jyväskylän voimailuklubi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Bodaus lehdessä oli esittely jyväskylän voimailuiklubin salista ja itselläni ei ollut mitään tietoa paikasta. Sali vaikuttaisi juuri sopivalta minulle ja kaipaisin hieman kommenttia paikasta (sijainti etenkin).

Se on tuolla kauppakadun yläpäässä, videofirma makuunia melkein vastapäätä.
Siinä on se lisäravinnekauppa jonka huomaat varmasti, sieltä voit tehdä sopimuksen salille.

mä oon käynyt siellä kertamaksulla 2e/kerta kun en oo vielä vakiintunut jyväskylään.Vitun hyvä paikka.

osku sanoi:
mä oon käynyt siellä kertamaksulla 2e/kerta kun en oo vielä vakiintunut jyväskylään.Vitun hyvä paikka.
Ohoh.. en ole ollut edes tietoinen koko paikasta. Halpakin vielä.

Ai perkele sielon salikin? Oon kyllä käyny muutaman kerran siinä protskukaupassa mutta en tienny salista tuon taivaallista. Varmaan ihan asia mesta, luulen.

Muistelisin että 200 € vuosi / 100 € ½ vuotta, en mene vannomaan kun on yli puolitoistavuotta kun viimeksi maksoin. Ei taida olla muita kuin vuoden, puolen ja kertamaksu sopimuksia.
Pirun hyvä sali kyllä.

jos oikeen muistan niin vuosi kortin lunajastaja saa vielä avaimen salille jolloin voi käydä ihan omaan vuorokauden aikaan jos ei muuten kerkie. nyt on kuulemma tullut myös kerta kortit. eli kaikki 10, 20, 30, kerran kortit. ite siirryn myös sinne kun tuo koulun sali lyö minulle ovensa kiinni. erittäin asiallinen tunnelma kuulemma ja hc mättö soi.

(kaikki on kaverin kertomaa joka on nyt yhden talven käynyt kyseisessä paikkassa)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites paikka on jussin ympärillä auki? Oon tulossa vanhempien luokse ja ois mukavaa päästä kerran salille. Uimahalli lienee takuuvarmasti kiinni.

Dopey sanoi:
Mites paikka on jussin ympärillä auki? Oon tulossa vanhempien luokse ja ois mukavaa päästä kerran salille. Uimahalli lienee takuuvarmasti kiinni.

Ihan mutulla luulisin että todennäkösesti on sekin kiinni, tuntuu olevan kaikki. Mutta jos pääsee jonkun sellasen kanssa jolla ne avaimet on niin tuskin sitten on ongelma.

Kuinka kovatasoista porukkaa siellä käy? Pelkkiä voimanostajia? Kehtaako sinne mennä kun ei edes 100 kg penkistä jaksa nostaa?

Eräs treenari sanoi:
Kuinka kovatasoista porukkaa siellä käy? Pelkkiä voimanostajia? Kehtaako sinne mennä kun ei edes 100 kg penkistä jaksa nostaa?

Varmasti salilla kuin salilla, asenne ratkaisee, eikä se paljonko nostaa penkistä. Kyllä ne salin isot äijät tietää, ettei ne itsekkään aluksi mitään jättiläisiä olleet. Eli tuskimpa siellä ketään haittaa vaikka et aluksi nostelekaan mitään kovia rautoja.

Se oli vähä huvittavasti sanottu siinä Bodauslehdessä, ette salilla käy kehonrakennuksen tulevaisuuksia. eiköhän Pasanen oo olllu jo reilu kymmenen vuotta sitten SM mitallitasolla ja Hinkkanenkin on pärjännyt niissä kisoissa, missä on käyny.

Hyvä paikka, pitäis varmaan itsekkin alkaa käydä. Pari sataa € vuosi.

Muuten tuo Hutungin sali muuttaa uusiin tiloihin elokuun alusta (vanha tulitikkutehdas). Ei huimaa päätä tuollakaan hinnat ja on hyvä paikka.

ojuni sanoi:
Missäs koulussa oot?

harjun amiksessahan minä :lol2:

missäs sinä?

Toi sali on ns. "kylmän raudan paikka" jossa kasvaa pakostikin,kaikki turhat hilavitkuttimet on jätetty poies ja korvattu reilulla määrällä rautaa ja erilaisia telineitä. Voisin itsekin kuvitella treenaavani jos Jyväskylässä majailisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom