Itte kyl voin suositel palokan salia. =D ja TopShapea. Molemmissa häärännynnä.. Nykyää Palokassa.
Onkos pakkislaisia paljoltikki palokas?
Onkos pakkislaisia paljoltikki palokas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valorinne. Opiskelijakortilla et saa alennusta, jos olet alaikäinen niin pääset ilmaiseksi. Jos et, ovat hinnat jkl:n edullisimmat silti. Tosin en ole varma, myönnetäänkö kortteja uusille tällä hetkellä. Monnari taitaa nykyään olla aika hintava. Valorinne on siedettävän lähellä kortepohjaa. Killeri on vähän lähempänä, mutta on kallis ja huonompi kuin valorinne.Jamm0rZ:3369326 sanoi:Jos ihan kesällä haluaisi jossain rautaa nostaa ja ainoa opiskelijakortti on lukiolaiskortti niin ei taida halvasta salista olla haaveitakaan? Vai mitenkä on monnarilla systeemit nykyän? Myös Kortepohjan lähellä sais heitellä saleja.
Onko hinnoista tietoa? Mites x kertaa kortit? Löytyykö vai onko vaan kk?
Uimahallin sali on ihan ok, kaikkia hienoimpia vitkuttimia ei ole, mutta itse olen saanut siellä treenit tehtyä.Moro kaikille! Muutin juuri Vaajakoskelle ja kysymys kuuluukin, että löytyykö täältä treenipaikkaa`?
Moro kaikille! Muutin juuri Vaajakoskelle ja kysymys kuuluukin, että löytyykö täältä treenipaikkaa`?
Sali on ihan ok mut kallis, huonot aukioloajat ja siellä on aina jotain seniorijumppia ja vastaavia varaamassa salia iltaisin.Uimahallin sali on ihan ok, kaikkia hienoimpia vitkuttimia ei ole, mutta itse olen saanut siellä treenit tehtyä.
Jooh, meikäläisen aktiiviaika tuolla olikin n. 5v sitten, joten tiedot ovat hieman vanhentuneet.Sali on ihan ok mut kallis, huonot aukioloajat ja siellä on aina jotain seniorijumppia ja vastaavia varaamassa salia iltaisin.
Suosittelen Superfittiä.