Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harjun amiksessa :thumbs: , av-viestintä. Ei ole muuten mikään unelma-sali tuo koululla oleva :DNike_Air sanoi:harjun amiksessahan minä :lol2:
missäs sinä?
Timba79 sanoi:Onko muuten täällä Seppälän-Huhtasuon suunnalla mitään muita saleja kun Elixia? Itse kun asun ja työskentelen täälläpäin ja pyörällä kuljen, niin ei todellakaan nappaa kulkee salille toiselle puolelle kaupunkia.
Tarkoitat varmaan Kukkumäessä? Siinä Kyllöläntien rinteessä?jhulmi sanoi:Jussina ainakin keljonkankaalla on sali auki lähes varmasti. Sali on näkövammaisten koulun lähellä.
Valorinne? Olin kattovinani siitä ovesta että se on kiinni ainakin perjantaina.. mutta en muista. Yleensä se on kuitenkin ollut pyhinä klo 18 asti auki.jhulmi sanoi:Jussina ainakin keljonkankaalla on sali auki lähes varmasti. Sali on näkövammaisten koulun lähellä.
sami75 sanoi:Voimanostoseura Power-Pandan sali, Huhtaharjun koulun pommisuojassa.
Jäsenmaksu 90e/vuosi. Tosin, jos odotat salilta trendikkyyttä ja nättejä tyttöjä niin kannattaa valita joku toinen sali.
Timba79 sanoi:Ei oo mulle mikään ykkösjuttu tämä trendikkyys ja nätit tytöt, tosin ei toi jälkimmäinen yhtään haittaakaan...
Mutta kaikki perustaljat ja kunnon prässi pitäs löytyä, minä kun en selkävikaisena noilla kyykkytelineillä tee yhtikäs mitään, eli minkälainen sali tää on varutukseltaan ja mistä siitä vois kysellä lisää ja käydä mahdollisesti kattomassa sitä? Se ois sijainniltaan ihan sairjaan hyvällä paikalla.
ojuni sanoi:Valorinne? Olin kattovinani siitä ovesta että se on kiinni ainakin perjantaina.. mutta en muista. Yleensä se on kuitenkin ollut pyhinä klo 18 asti auki.
edit: On se auki koko viikonlopun, tai jos ei virallisesti olisikaan niin sinne menee kuitenkin jotkut avaimella sisään, että aika varmaan pääsee jos menee neljän-viiden aikoihin.
ValtoLaapotti sanoi:Edullinen taviksien sali Keskussairaalantiellä melkein liikuntaa vastapäätä.
http://www.sportlight.fi/
1 KK 27,00
3 KK 75,00
6 kk 140,00
9 kk 205,00
12 kk 250,00
Yksityinen pikkusali, hyvä meininki. :thumbs:
10e/kk. Painonnostohenkisin sali minkä tiedän, ja onhan tuolla paljon voimanostajiakin. Sanotaan että jonkun lajin harrastajia on enemmän kuin normi kuntoilijoita. Ihan hyvä, mutta ei mikään naisten paikka.jhulmi sanoi:Valorinteellä hinta oli joskus ainakin muistaakseni 9 e kuussa eli tosi halpa...voimanostajille kaikki tarvittavat laitteet löytyy sieltä. Hiki ja paska haisee, raudat kolisee ja hevi soi. Voiko punttisalilta enää muuta vaatia?
ojuni sanoi:10e/kk. Painonnostohenkisin sali minkä tiedän, ja onhan tuolla paljon voimanostajiakin. Sanotaan että jonkun lajin harrastajia on enemmän kuin normi kuntoilijoita. Ihan hyvä, mutta ei mikään naisten paikka.
Mikä on kyykky-räkki? Aukioloajoista en tiedä kun en ole niin myöhään käynyt. Kuitenkin 7päivää viikossa auki. Ja kai se on johonki 21-22 asti arkena auki ja viikonloppusin ainakin klo 18 asti. Tarkemmin en tosiaankaan tiedä.Aslak sanoi:Löytyykö tuolta kyykky-räkki? Mites aukioloajat, entä tarkka osoite?