Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sattuuko joku tietämään tarkemmin, että kuinka kauan Vaajakosken Fiilis on suljettuna?

Ei oikeen meinaa löytyä Jyväskylästä passelia paikkaa minulle ... pyöräilen Laukaan puolelta, niin en haluaisi kauhean kauaksi polkea ... tänään tuli kyl salia ettiessä ajettua noin 60 km ja päädyin Peurunkaan - saunamaiseen tunnelmaan plaah. Paikan pitäisi olla tilava, irtopainoja, kyykkypaikka jne. ei paljon pyydetty ... ja ei mikään jäsenyys-2vuotta-pakko-paikka. Mistä löydän sellaisen paikan? Tuosta lähtivät jo Sats, Elixia, Positive ja Kuntomaailma pois.

Nim. Epätoivoinen :( Maanantaina pitäisi reenin jo jatkua ... :whip:

Fiilis taitaa lehtien mukaan olla konkassa... JVK löytyy Kauppakadulta ja siellä on nuo mainitsemasi jutut.

Sattuuko joku tietämään tarkemmin, että kuinka kauan Vaajakosken Fiilis on suljettuna?

Ei oikeen meinaa löytyä Jyväskylästä passelia paikkaa minulle ... pyöräilen Laukaan puolelta, niin en haluaisi kauhean kauaksi polkea ... tänään tuli kyl salia ettiessä ajettua noin 60 km ja päädyin Peurunkaan - saunamaiseen tunnelmaan plaah. Paikan pitäisi olla tilava, irtopainoja, kyykkypaikka jne. ei paljon pyydetty ... ja ei mikään jäsenyys-2vuotta-pakko-paikka. Mistä löydän sellaisen paikan? Tuosta lähtivät jo Sats, Elixia, Positive ja Kuntomaailma pois.

Nim. Epätoivoinen :( Maanantaina pitäisi reenin jo jatkua ... :whip:

Velipoika reenailee tai siis reenaili Fiiliksessä ja konkkaan on tosiaan mennyt mutta kuulemma uusia yrittäjiä olisi hakusessa...

Kävin JVK kotisivuilla ja kovin on äijämäinen paikka ... en minnekkään naisten kuntoklubille halua, mutta ... eihän tämmönen heiveröinen akka kehtaa tonne mennä "reenaileen" :nolo:

Kävin JVK kotisivuilla ja kovin on äijämäinen paikka ... en minnekkään naisten kuntoklubille halua, mutta ... eihän tämmönen heiveröinen akka kehtaa tonne mennä "reenaileen" :nolo:

Huhhuh näitä ennakkoluuloja. Ihmisiä ne muutkin siellä on ;) Sekaan vaan, varmasti saat lämpimän vastaanoton.

Miksi pyöräilet jyväskylään saakka?

Laukaassa voit käydä koulujen saleilla; Kirkonkylä, Vihtavuori ja Leppävesi. Samalla kortilla pääset käymään kaikissa kolmessa. Parempiakin saleja löytyy, mutta perustreenit onnistuu ja kortin hinta ei päätä huimaa!

Fiilis meni tosiaan päin helvataa ja konkkauutiset tuli tosi äkkiä asiakkaille. Nyt oon etsinyt uutta salia. :rolleyes: Positivessa mua haittaa "pimeys" ts. se on aika pieni ja siellä kunnon kellarissa. ;) Sats taitaa olla sittenkin paras noista ihan keskustan punttipaikoista.

Laukaassa voit käydä koulujen saleilla; Kirkonkylä, Vihtavuori ja Leppävesi. Samalla kortilla pääset käymään kaikissa kolmessa. Parempiakin saleja löytyy, mutta perustreenit onnistuu ja kortin hinta ei päätä huimaa!

Saakka :D Mä asun toises noista kylistä ... ei tääl paljo palveluitakaan oo et sali ... on peevelin pieni et ahistaa ku toinen on siellä ... kulin ehkä kuukauden siellä ja en kyl halua siellä reenata. Noista kahesta muusta paikasta en tiiä ... Laukaalla taitaa olla kouluille varattu se sali päivisin ja tuo toinen ... ei hajuakaan. Mut oon ettiny parempaa salia ... ennen asuin Vuokatissa ja kävin Sotkamon kunnan salilla ... ilmanen oli ja siihen nähen hyvä :) Muutenkin käyn kaupassa Jyskylässä ... joten samalla pyöräretkellä tuloo kaks asiaa hoietuksi. Satsiin en halua palata ku kaks vuotta siellä jo kulin.

jos et ole jo käynyt tai löytänyt itsellesi salia niin käy kerran ilmaiseks vilkuilemassa että mikä on meno JVK:lla. Ei siellä mitään yhteistulostestejä 500 Wilkinsin pojon sisäänpääsyvaatimuksella ole, päinvastoin.

ps tulin etupäässä vaklailemaan fiiliksen touhuja tähän threadiin, uus omistaja kuulema on avaamassa näillä hetkillä puljua.

Kyllä täytyy olla vitun kovat kriteerit jos ei Jyväskylästä löydy salia. Eihän täällä voi kulmasta kääntyä kun on jo sali edessä.

Kuntomaailma
Sats
Elixia
SportHouse
Aalto alvari
monnari
Positive
JVK
Fitnessfactory
Topshape

ja jotain jäi varmasti uupumaan. Jos nuo ei kelpaa niin kannattaa pysyä kotona.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kellään mitään hajua minkälainen kuntosali Laajavuoren Rantasipissä on? Muitakin suosituksia otetaan vastaan Laajavuori/Kortepohja alueelta.

Onko kellään mitään hajua minkälainen kuntosali Laajavuoren Rantasipissä on? Muitakin suosituksia otetaan vastaan Laajavuori/Kortepohja alueelta.

Rantasipissä ei ole käsipainoja eikä muitakaan vapaita. Yksi yhdistelmälaite, jossa smith-penkki, ala- ja ylätalja, joka lastataan levypainoilla. Todella omituinen ja levyjä vähän. Jotain kardiolaitteita ja vatsalihasnitkuttimia, joiden vastusta ei voi säätää. Pehmustematto ja fitnesspallo taitaa olla paikan parasta antia.

Opiskelijoille ehdoton paikka on monitoimitalon kuntosali. Vielä ainakin reilu vuosi sitten opiskelijakorttiin liimattavalla liikuntatarralla (20e) sai käydä koko lukukauden reenailemassa.

Itse sain eilen(12.1.2011) ostettua Monitoimitalon kuntosalille kuukauskortin 33e. Samalla hinnalla pääsee myös juoksemaan Hipposhalliin. Itse opiskelen JAMKissa niin en saanut mitään alennusta. Yliopiston opiskelijoille on villien huhujen mukaan jonkinsortin alennuksia. Kohta puoleen Monitoimitalo siirtyy 10 , 20 ja 30 kerran käyntikortteihin. Muistaakseni 30 kerran kortti maksoi 90e. Siistit tilat, riittävästi painoja ja laitteita. Sinne vaan! Ennen kävin uimahallilla salilla mutta kun hinta nousi 2eurosta 3,5euroon, niin loppui kiinnostus.

Itse sain eilen(12.1.2011) ostettua Monitoimitalon kuntosalille kuukauskortin 33e. Samalla hinnalla pääsee myös juoksemaan Hipposhalliin. Itse opiskelen JAMKissa niin en saanut mitään alennusta. Yliopiston opiskelijoille on villien huhujen mukaan jonkinsortin alennuksia. Kohta puoleen Monitoimitalo siirtyy 10 , 20 ja 30 kerran käyntikortteihin. Muistaakseni 30 kerran kortti maksoi 90e. Siistit tilat, riittävästi painoja ja laitteita. Sinne vaan! Ennen kävin uimahallilla salilla mutta kun hinta nousi 2eurosta 3,5euroon, niin loppui kiinnostus.

Voi vittu, tosi perseestä jos monnarille tulee joku 3e:n kertamaksu. (30krt/90e) :( Viis kertaa viikossa jos käy ni tuplaantuu hinta nykyisestä. :itku:

Onko kukaan käynyt kankitien tai takalaittoman saleilla?
Molemmat perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom