Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkälaista porukkaa tuolla monnarilla käy?? Saako siellä olla rauhassa? Onko ihmiset avoimia?

Saa olla rauhassa, mutta tarvittaessa saa myös apua (esim. varmistajia penkkiin) ja juttuseuraa. Ainoa puute, jonka voisin mainita on kahvakuulat. Joita ei siis ole.

olihan se monnari vähän erilainen kun mitä odotin :D aika kaukana jypin junnuista ne miehet jota siellä oli, nimittäin isoja mörssäreitä tuntui olevan aika paljon ja naisia EI YHTÄÄN! :wtf: vähän sellainen miehinen tunnelma siellä oli, onneksi sielä oli paljon tilaa niin ei alkanut liikaa pelottaa :D

Mukava sali noin yleisesti ottaen ja tosiaan vaihteleva porukka piristää. Monen lajin urheilijoita vilisee. Monnarilla tosin kannattaa välttää kuitenkin tiettyjä kellonaikoja jolloin Jypin junnut nuuska huulessa ja hikikalsareineen ottaa kaikki vapaat tangot ja puolen salia valtaa puberteetin haju.

Nyt kun salille ei tulla enää pummilla, niin ei enää heilu yhtä paljon epäilyttävän näköisiä jannuja mm. kertomassa kuinka sitä ja sitä liikettä kannattaa välttää kun siinä saattaa tulla hiki! Tai sitä yhtä wannabe-korstoa heilumassa jumppakepin kanssa muita kohti "kemboillen"!

P.S. Jyväskylän korkeakouluopiskelijat ja henkilökuntakin kuten meikä saavat reenata halvalla eli n 50 € vuosimaksuun kun ostaa liikuntatarran liikuntasihteeriltä.

Saako myös ammattikorkeakouluopiskelijat reenailla tuolla 50 € vuosimaksulla?? Itse olen kuullu huhua, että se olisi vain yliopisto-opiskelijoille.

Ok, no sitten en vain ole tajunnut, että miten sinne kaltereiden toiselle puolelle pääsee. Siinä sisääntullessa on ne uudet portit, joiden jälkeen astelee suoraan salin puolelle ja on kaltereiden maksullisella puolella. Pitäisi siis varmaankin jo ennen porttien läpimenoa mennä sille kalteripuoelle, jossa se vaaka on. Noh, eiköhän tämä asia selviä kun seuraavan kerran menen treenailemaan.

Vaaka ei ole "kaltereiden" sisäpuolella. Eli vaakaa voi käyttää kuka tahansa. Se on siellä aivan perällä.

Muistaakseni alennus ei koskenut ammattikorkeakouluopiskelijoita. Saatan kyllä muistaa väärin :)

olihan se monnari vähän erilainen kun mitä odotin :D aika kaukana jypin junnuista ne miehet jota siellä oli, nimittäin isoja mörssäreitä tuntui olevan aika paljon ja naisia EI YHTÄÄN! :wtf: vähän sellainen miehinen tunnelma siellä oli, onneksi sielä oli paljon tilaa niin ei alkanut liikaa pelottaa :D

"Uutena" Jyväskyläläisenä tuli käytyä monnarilla viime viikolla judo saleja katselemassa ja samalla siinä salikin tuli nähtyä.
Itsellä jäis treenit kyl väliin jos monnari olis ainoa vaihtoehto. Oli nimittäin sitä lätkäjunnua sitten ihan pikkasen :wtf:.
Junnuja niin perkeleesti huitomassa painoilla sinne tänne ja väkeä muutenkin varmaan reilu +40.
Itse kun tykkään treenata rauhallisemmassa ympäristössä niin saa pysyä nykyisellä salilla :D

Kovimmat jätkäthän tietysti treenaa jvk:lla ;).

JkL:n Yo-opiskelijoille/henkilökunnalle tiedoksi. Sain eilen alustavan listan liikunnan uudelle salille tulevista varustehankinnoista. Pääsin hieman viilaamaan itekin. Parempi sali tulee olemaan kuin ennen...sitten joskus, toivottavasti ensi syksynä kun sinne taas pääsee...

JkL:n Yo-opiskelijoille/henkilökunnalle tiedoksi. Sain eilen alustavan listan liikunnan uudelle salille tulevista varustehankinnoista. Pääsin hieman viilaamaan itekin. Parempi sali tulee olemaan kuin ennen...sitten joskus, toivottavasti ensi syksynä kun sinne taas pääsee...

Entinen sali oli kyllä ahdas ja laitteet oli mitä oli. Mutta sauna oli hieno juttu - toivottavasti pääsee jatkossakin saunomaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs mieltä olette Killerin Liikuntakeskuksen tarjoamasta salista? Paljolti modernimpi verrattuna monnarin saliin, eli ei oikein tule ''salifiilistä'' kun siellä käy.

