Jyväskylän salit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tollane muute vituttaa iha törkeenä, varsinki ku tankkaat kaiken tarvittavan ja meet hirveissä fiiliksissä salille, ja sit se o kii :D

Itse olen pyöriskellyt Kuntomaailmassa, huonoina puolina olleet parkkipaikat keskustassa ja pitkähkö matka kangaslammen suunnalta. Vaan eilen kun pistäydin treenaamassa, noin puolentoista kuukauden kesätauon (helvetin työmatkat ja niiden jälkeinen laiskuus!) jälkeen, niin salilla oli hyviä uutisia.

Kiinteistön mennessä remonttiin, Kuntomaailma muuttaa uusiin tiloihin Ahjokeskukseen syyskuun alussa. Lyhentää ainakin omaa matkaani salille reilusti ja maksuttomia parkkipaikkojakin on luvassa.

Mr T sanoi:
Itse olen pyöriskellyt Kuntomaailmassa, huonoina puolina olleet parkkipaikat keskustassa ja pitkähkö matka kangaslammen suunnalta. Vaan eilen kun pistäydin treenaamassa, noin puolentoista kuukauden kesätauon (helvetin työmatkat ja niiden jälkeinen laiskuus!) jälkeen, niin salilla oli hyviä uutisia.

Kiinteistön mennessä remonttiin, Kuntomaailma muuttaa uusiin tiloihin Ahjokeskukseen syyskuun alussa. Lyhentää ainakin omaa matkaani salille reilusti ja maksuttomia parkkipaikkojakin on luvassa.

Sokoksen parkkihallissa saa olla tunnin ilmaiseksi semmoisella vihreällä etukortilla ja 1€ maksulla saakin sitten olla jo yhteensä kaksi tuntia. Yliopistonkadun varressa on tunnin kiekkopaikkoja, joissa voi siis sumplimalla olla 1h 29min. Että ei tuon pitäisi tuottaa ongelmia.

Vanha paikka oli justiinsa hyvä sijainnin puolesta. Siinä saattoi reenin jälkeen hetken tunnelmoida kylällä ja käydä ruokakaupassa. Voi vähän kävijäkunta harventua tai ainakin muuttua, jos jonnekin Seppälään tulee lähtö. Huh huh.

Muuttiko Hutungin sali tosiaan sinne vanhaan tulitikkutehtaaseen? Mihin kohtaan sinne?

Hutungin sali muuttaa yrityssatamaan joka sijaitsee vanhalla tulitikku tehtaalla 2.8 pääsee testaamaan ett millanen on,toivottavasti toimiva :rock: !

tabe sanoi:
Hutungin sali muuttaa yrityssatamaan joka sijaitsee vanhalla tulitikku tehtaalla 2.8 pääsee testaamaan ett millanen on,toivottavasti toimiva :rock: !

Ton Fiiliksen nimi o pahasti jääny ton Hutungin varjoon.

Kannattaa seurata esim. Suur-Jyväskylän lehdestä Fitness Factoryn mainoksia. Aina kesän, syksyn ja kevättalven korvilla tulee tarjous jossa saa saliaikaa suunilleen 3-4 kk / 75 euroa riippumatta siitä onko opiskelija tms..

Tape sanoi:
On muutentästä päivästä lähtien tuo vanha Fiilis kiinni, ETTÄ SINNE ON TURHA YRITTÄÄ MENNÄ TREENAAMAAN. Ma 2.8 alkaen uudessa paikassa taas mahdollista.

T: nimim. yhden turhan reissun vaajakoskelle tehnyt

Eikö muka edes MG-kortilla pääse, pitäs kohta lähtee reenaamaan....

No ei, kun ei siellä ole mitään vehkeitä enään. Voithan mennä sinne tekeen vaikka kärrynpyöriä ja punnretamaan. lopuksi väännät sit uppeja kovalla lattialla, kuten miehet konsanaan.

No voi prkl. täytyy odotella maanantaita....

Mr T sanoi:

Ai muuttaako Kuntomaailma Ahjokeskukseen? Paljonkohan siellä mahtaa olla hintataso? Se kun ois sitten hyvänä vaihtoehtona minulle sijainniltaan. Tämä nykynen kuntomaailma on aika karseessa kunnossa hintaansa nähden, et toivottavasti ne uusii sitten samalla vähän välineitään ja saavat ees kunnon ilmastoinnin. Ei niistä muuten mitään, mutta jos sali maksaa tyyliin 50€ / kk pitää siellä olla tällaset jutut kunnossa.

Ja Helgalle terkkuja takas! :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Ai muuttaako Kuntomaailma Ahjokeskukseen? Paljonkohan siellä mahtaa olla hintataso? Se kun ois sitten hyvänä vaihtoehtona minulle sijainniltaan. Tämä nykynen kuntomaailma on aika karseessa kunnossa hintaansa nähden, et toivottavasti ne uusii sitten samalla vähän välineitään ja saavat ees kunnon ilmastoinnin. Ei niistä muuten mitään, mutta jos sali maksaa tyyliin 50€ / kk pitää siellä olla tällaset jutut kunnossa.

Ja Helgalle terkkuja takas! :thumbs:
Kovasti houkuttelevat ainakin uusia kun joka paikassa tuppaa olemaan jotain "20€:n etukortti kuntomaailmaan, täytä, pistä laatikkoon ja me otamme yhteyttä". Tietäisivätpä vaan että ensin pitää liittyä jäseneksi joka maksaa jo 50e ja sitte 50e/kk siitä eteenpäin.

ojuni sanoi:
Kovasti houkuttelevat ainakin uusia kun joka paikassa tuppaa olemaan jotain "20€:n etukortti kuntomaailmaan, täytä, pistä laatikkoon ja me otamme yhteyttä". Tietäisivätpä vaan että ensin pitää liittyä jäseneksi joka maksaa jo 50e ja sitte 50e/kk siitä eteenpäin.

Siinähän se onkin, mutta eniten kiinnostaa minua, että onko niillä antaa samaan hintaa jotain enemmän mitä Elixialla. Kyllä mä hyvän tarjouksen perässä vaihdan sinne vaikka heti.

Timba79 sanoi:
Siinähän se onkin, mutta eniten kiinnostaa minua, että onko niillä antaa samaan hintaa jotain enemmän mitä Elixialla. Kyllä mä hyvän tarjouksen perässä vaihdan sinne vaikka heti.
Nii, mä vaan tuota kun torikeskuksessa oli rasva% testi ja siinä oli että sen saa tehdä jos täyttää jonkun lapun. Niinmpä täytin niin sit alko kuntomaailmasta soittelu joka päivä vaikka mua ei kiinnostanu pskaakaan. Ei ole siis kokemusta itse salista ollenkaan.

edit: Iha yllätyin talvella.. en olis uskonu että 15% on, mutta oli kuitenki. Nytten kai pari prossaa laskenut, ainakin peilin perusteella :)

ojuni sanoi:
Nii, mä vaan tuota kun torikeskuksessa oli rasva% testi ja siinä oli että sen saa tehdä jos täyttää jonkun lapun. Niinmpä täytin niin sit alko kuntomaailmasta soittelu joka päivä vaikka mua ei kiinnostanu pskaakaan. Ei ole siis kokemusta itse salista ollenkaan.

Mulla kokemusta jostain parin vuoden takaa kun kaverin mukana pari kertaa pääsin ilmaseksi. Ihan hyvin oli laitteita ja käsipainoja yms. reilusti. Mutta kaikki vähän "rämänä" ja paikat sekasin ja yleisilme epäsiisti. Ja tämä ei oikein sovi jos hinta on sitäluokkaa mitä siellä on. Toivottavasti ne saa tähän parannusta kun muuttavat.

Mr T sanoi:

Mitä mitä?? Onkos sitä otettu varaslähtö syyskaudelle, se on sitten minunkin salille tänään lähettävä... :D

Vai muuttaa Kuntomaailma Ahjokeskukseen... Hmm, nyt joutuu käydä vilkaisemassa uudessa paikassa, josko sitä vaihtaisi salin Hippokselta sinne. Lyhenisi ainakin matka salille huomattavasti.... Voi jopa pyörällä mennä (aivan varmasti..) :rolleyes:

azzyyr sanoi:
Vai muuttaa Kuntomaailma Ahjokeskukseen... Hmm, nyt joutuu käydä vilkaisemassa uudessa paikassa, josko sitä vaihtaisi salin Hippokselta sinne. Lyhenisi ainakin matka salille huomattavasti.... Voi jopa pyörällä mennä (aivan varmasti..) :rolleyes:

Mulla on just syynä salin valintaan toi matka. Kuljen pyörällä. Asun Kangaslammen suunnalla ja työskentelen Seppälän kankaalla, ei todellakaan viitti pyörällä ajella toiselle puolelle kaupunkia. Että sinänsä hyvä kun toi Kuntomaailmakin tulee näille nurkille, tuleepa sitten toinenkin vaihtoehto missä käydä.

Terkkuja vaan myöhässä Helgalle! Olen ollut lomalla ja myös pakkotoistossa pyöriminen on ollut hiljaista.
Elixia ihan ok, kun katsoo hinta laatu suhdetta. Ilmastointi on iso plus ja se että laitteet on aina kunnossa, on myös. Salin perusporukka ei välttämättä oo kovin samanhenkistä, mutta löytyy sieltä sieltä aina jokunen kuten Timba.... ; )

Terkkuja takas Helgalle ja myös Timballe!!!!

Timba79 sanoi:
Ai muuttaako Kuntomaailma Ahjokeskukseen? Paljonkohan siellä mahtaa olla hintataso? Se kun ois sitten hyvänä vaihtoehtona minulle sijainniltaan. Tämä nykynen kuntomaailma on aika karseessa kunnossa hintaansa nähden, et toivottavasti ne uusii sitten samalla vähän välineitään ja saavat ees kunnon ilmastoinnin. Ei niistä muuten mitään, mutta jos sali maksaa tyyliin 50? / kk pitää siellä olla tällaset jutut kunnossa.

Kuntomaailma on Jyväskylän muiden yritysten taholla pahamaineisen tunnettu siitä ettei se maksa velkojaan ja laskujaan. Esimerkiksi paikalliset lehdet eivät suostu julkaisemaan ko. paikan mainoksia muuten kuin käteismaksua vastaan.

Eli paikan taso ei välttämättä muutosta parane jos asenne on tuota tasoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom