jyväskylän voimailuklubi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko muuten täällä Seppälän-Huhtasuon suunnalla mitään muita saleja kun Elixia? Itse kun asun ja työskentelen täälläpäin ja pyörällä kuljen, niin ei todellakaan nappaa kulkee salille toiselle puolelle kaupunkia.

Timba79 sanoi:
Onko muuten täällä Seppälän-Huhtasuon suunnalla mitään muita saleja kun Elixia? Itse kun asun ja työskentelen täälläpäin ja pyörällä kuljen, niin ei todellakaan nappaa kulkee salille toiselle puolelle kaupunkia.

Voimanostoseura Power-Pandan sali, Huhtaharjun koulun pommisuojassa.
Jäsenmaksu 90e/vuosi. Tosin, jos odotat salilta trendikkyyttä ja nättejä tyttöjä :) niin kannattaa valita joku toinen sali.

jhulmi sanoi:
Jussina ainakin keljonkankaalla on sali auki lähes varmasti. Sali on näkövammaisten koulun lähellä.
Tarkoitat varmaan Kukkumäessä? Siinä Kyllöläntien rinteessä?

jhulmi sanoi:
Jussina ainakin keljonkankaalla on sali auki lähes varmasti. Sali on näkövammaisten koulun lähellä.
Valorinne? Olin kattovinani siitä ovesta että se on kiinni ainakin perjantaina.. mutta en muista. Yleensä se on kuitenkin ollut pyhinä klo 18 asti auki.

edit: On se auki koko viikonlopun, tai jos ei virallisesti olisikaan niin sinne menee kuitenkin jotkut avaimella sisään, että aika varmaan pääsee jos menee neljän-viiden aikoihin.

sami75 sanoi:
Voimanostoseura Power-Pandan sali, Huhtaharjun koulun pommisuojassa.
Jäsenmaksu 90e/vuosi. Tosin, jos odotat salilta trendikkyyttä ja nättejä tyttöjä :) niin kannattaa valita joku toinen sali.

Ei oo mulle mikään ykkösjuttu tämä trendikkyys ja nätit tytöt, tosin ei toi jälkimmäinen yhtään haittaakaan...

Mutta kaikki perustaljat ja kunnon prässi pitäs löytyä, minä kun en selkävikaisena noilla kyykkytelineillä tee yhtikäs mitään, eli minkälainen sali tää on varutukseltaan ja mistä siitä vois kysellä lisää ja käydä mahdollisesti kattomassa sitä? Se ois sijainniltaan ihan sairjaan hyvällä paikalla.

Timba79 sanoi:
Ei oo mulle mikään ykkösjuttu tämä trendikkyys ja nätit tytöt, tosin ei toi jälkimmäinen yhtään haittaakaan...

Mutta kaikki perustaljat ja kunnon prässi pitäs löytyä, minä kun en selkävikaisena noilla kyykkytelineillä tee yhtikäs mitään, eli minkälainen sali tää on varutukseltaan ja mistä siitä vois kysellä lisää ja käydä mahdollisesti kattomassa sitä? Se ois sijainniltaan ihan sairjaan hyvällä paikalla.

Ristitalja, ylätalja ja alatalja löytyy. Kuten myöskin kunnollinen prässi, olisiko ollu Muskeli-merkkinen. Laitteisto on vanhaa, mutta kunnossa. Tankoja ja muuta romua löytyy riittävästi. Neliöiltään sali on vähäinen ja vähän sellainen 70's :)

Ainiin, yksi asia... Sali on auki ma-ke-pe 17 - 19. Ja mahdollisesti lauantaisin puolilta päivin. Tämä johtuu siitä, että sali sijaitsee koululla ja ovia ei luonnollisestikaan voi pitää auki jatkuvasti.

Kuulun itse ko. seuraan joten, jos kiinnostaa niin kyllä sinne treenaamaan ja tutustumaan pääsee.

Nuo aukioloajat kyllä sitten tökkäsee aika pahasti, teen kuitenkin silloin tällöin myös vuorotyötä ja en muutenkaan pääse tiettyihin aikoihin salille, joten joutusin kuitenkin käymään jossain muuallakin ja siihen menisi ne säästöt. Muuten kyllä kuulosti ihan hyvältä.

ojuni sanoi:
Valorinne? Olin kattovinani siitä ovesta että se on kiinni ainakin perjantaina.. mutta en muista. Yleensä se on kuitenkin ollut pyhinä klo 18 asti auki.

edit: On se auki koko viikonlopun, tai jos ei virallisesti olisikaan niin sinne menee kuitenkin jotkut avaimella sisään, että aika varmaan pääsee jos menee neljän-viiden aikoihin.

Juu valorinne, siinä sairaalanmäen nurkilla. Siellä joskus 3kk kävin, tais olla 10 e/kk. Nykyään käyn monitoimitalolla ja liikunnalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ValtoLaapotti sanoi:
Edullinen taviksien sali Keskussairaalantiellä melkein liikuntaa vastapäätä.
http://www.sportlight.fi/
1 KK 27,00
3 KK 75,00
6 kk 140,00
9 kk 205,00
12 kk 250,00 :kuvia:
Yksityinen pikkusali, hyvä meininki. :thumbs:

Jep, mä kävin tän tsekkaamassa joskus huvikseni ja ois kyllä ihan kiinnotavan näköinen paikka. Melko pieni, mutta kaikki tarvittana näkyi olevan. Tosin vaan se sijainto on mun kannalta aika perseestä, kun ei millään jaksa napata pyöräillä toiselta puolelta kaupunkia sinne.

Mulle monnari maksaa 20 egee vuodessa yo-opiskelijana. Samalla hinnalla voi käydä myös yo:n salilla liikunnalla.

Valorinteellä hinta oli joskus ainakin muistaakseni 9 e kuussa eli tosi halpa...voimanostajille kaikki tarvittavat laitteet löytyy sieltä. Hiki ja paska haisee, raudat kolisee ja hevi soi. Voiko punttisalilta enää muuta vaatia? :rock:

Eikös monnari oo liikuntalaisille ilmainen...muistelen siinä vaxikopissa jotain sellaista lukevan

jhulmi sanoi:
Valorinteellä hinta oli joskus ainakin muistaakseni 9 e kuussa eli tosi halpa...voimanostajille kaikki tarvittavat laitteet löytyy sieltä. Hiki ja paska haisee, raudat kolisee ja hevi soi. Voiko punttisalilta enää muuta vaatia? :rock:
10e/kk. Painonnostohenkisin sali minkä tiedän, ja onhan tuolla paljon voimanostajiakin. Sanotaan että jonkun lajin harrastajia on enemmän kuin normi kuntoilijoita. Ihan hyvä, mutta ei mikään naisten paikka.

ojuni sanoi:
10e/kk. Painonnostohenkisin sali minkä tiedän, ja onhan tuolla paljon voimanostajiakin. Sanotaan että jonkun lajin harrastajia on enemmän kuin normi kuntoilijoita. Ihan hyvä, mutta ei mikään naisten paikka.

Löytyykö tuolta kyykky-räkki? Mites aukioloajat, entä tarkka osoite?

Aslak sanoi:
Löytyykö tuolta kyykky-räkki? Mites aukioloajat, entä tarkka osoite?
Mikä on kyykky-räkki? Aukioloajoista en tiedä kun en ole niin myöhään käynyt. Kuitenkin 7päivää viikossa auki. Ja kai se on johonki 21-22 asti arkena auki ja viikonloppusin ainakin klo 18 asti. Tarkemmin en tosiaankaan tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom