Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No eikös ne ole sen ison rautakaupan ent. tilat. Rautia taisi olla. Ja netin perusteella pitäisi olla moderni ja korea paikka. Tosin en tiedä tuleeko isoja käsipainoja ja millä pakoilla laitteet ym... Mutta on se kyllä halpa verrattuna kilpailijoihin. Siitä ei pääse mihinkään. Hauska tilanne kuluttajien kannalta kaiken kaikkiaan. Tampereellahan näitä GoGo -saleja on jo monta.

No et sitten niitä aikoja tähän viittinyt laittaa? :D

Tuolta GoGo:n sivuiltahan ne löytyy ;) ma-pe 6.30—22.00 la-su 10—18. Teen lähinnä iltavuoroa niin tykkään käydä 22-24 salilla.

Mitä luulette onko tämä uusi säli sellainen "äijä" sali vai kehtaako aloitteleva siimakin tulla vähän haukkaa pumppaamaan kesälomalla?

En ole vielä sellaisella salilla käynyt jossa aloittelijoita katsottaisiin kieroon. Mukaan vaan. :)

En itsekään oikein muista, että mikä tila siellä oikein tyhjänä on. Jylhä muuttofirman viereinen tila ainakin osoitteen mukaan pitäisi olla. Onkohan mahdollista kertamaksuun? Palokan Kuntokeskuksella itsekin olen aina käynyt ja tulen käymäänkin, mutta tekisi mieli kerran käydä katsomassa, millainen mesta kyseessä.
7,5 euroa näyttäisi olevan kertamaksu.

* Jäsenyys edellyttää 12 kuukauden jäsenyyttä, joka maksetaan kuukaisittain suoraveloituksella. Minimi jäsenyysajalle on 12 kuukautta, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi kuukausittain, kunnes asiakas haluaa sen irtisanoa.

Eli onko tämä kuukausimaksu siis sellainen että ei voi esim kesällä käydä tuolla 2 kk hintaan 18/kk ja muulloin kouluni salilla? Pitäisi olla koko vuosi. Ihan gay systeemi.

* Jäsenyys edellyttää 12 kuukauden jäsenyyttä, joka maksetaan kuukaisittain suoraveloituksella. Minimi jäsenyysajalle on 12 kuukautta, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi kuukausittain, kunnes asiakas haluaa sen irtisanoa.

Eli onko tämä kuukausimaksu siis sellainen että ei voi esim kesällä käydä tuolla 2 kk hintaan 18/kk ja muulloin kouluni salilla? Pitäisi olla koko vuosi. Ihan gay systeemi.

Et kai luullut, että noin edullisissa hinnoissa ei olisi mitään koukkua? Mahdollisimman monien pitkäaikaisjäsenien kerääminen on juuri se mikä mahdollistaa noin alhaisen kuukausihinnan. Hienoa, että saadaan yksi asiallisen oloinen sali lisää Jyväskylään! Itse en tuolla tosin tule käymään.

No en tule minäkään kun on toi systeemi ihan vehkeestä. Taitaa olla niin ettei lukio-opiskelijalle ole vieläkään mitään kunnon kesäsalia, jossa ei tarvitse maksaa 5767342e/kk.

Itselleni ei ainakaan ollut ongelma löytää kesäksi salia kun vielä koulussa olin. Töitä tehtiin pitkin kesää niin ei tarvinnu miettii maksaako sen parin kuukauden ajan 30e vaiko 50e salikortista jota tuli käytettyä kuitenkin 3-5 krt viikkoon.

Toi Goukkari vaikuttaisi hyvältä. Taidanpa hivuttautua sinne heti 24.10 ja täyttää jäsenhakemuksen, niin sääsätn tosiaan tuon 27 euroa (liittymismaksu)... Tsiigailin noita ehtoja tuosta jäsensopimuksesta ja ekan kuukauden aikana voi irtisanoutua vielä tuosta sopparista. Eli en tarvii tutustumiskäyntiäkään ja takkiin voi tulla vain se 18 egee.

Kävin pari-kolme vuotta Palokan kuntokeskuksessa ja nyt oon treenaillut noin vuoden tauon jälkeen easysti kellarissa :)

Palokan sali on hyvä, mutta hinnoiltaan ei pysty kilpailemaan tuon go go:n kaa. Toisaalta pitäisi muutenkin suosia pienempiä yrityksiä, ettei noi isot jättiläiset pääse tappamaan suomalaisille perinteistä pikku salikulttuuria, joten voi olla, et siirryn ihan suosimisen takia takas palokkaan jo ennen joulua, saa nähdä miten on motivaatiota...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mun tapauksessa tulee aikalailla samaan hintaan käydä tuossa Palokassa kuin Go Gossa. Mulle kun tuo Palokan sali ei tuo yhtään lisäajoa ja taasen Go Go:lle pitäisi ajella erikseen Seppälään. Samalla tarkoittaisi sitä, että jäisi aikaa vähempi treeniin ja kuluisi enempi Seppälän ja Palokan välisissä ruuhkissa auton ratissa istuessa.

