Kädenvääntö

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^Talja on parempi tuohon. Tuolleen maaten liikkeen loppuvaiheessa paino "lepää" käden päällä eikä rasitus osu sinne minne pitäis. Eikä taljassakaan kannata ehkä viedä tuota liikettä ihan loppuun asti, se ei ole enää väännölle tyypillinen kulma, ja voi tuntua pahalta takaolkapäässä.. nimim. kokemusta on.

edit. pointtina vielä, ettei kädenvääntäjät käytä noita liikkeitä kuntoutukseen (kuten linkissä taisi olla?), vaan hakee sinne voimaa, joten isommilla painoilla pelatessa saa olla tarkkana ettei paikat hajoa.

Elkää ikinä menkö vääntämään kättä jos että halua että treenit menee ihan vituralleen kuukaudesta ylöspäin. Paska laji.

nimimerkillä. 2kk sitten esim pena. 25x100kg nyt 9x100kg vain ja ainoastaan sen takia kun erehdyin menemään kädenvääntö kisaan.

Kädenvääntö on yksi kilpaurheilulaji, eikä tämän lajin harrastajia usein edes kiinnosta mikä niitten pena on. Itse en penkkaa ollenkaan.

Kädenvääntö on yksi kilpaurheilulaji, eikä tämän lajin harrastajia usein edes kiinnosta mikä niitten pena on. Itse en penkkaa ollenkaan.

Siksipä varoittelinki että ihan extempore reissut kädenvääntö pöytään kannattaa unohtaa normaalin voimailijan , Paikat menee vaan paskaksi ja takapakkia tulee treeniin roimasti

Hehe kandee ehkä muutama kuukaus reenata ennenkuin kisoihin lähtee. Mutta kyllä omasta mielestä kovan penkkipunnertamisen ja vääntelyn voi helposti yhdistää :) Ite en oo ainakaan heikentyny penkissä yhtään, vaikka vääntöä ja sen oheista hommaa tulee tehtyä melkeempä päivittäin :D

Uwish is back ;)

Penkkituloksella ei tunnu olevan väliä. Itse en edes penkkaa, siis ollenkaan, ja ainakaan 120kg penkkitulos ei riittänyt edes baaripöydässä voittoon.:D Joskus kun on ollut noita tapahtumakeikkoja, firmojen juhlia tms. niin about 90-95% miehistä häviää. Mutta silloin on toki mukana täysin treenaamattomiakin, ja toisaalta omat kädet alkaa väsyä kun muutaman tunnin tahkoaa.. Ja lisäksi väännöt tulee usein tehtyä niin että annan toisen aloittaa, eli en paiskaa startista pöytään. Punttaajiakin on niin monenlaisia, yksilölliset ominaisuudet vaikuttaa tosi paljon, lihasten koolla ym. ei aina tunnu olevan niin isoa merkitystä. Joskus voi "ei-minkään-näköinen" kaverikin olla yllättävän sitkeä vastus. Sitten taas pari kertaa olen osallistunut kisoissa miesten sarjaan ja lähtenyt kotio mitali kaulassa.:D Eli tosi vaikea antaa kattavaa vastausta tähän..

Mä voin allekirjottaa tän. Uwish oli meidän firman asiakastapahtumassa vääntämässä (KaarleXII, toivottavasti et muista tosta illasta paljoa, ei antanut meidän työntekijöistä kovin hyvää kuvaa :D ) Mimmi väänsi illan aikana arviolta sataa ukkoa vastaan ja suurin osa sai melko pahan kolauksen miehistäkin miehisempään raksa-äijä itsetuntoonsa. Voin avoimesti myöntää etten ole koskaan saanut kädenväännössä niin pahasti naiselta turpaan :thumbs:

^:D Eipä huolta, oishan se outoa jos porukka ois tuollasissa pippaloissa kuin kirkossa.. Vielä kun kaverin kanssa treenattiin ja hiottiin tekniikkaa siinä ohessa, niin oli kädet aika poikki sinä iltana. Ainoa mikä harmitti ole se kun piti lähteä juuri ennen sitä tankotanssiesitystä..

Tänään sain kaverille vitutuksen päälle, sillä oli olkapää paskana ja sormi (pelaa jääkiekkoa, oli vissiin joutunut taklauksen kohteeksi) ja ei kertonut siitä mulle. Vedin niin täysiä käden pöytään ku pystyin siihen tyyliin et vartalo oli vaakatasos, kaverilla meni viä rystyset samalla pöytään niin että tuntas ja käsi tuplasti paskana :D Ai että kun tuntui hyvältä :D Aina oon vääntäny kaverin kans niin et molemmat pysyy paikallaan ja vääntää, luuli et käytän vanhaa tekniikkaa. Ei sovi vääntö ihan kaikille....

Tänään sain kaverille vitutuksen päälle, sillä oli olkapää paskana ja sormi (pelaa jääkiekkoa, oli vissiin joutunut taklauksen kohteeksi) ja ei kertonut siitä mulle. Vedin niin täysiä käden pöytään ku pystyin siihen tyyliin et vartalo oli vaakatasos, kaverilla meni viä rystyset samalla pöytään niin että tuntas ja käsi tuplasti paskana :D Ai että kun tuntui hyvältä :D Aina oon vääntäny kaverin kans niin et molemmat pysyy paikallaan ja vääntää, luuli et käytän vanhaa tekniikkaa. Ei sovi vääntö ihan kaikille....

Mitä jätkä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihan mielenkiinnosta nyt kyselen, että onko kellään kokemusta tästä?

Jossain vaiheessa tässä tredissä on ollut puhetta tästä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko ihan perus kädenvääntöön edes olemassa sen kummempia tekniikoita? Jotain video-oppaita ja vinkkejä lueskelin juuri netistä. Tuli kyllä heti sellainen mielikuva noista videoista, että jos niiden malliin lähtee otteen kanssa kikkailemaan ennen varsinaista vääntöä niin luultavasti tulee "mitähän vittua sä teet" kommenttia vastustajalta... :D

Onko ihan perus kädenvääntöön edes olemassa sen kummempia tekniikoita? Jotain video-oppaita ja vinkkejä lueskelin juuri netistä. Tuli kyllä heti sellainen mielikuva noista videoista, että jos niiden malliin lähtee otteen kanssa kikkailemaan ennen varsinaista vääntöä niin luultavasti tulee "mitähän vittua sä teet" kommenttia vastustajalta... :D

Perus kädenvääntö on se mitä harrastetaan sm ja mm kisoissa ;) Ei kannata ees miettiä mitään tollasia baarivääntösääntöjä, vaan mennä suoraan lähimpään seuraan ja ruveta harjoittelemaan oikeasti lajia :)

Itte en edes käy seurassa (koska täällä lähin seura on pyöreät 100km päässä..) niin videoista vähän oppinut tekniikkaa ja vääntänyt veljen kanssa ja kysellyt siltä miltä tämä vaikuttaa ja miltä tämä vaikuttaa.. Viimeksi 5 kaveria voitti minut, nyt saan jokaisen voitettua helposti mutta 1 kaveri on vaan niin saaatanan kova etten saa kättä pöytään millään tekniikalla :D Muttei saa sekään mun kättä pöytään. :D

Itte en edes käy seurassa (koska täällä lähin seura on pyöreät 100km päässä..) niin videoista vähän oppinut tekniikkaa ja vääntänyt veljen kanssa ja kysellyt siltä miltä tämä vaikuttaa ja miltä tämä vaikuttaa.. Viimeksi 5 kaveria voitti minut, nyt saan jokaisen voitettua helposti mutta 1 kaveri on vaan niin saaatanan kova etten saa kättä pöytään millään tekniikalla :D Muttei saa sekään mun kättä pöytään. :D

Kädenväännössä ei tunneta tasapelejä ;) Kai väännätte kunnon kisapöydällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom