Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaista porukkaa tuolla monnarilla käy?? Saako siellä olla rauhassa? Onko ihmiset avoimia?
Mukava sali noin yleisesti ottaen ja tosiaan vaihteleva porukka piristää. Monen lajin urheilijoita vilisee. Monnarilla tosin kannattaa välttää kuitenkin tiettyjä kellonaikoja jolloin Jypin junnut nuuska huulessa ja hikikalsareineen ottaa kaikki vapaat tangot ja puolen salia valtaa puberteetin haju.
Nyt kun salille ei tulla enää pummilla, niin ei enää heilu yhtä paljon epäilyttävän näköisiä jannuja mm. kertomassa kuinka sitä ja sitä liikettä kannattaa välttää kun siinä saattaa tulla hiki! Tai sitä yhtä wannabe-korstoa heilumassa jumppakepin kanssa muita kohti "kemboillen"!
P.S. Jyväskylän korkeakouluopiskelijat ja henkilökuntakin kuten meikä saavat reenata halvalla eli n 50 € vuosimaksuun kun ostaa liikuntatarran liikuntasihteeriltä.
Ok, no sitten en vain ole tajunnut, että miten sinne kaltereiden toiselle puolelle pääsee. Siinä sisääntullessa on ne uudet portit, joiden jälkeen astelee suoraan salin puolelle ja on kaltereiden maksullisella puolella. Pitäisi siis varmaankin jo ennen porttien läpimenoa mennä sille kalteripuoelle, jossa se vaaka on. Noh, eiköhän tämä asia selviä kun seuraavan kerran menen treenailemaan.
Saako myös ammattikorkeakouluopiskelijat reenailla tuolla 50 € vuosimaksulla?? Itse olen kuullu huhua, että se olisi vain yliopisto-opiskelijoille.
olihan se monnari vähän erilainen kun mitä odotin :D aika kaukana jypin junnuista ne miehet jota siellä oli, nimittäin isoja mörssäreitä tuntui olevan aika paljon ja naisia EI YHTÄÄN! :wtf: vähän sellainen miehinen tunnelma siellä oli, onneksi sielä oli paljon tilaa niin ei alkanut liikaa pelottaa :D
JkL:n Yo-opiskelijoille/henkilökunnalle tiedoksi. Sain eilen alustavan listan liikunnan uudelle salille tulevista varustehankinnoista. Pääsin hieman viilaamaan itekin. Parempi sali tulee olemaan kuin ennen...sitten joskus, toivottavasti ensi syksynä kun sinne taas pääsee...
Saa olla rauhassa, mutta tarvittaessa saa myös apua (esim. varmistajia penkkiin) ja juttuseuraa. Ainoa puute, jonka voisin mainita on kahvakuulat. Joita ei siis ole.
Monnarilla on nykyään myös kahvakuulat. Mutta vanha jalkaprässi on kadonnut jonnekin...
Hei, kun näytät tietävän yliopiston urheilutiloista, niin kysyn: säilyykö Monnarin sali opiskelijahintoineen kuitenkin entisellään, kun uusi sali aukeaa? Olen kiinnostunut uudesta salista, mutta jos siitä tulee heti alkuun kovin ruuhkainen, niin ehkä jatkaisin kuitenkin vielä Monnarilla, jos se on mahdollista.JkL:n Yo-opiskelijoille/henkilökunnalle tiedoksi. Sain eilen alustavan listan liikunnan uudelle salille tulevista varustehankinnoista. Pääsin hieman viilaamaan itekin. Parempi sali tulee olemaan kuin ennen...sitten joskus, toivottavasti ensi syksynä kun sinne taas pääsee...
Olen muuttamassa keltinmäkeen ja tarkoituksena olisi jatkaa kuntosalilla käymistä, joten onko kokemuksia valorinteen salista? Tietoa hinnoista, varustuksesta ja osoitteesta olisi mukava saada?
Mitä muita saleja sillä puolen kaupunkia on? Itselle riittää vapaat painot hyvin pitkälti.
Hei, kun näytät tietävän yliopiston urheilutiloista, niin kysyn: säilyykö Monnarin sali opiskelijahintoineen kuitenkin entisellään, kun uusi sali aukeaa? Olen kiinnostunut uudesta salista, mutta jos siitä tulee heti alkuun kovin ruuhkainen, niin ehkä jatkaisin kuitenkin vielä Monnarilla, jos se on mahdollista.
Samaa mieltä. Sellainen pelko on persiissä, että monnarille ei välttämättä sitten enää pääse opiskelijahintaan, ainakin joitain muita ale-ryhmiä ovat heittäneet jo ulos. Varsinkin jos Kortepohjan sali pysyy...
Kortepohjan sali? Missä siellä sali on?