Olen muuttamassa keltinmäkeen ja tarkoituksena olisi jatkaa kuntosalilla käymistä, joten onko kokemuksia valorinteen salista? Tietoa hinnoista, varustuksesta ja osoitteesta olisi mukava saada?
Mitä muita saleja sillä puolen kaupunkia on? Itselle riittää vapaat painot hyvin pitkälti. :)

Saa olla rauhassa, mutta tarvittaessa saa myös apua (esim. varmistajia penkkiin) ja juttuseuraa. Ainoa puute, jonka voisin mainita on kahvakuulat. Joita ei siis ole.

Monnarilla on nykyään myös kahvakuulat. Mutta vanha jalkaprässi on kadonnut jonnekin...

Hei, kun näytät tietävän yliopiston urheilutiloista, niin kysyn: säilyykö Monnarin sali opiskelijahintoineen kuitenkin entisellään, kun uusi sali aukeaa? Olen kiinnostunut uudesta salista, mutta jos siitä tulee heti alkuun kovin ruuhkainen, niin ehkä jatkaisin kuitenkin vielä Monnarilla, jos se on mahdollista.

Olen muuttamassa keltinmäkeen ja tarkoituksena olisi jatkaa kuntosalilla käymistä, joten onko kokemuksia valorinteen salista? Tietoa hinnoista, varustuksesta ja osoitteesta olisi mukava saada?
Mitä muita saleja sillä puolen kaupunkia on? Itselle riittää vapaat painot hyvin pitkälti. :)

Täähän on salien kuningas :) Saliarvostelut-alueella on arvostelu, todetaan että salin ulkoinen olemus on jotain "HC:n ja jäykkäkouristusriskin" väliltä. Voin todeta että pitää paikkansa, ja hyvä vain niin. Sali on kuitenkin siisti eikä esim. haise pahalta. Sieltä löytyy vapaita painoja vaikka joka jätkälle, ja mikä parasta, hyvin tilaa. Salilla käy paljon painonnostajia joten tämä on todellakin huomioitu. Kässärit on 72kg asti, löytyy kyykkyhäkki ja kaksi penkkiä ja toki irtopenkkejä. Kaikki perusmasiinat löytyy, ei spesiaaleja. Loistava porukka, löytyy varmasti hengenheimolaisia jos vähänkään tosissaan treenaa, ja varmaan muutenkin, hyviä tyyppejä. Osoitetta en muista, eiköhän se googlaamalla löydy. Hinnat ihan perustasoa kanssa, varmaan sieltä halvemmasta päästä, itse kävin alaikäisenä niin en maksanut mitään.

Hei, kun näytät tietävän yliopiston urheilutiloista, niin kysyn: säilyykö Monnarin sali opiskelijahintoineen kuitenkin entisellään, kun uusi sali aukeaa? Olen kiinnostunut uudesta salista, mutta jos siitä tulee heti alkuun kovin ruuhkainen, niin ehkä jatkaisin kuitenkin vielä Monnarilla, jos se on mahdollista.

Samaa mieltä. Sellainen pelko on persiissä, että monnarille ei välttämättä sitten enää pääse opiskelijahintaan, ainakin joitain muita ale-ryhmiä ovat heittäneet jo ulos. Varsinkin jos Kortepohjan sali pysyy...

Samaa mieltä. Sellainen pelko on persiissä, että monnarille ei välttämättä sitten enää pääse opiskelijahintaan, ainakin joitain muita ale-ryhmiä ovat heittäneet jo ulos. Varsinkin jos Kortepohjan sali pysyy...

Kortepohjan sali? Missä siellä sali on?

Olen käynyt Jyväskylän Monnarilla nyt viime syksystä tämän kesän alkuun asti, ja jatkan taas sielä käyntiä syksyllä koulujen alkaessa. Onko Monnarilla glute ham raise penkkiä, sillä syksyllä olisi tarkoituksena painottaa takareisiä enemmän ja silloin glute ham raise tulee ohjelmaan. En ole niin tarkkaan katsonut mitä kaikkia vatsa yms. penkkejä sieltä löytyy kun ei ole ollut tarvetta niille, joten siksi ajattelin kysyä täälä kun en kesällä kuitenkaan tule Monnarilla käymään. Tälläinen penkki olisi tarpeellinen kun yksin treenailen, niin ei ole treenikaveria pitämään jalkoja jos esim. niillä patjoilla tekisi, ja jos sellaista ei ole niin no sitten pitää vaan pyytää jotain pitämään jalkoja :D Mutta jos GHR penkki löytyy niin minulle voisi ilmoittaa. Ja jos kenelläkään ei ole varmuutta siitä, että onko sielä sellaista, niin joku voisi käydä katsomassa kun seuraavan kerran sielä eksyy käymään. Kiitän :)

Suositut

Back
Ylös Bottom