Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muitakun SATS, JVK ja Fitness factor? Mihin noista kannattaa mennä, jos tarvii vaan penkki/vino, kyykky/Mave paikka, tankoja, käsipainoja, leuka paikka?ja dippi, ehkä hack-kyykky.
Dodiin nyt on Top-Shape salilla laajennus käynnissä ja huhujen mukaan saadaan isommat kp 2,5kg korotuksin :D
Taisin löytää jo itse vastauksen Top Shapeen käy tieni mun..
Onko kukaan käynyt koittamassa Keljossa liikuntakeskus Lineaa?
Jos kokemuksia löytyy, niin mielelläni niitä lukisin.
jvk:lla ei nykyään kauheasti porukkaa pyöri joten sitä kannattaa käydä ainakin vilkaisemassa. ainakin ff:llä käyvä kaveri on sitä mieltä että siellä paremmin tilaa kuin ff:llä.Kylläpä tuntuu hankalalta löytää sopivaa salia Jyväskylästä. Sport housella ja top shapessa oon käyny tutustumassa. Sport house ihan ok, aika pieni paikka ja ei kovin monipuolisesti laitteita. Top shapessa kyllä sit oli monipuolisemmin laitteita mutta se ahtaus meinas ahistaa.. en tiedä onko siellä sit aina klo 18-20 välillä yhtä paljon porukkaa.. ? itellä varmaan kumminki treenit paljon ajoittuu just tuoho aikaan.
Fitness factoryn vois varmaan myös käydä kattoo, mutta miten ihmeessä en mistään löydä mitään yhteystietoja, miten paikka on auki ym tietoja mistään??
Fitness factoryn vois varmaan myös käydä kattoo, mutta miten ihmeessä en mistään löydä mitään yhteystietoja, miten paikka on auki ym tietoja mistään??