Ja tosiaan, hintaero niin pieni, että ennemmin sen maksaa yksityiselle yrittäjälle. Mutta hyvää kilpailua tuo tuo nimenomaan näiden kalliiden salien sarjaan. Tuskin tuo ensimmäisenä pikkusalien asiakaskuntaa vie. Elixia ja Kuntomaailma ottaa varmasti osumaa jos eivät tosissaan vastaa hinnoilla. Elixia esim. on yli 3 x kaliimpi, läes 4 x kalliimpi kuin tuo Go Go. Eikai se Kuntomaailma paljon halvempi ole?

GO GO Jyväskylän Seppälä:

Juu, nyt on parit treenit alla ko. mestassa ja koska en osaa kehua, niin perussuomalaiseen tapaani rakennan palautteeni täysin kritiikille:

1. Alatalja puuttuu kokonaan

2. Erilaisia penkkejä on paljon, mutta ihan normaalia ei ole ollenkaan. Meinaten sellaista mikä olisi tarkoitettu oikeaan penkkaamiseen. Noissa ei näes ole korkeussäätöä ollenkaan. Eli sellasia koukkuja kolmessa eri tasossa, johon tanko tipautetaan. Käteni kun sattuvat olemaan juuri välimallia, niin tangon pois ottaminen sekä takaisin laittaminen a.) kuluttaa energiaa b.) vääntää olkapäät ja ojentajat epämieluisaan asentoon c.) vaikeuttaa penkkausasennon ottamista.

3. Alue on yksi suuri teollisuushalli, jossa ei ole minkäänlaisia sermejä/seiniä. Eli voit katsella ulko-ovelta koko salin läpi. Sali siis suunniteltu klaustrofobisille ihmisille. Minulle hieman liian avoin, ehkäpä siksi, että olen tottunut pienillä saleilla pyörimään. Pitänee hommata lääkitys sosiaalisten tilanteiden pelkoon :)

4. Saunaa ei ole

5. Ehkä sellaista erillistä voimannostopuolta kaipaisin (ks. kohta 3) -> Mave, Rive jne...

6. Concept 2:en näyttö ei toiminut toissapäivänä.

Noh, tuli tossa plussiakin mieleen:

1. Perus ylätaljat helevetin hyviä

2. Käsipainosarja tosi hyvä.

3. Hinta-laatu -suhde kuitenkin todella hyvä.

Mikäs gogossa sapettaa? Melkoinen karju saa olla, jos ei resurssit riitä tuolla. Sinne on jotain laitetta tulossakin vielä mm. se alatalja. Ajattelin itse ottaa kortin sinne juurikin hinta-laatu -suhteen vuoksi. ...tai no hinnan vuoksi. :)

Liian iso, liian avoin. En tiedä. Ahdistaa tollaset isot teollisuushallit. Ei siinä oo sielua ;) Lisäksi se on jo tosiaan niin halpa, että alkaa näkymään, jos tiedät mitä tarkoitan...

No joo siinä tapauksessa. Itsellä pienessä kopissa rauta painaa enemmän kuin avarassa paikassa. Ja tuohon oikeistoporvari -läppään en lähde mukaan. Kyllä sinne kaiken kokoiset ja väriset lompakot mukaan mahtuu. ;)

Oikeistoporvari :D

Joo ei mullakaan oo mitään ketään vastaan (noin periaatteessa) mut ku hinta on noin halpa siellä käy kaikki venäläisitä rekkamiehistä läpikulkumatkalla oleviin ilolintuihin...

Olenko tosiaan näin ahdasmielinen ja rasisti... Tuli sellainen "hetkellinen selvä hetki"...

Ei. EN ole... Vihaan vain kaikkia ihmisiä ihonväristä tai yhteiskunnallisesta asemasta riippumatta :)

Ei ilolintu ota vuosikorttia, jos on läpikulkumatkalla. Minullakaan ei ole mitään ketään vastaan, vaikka vihaankin kaikkia. Hehe:D. Mutta nyt naama näkkärille ja pois asian vierestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom