Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen käynyt Jyväskylän Monnarilla nyt viime syksystä tämän kesän alkuun asti, ja jatkan taas sielä käyntiä syksyllä koulujen alkaessa. Onko Monnarilla glute ham raise penkkiä, sillä syksyllä olisi tarkoituksena painottaa takareisiä enemmän ja silloin glute ham raise tulee ohjelmaan. En ole niin tarkkaan katsonut mitä kaikkia vatsa yms. penkkejä sieltä löytyy kun ei ole ollut tarvetta niille, joten siksi ajattelin kysyä täälä kun en kesällä kuitenkaan tule Monnarilla käymään. Tälläinen penkki olisi tarpeellinen kun yksin treenailen, niin ei ole treenikaveria pitämään jalkoja jos esim. niillä patjoilla tekisi, ja jos sellaista ei ole niin no sitten pitää vaan pyytää jotain pitämään jalkoja :D Mutta jos GHR penkki löytyy niin minulle voisi ilmoittaa. Ja jos kenelläkään ei ole varmuutta siitä, että onko sielä sellaista, niin joku voisi käydä katsomassa kun seuraavan kerran sielä eksyy käymään. Kiitän :)

Ei ollut ainakaan ennen Eläkeläisten(?) yleisurheilun MM-kisoja. Vatsapenkki ja selkäpenkki löytyy kyllä.

Okei, täytynee siis soveltaa jotain muuta, että saa tehtyä GHR:ää :) Ja toki vielä tarkistaa tilanne syksyllä kun taas palaan Jyväskylään.

Nyt kun vakiosali, graniitti menee kiinni niin pitäs löytää vähintääki vastaavan lainen sali. Ite en oo paljoo muilla saleilla käyny joten neuvot kelpais mihinkä kannatais kuukaudeks mennä. Eli siis tarvetta ois vaan kuukaude jäsenyydelle taikka sitte johki 10-20 kerta kortille. Treenaan vapailla painoilla joten kamoksun vähä "fitti" saleja...

Nyt kun vakiosali, graniitti menee kiinni niin pitäs löytää vähintääki vastaavan lainen sali. Ite en oo paljoo muilla saleilla käyny joten neuvot kelpais mihinkä kannatais kuukaudeks mennä. Eli siis tarvetta ois vaan kuukaude jäsenyydelle taikka sitte johki 10-20 kerta kortille. Treenaan vapailla painoilla joten kamoksun vähä "fitti" saleja...

Missäs päin asustelet?

Palokan Kuntokeskus. Kaikki tarvittava löytyy eikä ole hinnalla pilattu.

mite ois GoGo? ite käyny tuolla kun niin halapaaaa vähän täyttä on neljän aikaa mutta jos seiskalta menee tai vastaavasti puolenpäivän aikaan niin hyvin pystyy reenaamaan, hyväyt uuet laitteet.

Jos sitä sitten ens vuonna sinne , tosin toivottavasti sillon ois jykylässäkin jo toiminallinen sali, onko tästä hankeesta kellään mitään tietoo?!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin nyt ois tarvetta löytää jyväskylästä joku hyvä sali, missä toimivat perusvermeet mitä massan hakuisessa reenissä tarviikin. Sali sais olla luonteeltaan http://www.siipo.com/fi/page/8 tuon kaltainen, eli tarvitse olla mitään viimesen päälle uutta ja hienoo, vaan toimivuutta! Muutan 31.8 jykylään lohikoskelle, eli seppälän lähelle. En tunne jyväskylää ollenkaan, mutta jos joku osaisi sanoa tuosta läheltä jonkun hyvän salin niin olisin enemmän kuin kiitollinen! Myös hieman edenpää jykylää saa kertoa hyviä saleja, koska minulla on auto käytössä. GoGoExpress olis muuten käypänen mutta tammikuussa armeijaan joten ei kehtais vuoden sopparia tehdä ja taas kertamaksulla 7,5e olis turhan tyyris.. Kiitoksia jo etukäteen :)

http://www.palokankuntokeskus.com/

Tuossa Palokan salin sivut. Suosittelen myös, kohta vuoden siellä käynyt. Pääsee tarvittaessa 24/7 sisään magneettikortilla. Huonoin puoli on kohtuu pienet tilat, eli kannattaa yrittää välttää klo 16-19 välissä treenailua.

Sopu sijaa antaa, eli kyllä treenaamaan mahtuu kun vaan neuvottelee ja itsekin hieman joustaa :) Ja tuo ruuhka-aika imo vaihtelee usein eikä salilla aina edes ole paljoo porukkaa 16-19. Riippuu siitä mistä roikkuu.

Sopu sijaa antaa, eli kyllä treenaamaan mahtuu kun vaan neuvottelee ja itsekin hieman joustaa :) Ja tuo ruuhka-aika imo vaihtelee usein eikä salilla aina edes ole paljoo porukkaa 16-19. Riippuu siitä mistä roikkuu.

Joo, eipä tuo varmasti sen isompi ruuhka ole kuin muillakaan saleilla, tuo on aina se ruuhkasin aika salilla kuin salilla.

Itse vaan tykkään käydä silloin kun on väljempää, syystä että saa treenit vedettyä nopeemmin läpi ja tehtyä supersarjoja ja triploja yms. Tänään kävin taas tuossa 5.45 - 6.45 ja salilla oli neljän ihmisen ryysis. ;)

Niinhän se on että kun immeiset pääsee töistä yleensä klo.1600 niin sen jälkeenhän ne salille tulee eli ruuhkaa on joka salilla. Mutta tuo kuullostaa hyvälle salille ja ei se pikku ruuhka häiritte, siihen on pienellä salilla totuttu :) Elikkäs syyskuun puolellapa minutkin löytää tuolta salilta :) Kiitoksia paljon salin esille tuonnista! :)

Muutto Halssilaan olisi edessä. Löytyykö alueelta minkäänlaista salia? Lähimmät taitavat olla Ahjokadulla ja keskustassa, mutta kun työpaikka on Tourulassa niin mikään noista ei oikein osu matkan varrelle.

Niinhän se on että kun immeiset pääsee töistä yleensä klo.1600 niin sen jälkeenhän ne salille tulee eli ruuhkaa on joka salilla. Mutta tuo kuullostaa hyvälle salille ja ei se pikku ruuhka häiritte, siihen on pienellä salilla totuttu :) Elikkäs syyskuun puolellapa minutkin löytää tuolta salilta :) Kiitoksia paljon salin esille tuonnista! :)

Harvoin itse oon tuohon aikaan. Mutta tuu nykäseen hiasta jos törmätään. Olen 33 vuotias kaljupää, jolla yleensä polvista reikäiset Gaspin housut jalassa. Paitakin toki päällä, mutta se nyt on randomilla mitä vaan.

Loistava sali tuo on. Nyt päivävuorossa oon käynyt aikaseen aamulla, eli puol kuus alkaa treenit kun ei viitti iltapäivällä olla. Tykkään tehdä triplasarjoja yms niin niitä ei kyllä millään salilla tehdä ruuhka-aikaan. Taas kun alkaa vuorot ensviikolla niin käyn joko 12.00 tai heti 14.00 jälkeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom