Kädenvääntö-kisat Oulussa 30/3-06

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kisat siis ylihuomenna torstaina:

Ilmoittautuminen ja punnitus klo 18-19.30.
Laji esittely, kilpailut ja palkintojen jako klo 20.00

Tulukaa mukkaan oululaiset (ainakin sille kaljalle)! :D :kippis1:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kisat ohi ja kiva oli! Kiitokset kaikille paikalle olleille!:)
Määkin sain PT GYMille kk lahjakortin "kannustus palkintona" Kuka sitä sinne uskaltaa mennä....Hui! :evil: :D

mölliskö sanoi:
Kisat ohi ja kiva oli! Kiitokset kaikille paikalle olleille!:)
Määkin sain PT GYMille kk lahjakortin "kannustus palkintona" Kuka sitä sinne uskaltaa mennä....Hui! :evil: :D
Sainkohan mä edes paikkaa? Saakeli tuli käsi kipeeksi, pitäis vissiin alkaa harjoitteleen tota ny ennen sm-kisoja taas. :whip:

Ketkäs avoimes jylläs? Ei jaksanu puutuneella kädellä jäädä enää koittaan.

Weeboom sanoi:
Sainkohan mä edes paikkaa? Saakeli tuli käsi kipeeksi, pitäis vissiin alkaa harjoitteleen tota ny ennen sm-kisoja taas. :whip:

Ketkäs avoimes jylläs? Ei jaksanu puutuneella kädellä jäädä enää koittaan.
Sait tietysti, eikö se jo "sovittu" ;) Tero voitti avoimen, meidän JP oli toisena, Anssi kolmas. Se uusi kyky (Turo?) ei osallistunut. Kiva oli nähdä suakin, ala maksaa se vippi!:)

Voi vee mitä p... Mölliskö jauhaa. Turo tuli ja pesi kaikki!
Åmanin Turo näytti ehkä parasta mitä olen nähnyt 10 vuotisen tuomarinurani aikana aloittelijalta; voimaa, nopeutta, asennetta ja "pienen" jutkementin jälkeen myös hyvää käytöstä. Tekniikka tulee treenien myötä - sitten saa vanhat mestarit varoa!

Elikkäs mää nyt sekotin pikkasessa synttärihuumassa hommat - Turo on Weebom? ja kyse oli vain avoimesta sarjasta mihin osallistumattomuudesta Mölliskö tökki Weebomia?
Oli kuka oli ja teki mitä teki mutta Oomannin poika oli tosi kova....

Zone-sarja -42%
En oo Turo, mölliskö voi infota kuka oon, en nimiä tässä julkisesti sanele mielummin. Niin se uus kaveri, aika valkopaitanen paksukätinen V-selkänen kaiffari oli aika kova kyl, sitä vastaan olis ollu kiva tuoreella kädellä koittaa. Perhanan hook-väännöt veti mut ihan piippuun heti, näkyy ettei oo väännelly hetkeen.

Mitä muuten se painoi?

Jahas, ehdin nukkua monta tuntia vielä, tai sit en.

Mitähän se Lumimies taas oikein sekoilee yön pikku tunneilla....;)
Weeboom sanoi:
Mitä muuten se painoi?
En muista kyllä yhtään, pitää Tanjalta lauantaina kysästä. :)
Toivottavasti se lähtee SM:iin, saa meinaan vanhat konkarit varoa....:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom