Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meinasin siirtyä palokan salille kun olis niin hyvin tossa työmatkan varressa, mutta jotenkin sitä aina jumittuu sinne missä on tottunut käymään :D

Jos ihan kesällä haluaisi jossain rautaa nostaa ja ainoa opiskelijakortti on lukiolaiskortti niin ei taida halvasta salista olla haaveitakaan? Vai mitenkä on monnarilla systeemit nykyän? Myös Kortepohjan lähellä sais heitellä saleja.

Jamm0rZ:3369326 sanoi:
Jos ihan kesällä haluaisi jossain rautaa nostaa ja ainoa opiskelijakortti on lukiolaiskortti niin ei taida halvasta salista olla haaveitakaan? Vai mitenkä on monnarilla systeemit nykyän? Myös Kortepohjan lähellä sais heitellä saleja.
Valorinne. Opiskelijakortilla et saa alennusta, jos olet alaikäinen niin pääset ilmaiseksi. Jos et, ovat hinnat jkl:n edullisimmat silti. Tosin en ole varma, myönnetäänkö kortteja uusille tällä hetkellä. Monnari taitaa nykyään olla aika hintava. Valorinne on siedettävän lähellä kortepohjaa. Killeri on vähän lähempänä, mutta on kallis ja huonompi kuin valorinne.

Ok. Paha paha. Oon jo 18 ens kesänä. No, kattelee hommaanko sinne. Onko hinnoista tietoa? Mites x kertaa kortit? Löytyykö vai onko vaan kk?

Onko hinnoista tietoa? Mites x kertaa kortit? Löytyykö vai onko vaan kk?

Ai Valorinteellä? Ei ole kertakortteja. En nyt noita hintoja muista, mutta olisko ollut 20e/kk, 50e/3kk tai jotain. Itselläni on vuosikortti, tais olla 190e..

E: FB-sivulta löytyi: Salimaksut 20 eur/kk, 55 eur/3 kk, 105 eur/6 kk ja 190 eur/12 kk. magneettikortin pantti on 15 eur.

Missä toi Valorinteen sali tarkalleen ottaen sijaitsee? Osotetta tms. niin vois katella kuinka kaukana se on tulevasta kämpästä kun Jkl:n muutan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moro kaikille! Muutin juuri Vaajakoskelle ja kysymys kuuluukin, että löytyykö täältä treenipaikkaa`?

^ http://www.superfit.fi/

Tuo ainakin. En ole käynyt, joten en tiedä sanoa mestasta enempää.

SuperFit on ihan pätevä mesta. Muutaman kerran reissujen yhteydessä käyny. Ei ole kokemuksia kuin viikonlopuista mutta ainakin silloin oli hyvinkin rauhallista. Perusvehkeet löytyy ja on vapaitakin painoja. Soneran rakennusten vieressä yritysalueella sijaitsee. Respa ei ole kuulemma ihan aina paikalla vaikka sali aukioloaikojen puitteissa auki olisikin. Ja ihan jokaisena kesäperjantai-iltapäivänä en ole päässyt käynnistäni maksamaankaan..:D

Uimahallin sali on ihan ok, kaikkia hienoimpia vitkuttimia ei ole, mutta itse olen saanut siellä treenit tehtyä.
Sali on ihan ok mut kallis, huonot aukioloajat ja siellä on aina jotain seniorijumppia ja vastaavia varaamassa salia iltaisin.
Suosittelen Superfittiä.

Sali on ihan ok mut kallis, huonot aukioloajat ja siellä on aina jotain seniorijumppia ja vastaavia varaamassa salia iltaisin.
Suosittelen Superfittiä.
Jooh, meikäläisen aktiiviaika tuolla olikin n. 5v sitten, joten tiedot ovat hieman vanhentuneet.
Silloin se oli halpa vielä.

Sivusta kommentoin että Jyväskylässä on kyllä hämmentävän paljon noita saleja kaupungin kokoon nähden kun oikein alkaa laskemaan.

Jos muuten jotakuta kiinnostaa Elixia, niin mun kortin saa siirrettyä toiselle vielä tän kuun ajan. Ei enää määräaikaisuutta ja hintakin alle 60 euron per kuukausi.

Itsellä tuli muutto Puparista Puuppolaan, pojat vaihtoi päiväkotia Luhtiseen niin itselle on hyvin järkevää käydä nyt Palokan Kuntokeskuksessa. Aloitan siellä siis ensikuun alusta. Että jos siellä Pakkisporukkaa käypi, niin olisi kiva törmäillä ja reenata vaikka kimpassa.

Itsellä on vähän nyt kun alusta aloittaisi kun tuon raksan takia en ole yli puoleen vuoteen edes koskenut painoihin.

EDIT: Ja siis jos tuo kortti kiinnostaa, niin järkevintä kilauttaa tai laittaa viestiä 040-5199694

^ Elixiaa voin suositella, itse käyn siellä aktiivisesti (käynyt jo 1,5 vuotta) ja tykkään kyllä tosi paljon. Iltaisin on välillä enempi porukkaa, mutta missäpä salilla ei olisi. Porukka on ystävällistä, painoja piisaa, tilat on siistit. Ryhmäliikuntatunneilla harvemmin käyn, mutta ainakin X-Fit (crosstrainingin tyylinen) on noussut omaksi suosikiksi ihan lyhyellä aikavälillä. Löytyy sitten ne perus powerit (bodypump) ym.

Joo, voin suositella minäkin. Kallishan tuo on, mutta saa siitä vastapainoksi hyvät laitteet ja aina siisti ja ilmastoidut tilat.

Itselle vaan nyt vähän typerää ajaa erikseen tuonne kun tuo Palokan sali on sijainniltaan 10 x parempi ja reilusti halvempi.

Itse siis käynyt siellä siitä asti kun se on avattu. Tai no okei, se avattiin helmikuussa ja itse aloin käymään huhtikuussa, siis joskus 10 vuotta sitten.

Tuo palokan sali olisi kyllä houkutteleva, kun onhan siellä on saunakin. Olisihan se tosin 5e/kk kalliimpi kuin nykyinen, mutta tilavampi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom