta reeneissä ja 20+ eri tyylin, mittasuhteiden ja voimatasojen vääntäjää. Tietenni joku selkeesti vielä mua vahvempi veis jengiä vielä lisää eteenpäin. Katotaan jos Aku parin vuoden päästä 💪
 

View: https://youtu.be/WCJSsjHEYx0
Mulle ainakin muutama uusi pätkä tuossa.

veljekset kuin ilvekset.png

Katsoin että Denis se siellä vääntelee taustalla kohdasta 3:15 eteenpäin mutta olikin vain lihakseton halpahalliversio :D
Mutta juu tuo Ivakin oli kyllä malliesimerkki nopeasta vääntäjästä tosin ei tainnut ikinä voittaa Brzenkiä vaikka monesti kävi lähellä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom