Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei taida miltään salilta löytyä farmari-kävelysalkkuja saatikka tilaa niitten kantamiseen?
Tikkakoskella näkyi olevan joku voimamiestreeni paikka, mutta ei jotenkin houkuttaisi ajaa 20 kilsaa sinne.

Onko muitakun SATS, JVK ja Fitness factor? Mihin noista kannattaa mennä, jos tarvii vaan penkki/vino, kyykky/Mave paikka, tankoja, käsipainoja, leuka paikka?ja dippi, ehkä hack-kyykky.

Fitness factoryltä löytyy noi kaikki ja kohtuu edukkaaseen hintaan, vaikkakin sali on kooltaan pieni niin kun ei ihan ruuhka huipun aikaan (16-18) välillä käy niin hyvin mahtuu ja ehtii reenata! Suosittelen paikkaa myös naispuolisille nostajille jos kokee keskustan muut salit heikoiksi...

sprit, olin ennen positivel töis ja tuli tietty siks siel puntattua. Ok paikka, aerobiset ainakin tosi ihanat, saatoin kesälläki mennä sinne juoksee mieluummin ku ulos ku sai kattoo telkkarii samal ja oli useempi juoksumatto ja spinnu pyörä klosseilla ni talvisin pysty sit vetää pyörälenkkiä siel. Hitusen ahdasta oli vapaa-paino päässä ruuhka-aikoina mut jos pääsee käymään "erikoisiin aikoihin" ni samaa aikaa on treenaamas vaa pari jantteria. Eli kyykkypaikkoja on vaan yks, samoin penkkiä, mut sit on smith ja on scottiki. Ja hilavitkuttimia on ja ne on technogymin vanhempaa mallia (en tietäs muuten mut ku on tullu ton uuden työpaikan takia muuten seurattua) mut ite en niitä kauheesti käyttäny, muuta ku reisi ojennus ja koukistusta. Mut siis pystyy reenaa hyvin myös laitteilla. Nii ja taljoja on myös hyvin. Myös Hurin ilmanpainevastuslaitteet kiertohajoitteluun on. Ruuhka aikoihin saattaa olla vähän ahdasta mut ei niin ahdasta ku esim. TopShapes joskus oli. Ainut vaa et iltasin on vähän vaikee löytää jumppailutilaa esim. jumppa-pallo treeniin tai venyttelyyn jos jumppasalissa vedetään tuntia niin sinnekään ei pääse. Ja yhen jalan mave ja kävelykyykky voi olla sillon hankalia suorittaa. Suihkutilat hyvät ja avarat mielestäni. Oma lukko systeemi on siellä kans... Jos ihan rehellisiä ollaan ni jos en olis töissä siel missä olen nyt niin kyllä treenaisin positivella, mielestäni hinta-laatu suhde ihan ok!

Tosta valorinteestä pari kyssäriä. Onko siellä ruuhkaa päivisin neljän viiden aikoihin? Ja mites sinne saa hommattua sen avaimen, soitetaan ylläpitäjälle ja sitten maksetaan ja avain tulee postissa?

Dodiin nyt on Top-Shape salilla laajennus käynnissä ja huhujen mukaan saadaan isommat kp 2,5kg korotuksin :D

Nopeeta toimintaa. Kyselin käsipainoista joskus 4-5v. sitten ja sanottiin, että tulossa on. Nyt ne sitten tulee kun kondis ei riitä nostamaan niitä irti lattiasta. Jokatapauksessa :thumbs:

Löytyykö Kuokkalan kupeesta salia? Olen tulossa kuun vaihteessa pariksi päiväksi kaupunkiin ja jossain pitäisi päästä treenaamaa.. Tai jos jonkunlaisen välimatkan päästä löytyy muita saleja, niin kertokaapa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kukaan käynyt koittamassa Keljossa liikuntakeskus Lineaa?
Jos kokemuksia löytyy, niin mielelläni niitä lukisin.

No en tiiä ootko nyt nainen vai mies, mut en usko et mies sieltä juuri mitään sais irti. Kaks tankoo on, mutkatanko scottipenkis haukkarille ja sit penkkipunneruspaikas. Jalkoja voi kyl tehdä siinä smithis ja laitteis, mut ei kyl kovin häävi ollu. Jumpista en tiiä kyl sit, mut tolla hinnalla en menis tonne.

Kyllä siel naiset varmaan voi jotain punttia vääntää, et ei lopu pakat heti kesken, mut laitteilla siel lähinnä voi tehdä ja ei nekään niin kummosia ole. Tosi pieni se salin puoli. Oli ne jumppajutut ihan asiallisen näkösiä, mut on kyl mun mielestä ehdottomasti huonoin jyväskylän kuntokeskuksista. Killerillä, kuntomaailmas enkä positivel kyl oo käyny, mut aika satavarma oon et ainaki killeri ja positive menee hinta-laatu-suhteeltaan reippaasti ton edelle. Killerillä on ainakin jyväskylän siistein ryhmäliikuntatarjonta.

Ite kävin Lineassa kuukauden verran salilla ja muutaman kerran kuntonyrkkeilyssä.
Sali on kyllä pieni ja varsinkin vapaapainopuoli on suppea. Pakkalaitteita nyt löytyy ihan kivasti ja ovat tietysti hyvässä kunnossa kun melko uusia ovat. Pakkalaitteet on Technogymin.

Vaikka sali pieni onkin niin ei se koskaan kovin täynnä ollut tai ei ainakaan siihen aikaan kun itse siellä kävin. Muuten keskuksen tilat on kyllä asialliset ja siistit. Muksula tietysti on myös hyvä palvelu ja syy jonka takia itse silloin tämän salin valitsin.

Pahimmat miinukset kyllä tulee todellakin siitä pienestä/suppeasta kuntosalista, suppeasta vapaapainopuolesta ja yleensäkkin puuttuvista laitteista! esim. alatalja, dippipaikka, pohjelaite.

Vaajakosken Fiiliksellä työntekijä kertoi salin olevan paras sali Jyväskylässä. Salilta puuttui kuitenkin vapaat 20kg tangot ja kyykkytelineitä ei ollut kuin yksi. Ei ole mahdollisuutta tehdä maastavetoa, jos joku kyykkää. Penkkejä oli kuitenkin 3.

Kylläpä tuntuu hankalalta löytää sopivaa salia Jyväskylästä. Sport housella ja top shapessa oon käyny tutustumassa. Sport house ihan ok, aika pieni paikka ja ei kovin monipuolisesti laitteita. Top shapessa kyllä sit oli monipuolisemmin laitteita mutta se ahtaus meinas ahistaa.. en tiedä onko siellä sit aina klo 18-20 välillä yhtä paljon porukkaa.. ? itellä varmaan kumminki treenit paljon ajoittuu just tuoho aikaan.
Fitness factoryn vois varmaan myös käydä kattoo, mutta miten ihmeessä en mistään löydä mitään yhteystietoja, miten paikka on auki ym tietoja mistään??

Iteltäkin suositteluääni Top-Shapelle. Reilu kolme vuotta siellä tuli käytyä eikä mitään moitteen sijaa. Pari kertaa kävin vahingossa arkipäivänä about 17-20 välillä ja kyllähän siellä siihen aikaan tuppaa väkeä olemaan. Myöhemmällä sitten olikin jo paljon vapaampaa.

Kylläpä tuntuu hankalalta löytää sopivaa salia Jyväskylästä. Sport housella ja top shapessa oon käyny tutustumassa. Sport house ihan ok, aika pieni paikka ja ei kovin monipuolisesti laitteita. Top shapessa kyllä sit oli monipuolisemmin laitteita mutta se ahtaus meinas ahistaa.. en tiedä onko siellä sit aina klo 18-20 välillä yhtä paljon porukkaa.. ? itellä varmaan kumminki treenit paljon ajoittuu just tuoho aikaan.
Fitness factoryn vois varmaan myös käydä kattoo, mutta miten ihmeessä en mistään löydä mitään yhteystietoja, miten paikka on auki ym tietoja mistään??
jvk:lla ei nykyään kauheasti porukkaa pyöri joten sitä kannattaa käydä ainakin vilkaisemassa. ainakin ff:llä käyvä kaveri on sitä mieltä että siellä paremmin tilaa kuin ff:llä.

ongelmana on se, että siellä ei kukaan päivystä säännöllisesti joten kannattanee soittaa ja kysyä tai jos pistät yksityisviestiä niin voidaan katsoa jos ois mahkuja sattua samaan aikaan siihen ovelle niin päästän sut sisälle. kertakäynti 4e tai 5e. tutustumiskäynti tod näk voidaan sopia niin ettei tartte maksaa mitään, niin lukee ainakin tuossa etusivulla.

http://www.jyvaskylanvoimaklubi.fi/

Joo siitä ei ole sivuja tainnut ikinä ollakaan kun vielä on yksityisen omistuksessa.. mutta mutta, tuohon numeroon kun soittaa niin sitä kautta saa kortin sinne hommattua: Jukka Alusniemi 0505171777/Fitness Factory

Tällä hetkellä 1kk aamupäivä kortti 20e (klo. 05-12:00) ja kokopäivänkortti 30e (05-23:00), eli pääsee treenaamaan jos menee vaikka 22:55..

Sali on minusta hyvä, hyvät laitteet, saunat uusittu ja siistit tilat.. mutta parhaiten näkee kun käy tutustumassa, suosittelen.. itse olen siellä jo 5 vuotta käynyt :puntti:

Toi fitness factory kyl aina näyttää siltä et siel ei porukkaa niin laumoittain ole... Tai sen ohi oon aina satsin ruuhkiin kävellyt.
Sport house on vähän ahdas ja en kyllä muutenkaan oikein siitä pitänyt. Kivaahan se oli just vähän ennen yhtätoista sinne mennä ja tunti puhista yksikseen. Jos pitää 18-20 välillä käydä puntilla, niin ei oikein voi välttää noita ruuhkia, joka salilla taitaa olla. Kaheksan jälkeen hiljenee nopeaan. Ja tietty talvisin kaikki kiirehtii kattoo salkkarit.....

Back
Ylös Bottom