Tosi huonoo tuomarointia tossa vieläKäsi täysin suorana samantien startin jälkeen.
Katoin että on aika otollinen paikka loukkaantua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi huonoo tuomarointia tossa vieläKäsi täysin suorana samantien startin jälkeen.
Joo noissa hauikset helposti katkeilee tollasissa tekniikoissaKatoin että on aika otollinen paikka loukkaantua.
Näin se on. Devon varmasti vielä koittaa saada lisää hypeä lajille, koska onhan tämä Khaled tainnut vähän kohahduttaa positiivisessa että negatiivisessa mielessä.Devon puhuu Khaledista, kuin hätänen lukiolainen tyttöystävästään: "oon aika varma että hänen eka kerta oli mun kanssa.."
Mut joo ihan hyviä pointteja. Ite oon aina vähän skeptinen jengin potentiaaleihin, kun nähny niin paljon jo valmiiksi kovia kavereita jotka tulee lajin pariin aikamiehinä, mutta ei kehitykkään niin paljon kuin ihmiset olettas. Monasti ongelma voi piillä siinä, että alun kova taso perustuu jo tappiin reenattuihin ominaisuuksiin, jotka ei välttämättä autakkaan sitten tyylissä mikä opetellaan pöydässä.
Esim kova penkki ukko joka prässää ranne mutkalla pöydässä jo heti ekoissa reeneissä kohtuu kovaa, ja ihmiset aattelee että prässi tulee siitä kovenemaan tuplaksi kun vaan oppii vääntämään. Sitten kaveri opettelee toprollaamaan pöytäreenillä, ni meneekin eka vuosi että ollaan edes ekojen reenien absoluuttisella tasolla toprollissa, mitä oltiin prässillä 20v penkin hinkkaamisen jäljiltä.
Näin se on. Devon varmasti vielä koittaa saada lisää hypeä lajille, koska onhan tämä Khaled tainnut vähän kohahduttaa positiivisessa että negatiivisessa mielessä.
Itse en lajista kyllä mitään tiedä, mitä nyt noita tubepätkiä katsellut. Mukava olisi kyllä kokeilla joskus.
Helsingissä. Mites seuroilla ollut toimintaa nyt korona-aikana?Missäspäin Suomea mies asuu? Jokanen seura kyllä ottaa uutta kokeilijaa mukaan todella innoissaan![]()
Ite vedän reenejä joka maanantai klo 19 kaapelitehtaallaHelsingissä. Mites seuroilla ollut toimintaa nyt korona-aikana?
Tietenni tossa sekin että kaikilla ei vaan prässi toimi. En oo ihan varma mistä se johtuu, mahollisesti hermotuksen puutteesta. Esim Michael Toddi prässää ihan ihme kulmista melkeen kenet vaan kumoon. Penkki ei oo lähelläkään 3 markkaa.Miksei muuten Larry Wheels prässää? Luulis että 300kg:n penkillä ois aika kova siinä, hänen rannevoimat on varmaan kuitenkin huonommat kun pro-ukoilla?
Ite tykkään tehä grippereillä jonnin verran ku ne on niin miehekkäätTuli ostettua tollaset Captains of Crush-gripperit. Ilmeisesti näiden puristelun siirtovaikutus pöytävääntöön on pyöreä 0?![]()