Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jyväskylän SATSissa on kyllä huonoimmat musiikit mitä vaan voi olla, ja taso laskee jatkuvasti. Varsinkin aamuisin musiikissa ei ole oikein mitään linjaa, vaan se heittelehtii viimeisten mtv-hittien ja kotimaisen lähiobaarin jukebox-tarjonnan välillä. Eilen kesken mavesarjan rupesi soimaan joku vanha Frederikin biisi, yritä siinä sitten keskittyä treenaamiseen..

Jyväskylän SATSissa on kyllä huonoimmat musiikit mitä vaan voi olla, ja taso laskee jatkuvasti. Varsinkin aamuisin musiikissa ei ole oikein mitään linjaa, vaan se heittelehtii viimeisten mtv-hittien ja kotimaisen lähiobaarin jukebox-tarjonnan välillä. Eilen kesken mavesarjan rupesi soimaan joku vanha Frederikin biisi, yritä siinä sitten keskittyä treenaamiseen..

äläs nyt frerikkii dissaa! itse ainakaa en keksis parempaa tapaa saada uutta puhtia mavesarjaan ku et tulis joku TITANIK RAUTAVUORI TITANIK :D

ei mut joo on ne satsin musiikit vähän onnettomat, tai esim nää idolsputket, kun kerran tuli just joku puol tuntii kristiina braskia välissä välillä anna abreu :) ja sit jos tulee justinii niin se voi häiritä reeniä ku tekee mieli vaa sheikkailla...
mut ettei mee vaa valittamiseks, niin spinningis on ihan parhaat musiikit!

Fitness factoryä suosittelen lämpimästi. Olen itse nyt reenaillut siellä pidemmän aikaa. On halpa ja sijaitsee keskustassa ja ulko-ovi auki ainakin 23:00 asti! Jukka pitää erittäin hyvää huolta laitteista ja tilan siisteydestä. Kylpy/saunatilat uusittiin miesten puolella kesällä 2007. Ja sellainen porkkana vielä että jos on VVO:n avain/hopea/kulta asiakas/asukas niin kuukausimaksu on 25€!!!

Omaa musaa saa laittaa soimaan ja tilasta löytyy muuten vielä solariumikin!

hinta/laatu suhde ehkä jyskälän kovin, ainut miinus tulee pienehköstä koosta mutta kun käy reenaa normaalista poikkeavina ajankohtina niin ei tilanpuute haittaa...

Mitenkä paljon JVK:n salilla käy porukkaa? Onko miten tungosta 16.00 aikaan?
Ja miten iso se on tilana?
viime aikoina ei ole ollut ainakaan 17 aikaan tungosta. Porukan voinut laskea 1 käden sormilla viime aikoina.

Isompi se on kuin ff vapaiden painojen kanssa leikkiä. 2 kyykkypaikkaa lavalla + vetämään mahtuu samaan aikaan. Sit on räkki pari jalkaprässiä taljaa 2 normipenkkiä yms. Soita ja kysy että saako käydä kurkkaamassa jonain ajankohtana tai käy koputtelemassa oveen jos joku olis paikalla.

Tää on nyt vähän off-topic,eli onko jyväskylän keskustassa jonkunlainen ********** vielä olemassa?Jos on niin millä kadulla ja loytyykö yhteystietoja netistä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on nyt vähän off-topic,eli onko jyväskylän keskustassa jonkunlainen ********** vielä olemassa?Jos on niin millä kadulla ja loytyykö yhteystietoja netistä?

Siis liikettä mistä sais nostovyön ja muuta alaan liittyvää matskua?

Käy maanantaina katsomassa Sport-Heavyn loppuunmyynnistä, jos olis jotain jäljellä halvalla...

ja dippi, ehkä hack-kyykky.

no sats on kallis ja siel ei v-dippitelinettä esim ole ollenkaan. on sellanen vehje mis voi tehdä niitä dippejä kevennetysti ja voi siis toki lisäpainoillakin/omalla painolla, mutta esim mulle tyttönä se on tosi huono, kun oon sen verran pieni et ne kädensijat liian leveel ku niitä saa säädettyä.. ja hack-kyykkyäkään ei satsista löydy. kp 40 kiloon asti ja muut jutut kyl löytyy kans.

fitness factoryl en oo ikinä käyny, mut luulis sieltki noiden löytyvän ja onhan se paljon edullisempi. tietty joku siellä käyvä vois kertoa et löytyyks noi kaikki mitä kysyit.

JVK:n sali Kauppakadun yläpäässä Makuunin vastapäätä. Käynti sisäpihan puolelta. 250e/vuosi ja nyt taitaa olla loppuvuosi 115e könttänä. Siellä ei ole mitään hienoja laitteita, mutta 2 penkkiä ja 2 kyykkypaikkaa ja nostolava. käsipainoja 60kilosiin asti ja toimivat taljat. Ennenkaikkea mukava porukka ja motivoiva treeniympäristö. Käy pääasiassa miehiä mutta se ei menoa haittaa:whip:

Niin ja salille pääsee 24h vuorokaudessa, 365päivänä vuodessa. Eikä siellä soiteta diskohittejä. Ei voi kuin suositella:thumbs:

Täytyy yhtyä tähän kommenttiin. Itse tosin reenasin tuolla 2000-luvun alussa, (asun nykyään Kuopiossa) mutta tuskin on yhtään huonompi paikka nykyisinkään. Suosittelen:5:

Onko muitakun SATS, JVK ja Fitness factor? Mihin noista kannattaa mennä, jos tarvii vaan penkki/vino, kyykky/Mave paikka, tankoja, käsipainoja, leuka paikka?

Ehdottomasti JVK. Löytyy kaikki oleellinen. Ovikortilla pääsee 24 h jumpalle. Pistä privaa jos haluat päästä kokeilemaan...

Back
Ylös Bottom