- Liittynyt
- 21.8.2004
- Viestejä
- 2 970
Pointtina tässä koko jutussa on mielestäni se että ihmiset edelleen suhtautuu kuntosaleihin ja -keskuksiin asenteella joka ehkä on jo aikansa elänyt.
Niinhän se on aikansa elänyt. Nykyään kun tuntuu, että palvelualallakin asiakkaan rooli on lähinnä maksaa, niellä kaikki, pitää päänsä kiinni jos joku asia ei miellytä ja sopimuksetkin olisi syytä luetuttaa lakimiehillä ensin.
Kyllä määräaikaisista sopimuksista, ja varsinkin tällasista lupailuista mitä tässä on tehty ja sitten peruttu, saa ja pitääkin asiakkaana valittaa. Vaikka firmalla voisi sopimuksen puolesta olla vedenpitävä case, niin kyllä hyvä yrittäjä tajuaa milloin jostain asiasta tinkiminen on toiminnan kannalta parempi vaihtoehto. Nämä ketjuthan - kuten myös tuon esimerkkisi kännykkäoperaattorit - tosin ovat tällaisia, joissa myyntipöydän takana istuu aina sellainen henkilö, jolla ei ole valtuutuksia tehdä mitään muuta kuin myydä. Kaikki poikkeukset käsitellään sitten jossain ison pomon pöydällä toisessa kaupungissa ilman mitään objektiivisia tietoja tapauksen yksityiskohdista. Ei ihme, että kännykkäoperaattoreidenkin asiakas"palvelu" kusee nykyään niin totaalisesti.
Onneksi Tampereeltakin löytyy vielä hyviä saleja, joissa jäsenyyshömppään ei ole menty.