Jyväskylän Elixian käsittämätön "joustavuus" siis täyttä kusipäisyyttä

Esim. Meijerin ketjua lukiessa meinaa itku päästä kun HC-mekkana pidetyssä mestassa tuntuu olevan paskan keskellä risoja laitteita.
Eikö sekin ole nykyyään osa isompaa ketjua?

Siitä kai alkoi alamäki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun kokemukseni mukaan pelkän puntin vääntäjiä ei Elixiassa vieroksuta lainkaan, esim. tuonne Selloon on koko ajan tullut sen olemassaolon aika asiakaspalautteen pohjalta lisää nimenomaan punttaajien mieleisiä laitteita eli decline-penkkiä, power-räckiä, vipuvarsilaitteita, lisää kiekkoja, raskaampia käsipainoja jne.

Samat havainnot iselläkin, olen 7 vuotta Jyväskylän Seppälän Elixiassa käynyt ja ihan törkeesti on vapaapainotilat kehittyneet, varsinkin parina viimeisenä vuotena. Tänne Jyväskyläänkin on tullut reippaasti lisää kunnon "raudankolistajia".

Täydellisiä vaihtoehtoja tuskin on. Elixian huonoina puolina hinta, soppareiden sitovuus ja HC-menon puute. Plussina yleensä todella hyvä sijainti esim. ostareiden yhteydessä, helvetin siistit ja hyvin ylläpidetyt tilat/laitteet (hajonneet laitteet korjautuvat yleensä 1-2 päivässä) sekä varsin hyvä varustetaso suorituspaikkojen/laitteiden osalta. Esim. Meijerin ketjua lukiessa meinaa itku päästä kun HC-mekkana pidetyssä mestassa tuntuu olevan paskan keskellä risoja laitteita.

No mä en ainakaan mitään suurempaa HC-menoa edes kaipaa. Tollanen lepposa meininki on ainakin mulle mukavampi ympäristö.

Ja tohon laitehuollon pelaamiseen lisäisin vielä loistavasti toimivan ilmastoinnin! Muutaman kerran olen kesälämmöillä ilmastoimattomalla salilla treenannut ja ei siitä treenistä tule mitään. Minuutin jälkeen on paita läpimärkä ja vartin jälkeen tuntuu ettei happi riitä millään, eli treeniteho ainakin mulla kärsii oleellisesti. Ehkä mä vaan en ole tarpeeksi HOOCEE!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom