Kädenvääntö

Katoin että on aika otollinen paikka loukkaantua.
Joo noissa hauikset helposti katkeilee tollasissa tekniikoissa 🤕

Devon puhuu Khaledista, kuin hätänen lukiolainen tyttöystävästään: "oon aika varma että hänen eka kerta oli mun kanssa.." 😁

Mut joo ihan hyviä pointteja. Ite oon aina vähän skeptinen jengin potentiaaleihin, kun nähny niin paljon jo valmiiksi kovia kavereita jotka tulee lajin pariin aikamiehinä, mutta ei kehitykkään niin paljon kuin ihmiset olettas. Monasti ongelma voi piillä siinä, että alun kova taso perustuu jo tappiin reenattuihin ominaisuuksiin, jotka ei välttämättä autakkaan sitten tyylissä mikä opetellaan pöydässä.

Esim kova penkki ukko joka prässää ranne mutkalla pöydässä jo heti ekoissa reeneissä kohtuu kovaa, ja ihmiset aattelee että prässi tulee siitä kovenemaan tuplaksi kun vaan oppii vääntämään. Sitten kaveri opettelee toprollaamaan pöytäreenillä, ni meneekin eka vuosi että ollaan edes ekojen reenien absoluuttisella tasolla toprollissa, mitä oltiin prässillä 20v penkin hinkkaamisen jäljiltä.

Devon puhuu Khaledista, kuin hätänen lukiolainen tyttöystävästään: "oon aika varma että hänen eka kerta oli mun kanssa.." 😁

Mut joo ihan hyviä pointteja. Ite oon aina vähän skeptinen jengin potentiaaleihin, kun nähny niin paljon jo valmiiksi kovia kavereita jotka tulee lajin pariin aikamiehinä, mutta ei kehitykkään niin paljon kuin ihmiset olettas. Monasti ongelma voi piillä siinä, että alun kova taso perustuu jo tappiin reenattuihin ominaisuuksiin, jotka ei välttämättä autakkaan sitten tyylissä mikä opetellaan pöydässä.

Esim kova penkki ukko joka prässää ranne mutkalla pöydässä jo heti ekoissa reeneissä kohtuu kovaa, ja ihmiset aattelee että prässi tulee siitä kovenemaan tuplaksi kun vaan oppii vääntämään. Sitten kaveri opettelee toprollaamaan pöytäreenillä, ni meneekin eka vuosi että ollaan edes ekojen reenien absoluuttisella tasolla toprollissa, mitä oltiin prässillä 20v penkin hinkkaamisen jäljiltä.
Näin se on. Devon varmasti vielä koittaa saada lisää hypeä lajille, koska onhan tämä Khaled tainnut vähän kohahduttaa positiivisessa että negatiivisessa mielessä.

Itse en lajista kyllä mitään tiedä, mitä nyt noita tubepätkiä katsellut. Mukava olisi kyllä kokeilla joskus.

Näin se on. Devon varmasti vielä koittaa saada lisää hypeä lajille, koska onhan tämä Khaled tainnut vähän kohahduttaa positiivisessa että negatiivisessa mielessä.

Itse en lajista kyllä mitään tiedä, mitä nyt noita tubepätkiä katsellut. Mukava olisi kyllä kokeilla joskus.

Missäspäin Suomea mies asuu? Jokanen seura kyllä ottaa uutta kokeilijaa mukaan todella innoissaan 💪💪

Helsingissä. Mites seuroilla ollut toimintaa nyt korona-aikana?
Ite vedän reenejä joka maanantai klo 19 kaapelitehtaalla 😊 Ensi maanantaina on reenit, niin sinne vaan tervetuloa 💪

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Miksei muuten Larry Wheels prässää? Luulis että 300kg:n penkillä ois aika kova siinä, hänen rannevoimat on varmaan kuitenkin huonommat kun pro-ukoilla?
Tietenni tossa sekin että kaikilla ei vaan prässi toimi. En oo ihan varma mistä se johtuu, mahollisesti hermotuksen puutteesta. Esim Michael Toddi prässää ihan ihme kulmista melkeen kenet vaan kumoon. Penkki ei oo lähelläkään 3 markkaa.

Ittellä tuntuu että prässi ei toimi lainkaan, vaikka selkeesti vähemmän penkkaavat prässää pöydässä 2x lujempaa. Meillä reeneissä sellanen 70kg voimistelija, penkkaa mua about 100kg vähemmän, mutta prässäs iha helvetisti lujempaa melkeen ekoissa reeneissä.

Tuli ostettua tollaset Captains of Crush-gripperit. Ilmeisesti näiden puristelun siirtovaikutus pöytävääntöön on pyöreä 0? :)
Ite tykkään tehä grippereillä jonnin verran ku ne on niin miehekkäät 😁 Moni joo dissaa noi turhiksi. Oma tatsi että jos rupee jäykät gripperit taipumaan näkyy se pöydässä kans jonnin verran. Toisaalta Brzenk sano ettei ikinä saanu suljettuu coc kolmosta, ja sillä yhet historian pahimmista "pöytäsormista".

Paksut kahvat mitkä pakottaa käyttämään rannetta kyllä selkeesti parempi jos pakko valita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom