Anteeksi, vaikka vakava ja ikävä juttu :( , mutta pisti kyllä pari kohtaa naurattamaan aika pahastiDr_Anabolic sanoi:Mulla meni kanssa käsi poikki 10 vuotta sitten kädenväännössä. Nummiston ja Suonenvirran järjestämät kisat yhdessä ravintolassa, jossa olin töissä ja vähäisen osanottajamäärän vuoksi myös vahtimestarit "pakotettiin" kisaan. Väännettiin konetta vastaan ja suurin lukema voitti. Asteikko oli 99 saakka ja lukemassa 96 kuului kauhea pamahdus ja luulin, että nyt tää kone hajos, mutta sitten selvis, että mun käsivarteni luu olikin katkennut. Siinä pyörtyi pari naiskatsojaa eturivistä, mut itellä ei ollut kauheita kipuja. Sitten taksilla sairaalaan, jossa määrättiin buranaa, koska oli kuulemma vain venähtänyt. En suostunut lähtemään pois ja ne antoi mun jäädä yöksi sairaalaan. Aamulla röntgeniin ja sen jälkeen pikavauhtia leikkaussaliin. Lääkäri tuli pyytelemään anteeksi myöhemmin kun ei ollut uskonut, että näin vakavaa voisi olla tapahtunut, koska olin ollut niin normaali. Yleensä ihminen olisi ollut kuulemma shokissa vastaavassa tilanteessa. Yli vuoden kesti parantua, koska kaksi leikkausta tehtiin ja tikkejäkin nelisenkymmentä. En oo väännelly sen jälkeen...
P.S. Voitin muuten ne kisat ja palkintona oli jatkopaikka Länsi-Suomen mestaruuskilpailuihin, mutta jäi väliin.
:D
No ei noita nyt kädenvääntökisoiksi oikeastaan voi sanoa, tuskin nummisto & co siitä mitään edes tietää. Helvetin vastuutonta paskaa.
Itse löysin joskus euroopanreissullani huvipuistosta jonkun kädenvääntöpelivehkeen. 10 vastustajaa, aloitin suoraan viidennestä. Ensimmäinen joka laittoi jo kunnolla vastaan oli "finaalivastustaja" ja senkin sai aika helposti kaatumaan. Peli ilmoittaa, "you win" ja heti perään "game over"... Vittu mikä vehje :D