Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Steroidi sanoi:Euron kerta, 10e/kk.
Frodo sanoi:10 euroo kuukaus !?!?
euron kerta? ? Töäh, hiukka halpa!
DogToffee sanoi:Onko kukaan käynyt uimahallin (Aalto-Alvarin) salilla? Onko se millainen paikka? Olen käynyt tähän asti työpaikan kuntosalilla, mutta ajattelin vaihtaa.. ja tuolla pääsisi samaan hintaan uimaan.
Joo, ja menen kyllä myös itse katsomaan, kunhan se aukeaa taas.. :D
Omna sanoi:Mulle Jyväskylässä ei ole muita saleja kuin Top Shape Kuokkalassa, käy kokeilkee, ihan asialliset laitteet, todella hyvä henki, omistaja pitää koko ajan huolto laitteiden kunnosta ja siisteydestä, toisin kuin useilla muilla saleilla. ( Ei ole kiva saada ylätaljan kahvaa leukaan ).
Ja ota parempi puolisko mukaan, Top Shapeen on viime aikoina uskaltautunut mukavasti naiskauneuttakin, mutta ei koskaan tarpeeksi tietty...;)
Tais olla 33 eur / kk, opiskelijoille ja olikohan työttömille alennukset. Vältä ruuhkaisimpia aikoja, eli ma-to 17-20.00, sali kun ei ole suuren suuri.
DogToffee sanoi:Onko kukaan käynyt uimahallin (Aalto-Alvarin) salilla? Onko se millainen paikka? Olen käynyt tähän asti työpaikan kuntosalilla, mutta ajattelin vaihtaa.. ja tuolla pääsisi samaan hintaan uimaan.
Joo, ja menen kyllä myös itse katsomaan, kunhan se aukeaa taas.. :D
Hese sanoi:. . . Nyt sali kyllä muuttaa lähemmäksi Vaajakoskea (teollisuusalueelle, jonka nimeä en muista), mutta toivotaan, että säilyy samalaisena. Vuosi opiskelijana maksoi viikko sitten vielä 200 €.
Kaveri käy siellä vetään soututreeniä ja sanoo että se on paras sali ku siellä käy eniten naisia pyllistelemässäTimba79 sanoi:Vaimo siellä kävin jonkun kerran ja valitteli, että happi loppuu kun on porukkaa enemmän ja on todellakin kuulemma helposti ruuhkautuva paikka. Mutta jos käy vaikkapa aamulla, niin tuskin on näistä kummastakaan haittaa.
Paska ja hiki haisee, käsipainoja on, tankoja on, laitteet ei mitään parhaita, mutta ainaki ylä- ja ristikkäistalja ja se selkätalja toimii ihan hyvin.jackass82 sanoi:Minkälaiset laitteet siellä on? Onko paljon käsipainoja? Täytyy melkein siellä sit alkaa treenaamaan
jackass82 sanoi:Eli olen muuttamassa ens kuun alussa likkakaverin kans jyväskylään.
Asunto sijaitsee keltinmäessä ja lähin punttisali taitaa olla valorinne??
Kuinka paljon siellä maksaa treenaaminen??
Kilkenny sanoi:On kyllä helvetin hyvä sali. Tuli sitä tilaakin vähän lisää tuon pienen laajennuksen myötä.
Itte vältän ruuhkan käymällä aamuviideltä treenaamassa
jackass82 sanoi:Mihin aikaan tuolla sportlightissa käy eniten porukkaa, niin tietää välttää sen ruuhkan??