Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se lause et enskuussa rennommin tarkotti just sitä et homma loppuu ku seinään.
Tuli sellanen olo et ois tehny mieli lyödä tota muijaa. Siis valittaa kokoajan kuin mikäkin teinityttö. Ostaa kaikenmaailman infrapunapussit ja menee psykoterapeutil yms. Menis sinne salil perkele! Vituttaa noitten treenaajien puolestakin, kun ei saa tehtyä tulosta asiakkaan ollessa täys kusipää. Mä antaisin mitä vain, että pääsisin tollasten naisten rääkättäväks ja sitten tollaset pallerot pääsee ilmatteeks ja ei sitten edes tee mitään.... Perkele saatana!
Ootsä vittu tosissasi? :wtf: Oisit riehunu ja raivonnu nyt vielä vähän enempi niin saisit sanoman paremmin perille ja painoarvoa tolle postauksellesi. Eiku... :jahas:
Joo. Syömishäiriöisen ja salaa ahmivan ihmisen kellä koko elämän ollut järkyttävä ylipaino, koulukiusaamista, itsetunto-ongelmia ym ei MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA JUTELLA ONGELMISTAAN AMMATTILAISEN KANSSA. Salille vaan saatanan läski!
(Se että syömishäiriöinen saa myös psyykkisellä puolella asiat kuntoon on ainoa asia joka elämäntavan varmasti tulee pitämään).
No naisten hakkajia tähän keskusteluun tarvitaankin:face:
Jos suomessa on miehistä joku 44% ylipainoisia ja naisista oli yli 50% (en nyt muista noita tarkalleen, mutta jotain tohon suuntaan), niin ei voi tosiaan olettaa, että jokainen on ollut koulukiusattu tai psyykkisesti sairas yms. Se on vain asennekysymys suurimman osan kohdalla. Tietty tollaset psykoterapeutit on tarpeellisia, ei sillä mitään, mutta nykyään tehdään liian monesta asiast psyykkinen ongelma mun mielestä.
Jos suomessa on miehistä joku 44% ylipainoisia ja naisista oli yli 50% (en nyt muista noita tarkalleen, mutta jotain tohon suuntaan), niin ei voi tosiaan olettaa, että jokainen on ollut koulukiusattu tai psyykkisesti sairas yms. Se on vain asennekysymys suurimman osan kohdalla. Tietty tollaset psykoterapeutit on tarpeellisia, ei sillä mitään, mutta nykyään tehdään liian monesta asiast psyykkinen ongelma mun mielestä.