Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen muuttamassa ens kuun alussa likkakaverin kans jyväskylään.
Asunto sijaitsee keltinmäessä ja lähin punttisali taitaa olla valorinne??
Kuinka paljon siellä maksaa treenaaminen??

Frodo sanoi:
10 euroo kuukaus !?!?
euron kerta? ? Töäh, hiukka halpa! :rock:

Mulle Jyväskylässä ei ole muita saleja kuin Top Shape Kuokkalassa, käy kokeilkee, ihan asialliset laitteet, todella hyvä henki, omistaja pitää koko ajan huolto laitteiden kunnosta ja siisteydestä, toisin kuin useilla muilla saleilla. ( Ei ole kiva saada ylätaljan kahvaa leukaan ).

Ja ota parempi puolisko mukaan, Top Shapeen on viime aikoina uskaltautunut mukavasti naiskauneuttakin, mutta ei koskaan tarpeeksi tietty...;)

Tais olla 33 eur / kk, opiskelijoille ja olikohan työttömille alennukset. Vältä ruuhkaisimpia aikoja, eli ma-to 17-20.00, sali kun ei ole suuren suuri.

Täällä näitä aikaisempia keskusteluja JKL:n saleista.

Joo se Valorinteen sali on lähimpänä (tätä) Keltinmäkeä, ite oon ainakin siellä tykännyt käydä.

Onko kukaan käynyt uimahallin (Aalto-Alvarin) salilla? Onko se millainen paikka? Olen käynyt tähän asti työpaikan kuntosalilla, mutta ajattelin vaihtaa.. ja tuolla pääsisi samaan hintaan uimaan.

Joo, ja menen kyllä myös itse katsomaan, kunhan se aukeaa taas.. :D

DogToffee sanoi:
Onko kukaan käynyt uimahallin (Aalto-Alvarin) salilla? Onko se millainen paikka? Olen käynyt tähän asti työpaikan kuntosalilla, mutta ajattelin vaihtaa.. ja tuolla pääsisi samaan hintaan uimaan.

Ennen tuli käytyä aktiivisesti, ennenkuin siirryin Hutunkiin (Vaajakoskella)..

Ihan hyvä paikka, vielä kun samaanhintaan saa käydä uimassa. :jahas:

Kaikenikäisiä siellä kyllä kävi, sanotaanko 15-70v. Ihmeen paljon naisiakin. Välillä tuntui olevan enemmän naisia kuin miehiä. Paljon oli juuri näitä "sunnuntaikävijöitä", mutta näkyi siellä välillä kauemminkin treenanneita. Tungosta oli joihinkin aikoihin (40++ henkilöä), mutta kyllä siellä mahtui sillonkin tekemään mitä tekemään oli tultu. Ihan suht mukavan kokoinen, KUULEMMA saman kokoinen kuin monnarin sali, jossa taas itse en oo käynyt, joten en tiedä siitä sitten...Laitteet oli uusia ja vähän vanhempia sekaisin. Technogymiä ja Davidia pääasiassa. :david: Käsipainoja 50kg asti, muistelen. Ainakin puolivuotta sitten. :rolleyes:

Niin, tän kuukaudenhan se tosiaan on kiinni, mutta elokuussa aukeaa taas..

Omna sanoi:
Mulle Jyväskylässä ei ole muita saleja kuin Top Shape Kuokkalassa, käy kokeilkee, ihan asialliset laitteet, todella hyvä henki, omistaja pitää koko ajan huolto laitteiden kunnosta ja siisteydestä, toisin kuin useilla muilla saleilla. ( Ei ole kiva saada ylätaljan kahvaa leukaan ).

Ja ota parempi puolisko mukaan, Top Shapeen on viime aikoina uskaltautunut mukavasti naiskauneuttakin, mutta ei koskaan tarpeeksi tietty...;)

Tais olla 33 eur / kk, opiskelijoille ja olikohan työttömille alennukset. Vältä ruuhkaisimpia aikoja, eli ma-to 17-20.00, sali kun ei ole suuren suuri.

On kyllä helvetin hyvä sali. Tuli sitä tilaakin vähän lisää tuon pienen laajennuksen myötä.

Itte vältän ruuhkan käymällä aamuviideltä treenaamassa

DogToffee sanoi:

Vaimo siellä kävin jonkun kerran ja valitteli, että happi loppuu kun on porukkaa enemmän ja on todellakin kuulemma helposti ruuhkautuva paikka. Mutta jos käy vaikkapa aamulla, niin tuskin on näistä kummastakaan haittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aalto Alvarissa on tilaa erittäin hyvin, mutta neljän ja kuuden välissä siellä on kaikki mahdolliset kuntoryhmät ohjaajineen, joten täysipainoinen keskittyminen on älyttömän vaikeaa ja aikaa saa varata puolet enemmän, koska joka paikkaan saa jonottaa. Kävin siellä vuoden päivät ja sen jälkeen siirryin Vaajakoskelle Hutunkiin. Siellä on aika rauhallista ja vapaita painoja löytyy tarpeeksi, sekä tietenkin kaikki tarvittavat koneet. Nyt sali kyllä muuttaa lähemmäksi Vaajakoskea (teollisuusalueelle, jonka nimeä en muista), mutta toivotaan, että säilyy samalaisena. Vuosi opiskelijana maksoi viikko sitten vielä 200 €.

Hese sanoi:
. . . Nyt sali kyllä muuttaa lähemmäksi Vaajakoskea (teollisuusalueelle, jonka nimeä en muista), mutta toivotaan, että säilyy samalaisena. Vuosi opiskelijana maksoi viikko sitten vielä 200 €.

Tuosta nyt ainakin sen verran, että paljon isompi (korkeampi) se tila ainakin on, joten toivonmukaan vähän viileämpi.. Ja kaikki laitteet uusitaan. :kippis1: Uusien merkki tais olla Avanco tai joku sellanen, ellen ihan väärin kuullut.

Timba79 sanoi:
Vaimo siellä kävin jonkun kerran ja valitteli, että happi loppuu kun on porukkaa enemmän ja on todellakin kuulemma helposti ruuhkautuva paikka. Mutta jos käy vaikkapa aamulla, niin tuskin on näistä kummastakaan haittaa.
Kaveri käy siellä vetään soututreeniä ja sanoo että se on paras sali ku siellä käy eniten naisia pyllistelemässä :hyper:

jackass82 sanoi:
Minkälaiset laitteet siellä on? Onko paljon käsipainoja? Täytyy melkein siellä sit alkaa treenaamaan
Paska ja hiki haisee, käsipainoja on, tankoja on, laitteet ei mitään parhaita, mutta ainaki ylä- ja ristikkäistalja ja se selkätalja toimii ihan hyvin.

Tämä unohtui.

Keskussairaalantiellä sijaitseva Sportlight. Ei kovin suuri, mut laitteita löytyy. Kannattaa välttää ruuhkaisimpia aikoja, sillä sali on sillon todella ahdas. Kuukausi maksaa 27eur. www.sportlight.fi

Tietysti monnaria ei pidä unohtaa. Kuukausikortti ei maksaa muistaakseni pari kymppiä. Tosin laitteet on mitä on. Ajoittain aika paljon porukkaa.

jackass82 sanoi:
Eli olen muuttamassa ens kuun alussa likkakaverin kans jyväskylään.
Asunto sijaitsee keltinmäessä ja lähin punttisali taitaa olla valorinne??
Kuinka paljon siellä maksaa treenaaminen??

koasille jos oot muuttamassa keltinmäkeen niin jossain niissä taloissa on jonkinasteinen sali... itse ei tullut koskaan siellä käytyä niin en osaa varustuksesta mitään kommenttia heittää... kaveri tais joskus mainita ainakin penkki & kuntopyörä, mutta saatto olla sille ne tärkeimmät vehkeet niin esmes saatto kyykkypaikka jne jäädä huomaamatta :D

Kilkenny sanoi:
On kyllä helvetin hyvä sali. Tuli sitä tilaakin vähän lisää tuon pienen laajennuksen myötä.

Itte vältän ruuhkan käymällä aamuviideltä treenaamassa

Juu, siis perushinta on tuo 33eur ja alennetut joitain euroja vähemmän...

Jos puutteita lähetään hakemalla hakemaan niin isoin käsipaino 40kg ( vink, vink, Leksa )...Muuten malmia on riittävästi.

Juuri tuon takia en siellä itsekkään käy, kun ei käsipainot riitä alkuunkaan... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom