Jutta ja puolenvuoden superdieetit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitä seämmä oli saanu aikaseks johki 3vk sisään, oliko -2kg? Hyvä Jutta, sä se osaat valmentaa:hyvä:
Mukamas joku suomen fitguru, paskat tiedä Jutta mistään mitään. Minäkin laihduin enemmä 3vkssa vaikka olin lähtöasetelmissa sata krt kireämpi! Pitääkö sitä itse hakea fitfarmille töihin niin saadaan Suomen läskit naiset kuntoon!

Eihän se jutta vastannu treeneistä ja ruokavaliosta. Se nainenhan oli puputtanu kaikkee shaissee naamariin "ohi ruokavalion", joten miten se valmentajaan liittyy? Oikein tehtiin kun laitettiin kunnon vittumainen valmentaja puikkoihin :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pyörykkä vähän haiskahtaa joltain angstaajalta, koska hirvee agre päällä Mentulan ketjussa, samoin tässä ketjussa. Liekö jotain näitä henkilöitä vastaan. Zekkaan vielä muut viestit, että onko ihan suoraa tahallista päänaukomista.

edit: ei hyvältä näytä kun noita viestejä katsoo, melkoista paskaa puskee ulos vähän missäkin ketjussa. Kauhee poru kaikesta ja dissaa joka toista. Pari vastaavaa vielä, niin loppuu.

Zone-sarja -42%
Pyörykkä vähän haiskahtaa joltain angstaajalta....

Luulin ekaksi, että Mike viittas tuolla "pyörykällä" ohjelmassa olevaan henkilöön :D No joo, mulla on vissiin vähän omaa kivaa tässä. Nukkuuko Mike muuten koskaan, kun viestejä tulee suunnilleen ympäri vuorokauden.

Itse sarjasta, en ole tuota ekaa jaksoa ainakaan vielä katsonut, mutta tuommoinen "ensin otan rennosti kuukauden" kuulostaa just siltä että kuukausi vedetään kaikkea paskaa naamaan vanhaan malliin ja sitten mietitään, että viitsiskö polkea kuntopyörää vartin. Ei ole tainnut mennä elämäntapamuutos ihan jakeluun. Kyllähän näitä pullukka-ohjelmia katselee ihan viihteenä vaikka se ainainen valitus niissä vähän alkaakin rassaamaan. Ei ihme, että noilla ihmisillä on tullut pari ylimääräistä kiloa.

Tuota ohjelmaa seuratessa tuli kyllä hyvin huomattua kuinka sohvaperunan ja aktiiviliikkujan asenteet ja maailmankuvat eroaa toisistaan. Tai huomaahan sen jo kun seuraa tätä ketjua.

Mun mielestä se nainen ei näyttänyt kovin läskiltä 171cm/137kg -mittoihin. Oisin ite varmaan pallompi noissa kiloissa.

Olisi paljon mielenkiintoisempaa kun valmennettavina olisi jo hyvällä mallilla olevia kisaajia, näitä suurinpudottaja ohjelmia on jo ihan tarpeeksi!

No sehän se olisi helvetin kiinnostava ohjelmaformaatti :D Eikun omaa sarjaa tekemään jos usko riittää.

Mitä seämmä oli saanu aikaseks johki 3vk sisään, oliko -2kg? Hyvä Jutta, sä se osaat valmentaa:hyvä:
Mukamas joku suomen fitguru, paskat tiedä Jutta mistään mitään. Minäkin laihduin enemmä 3vkssa vaikka olin lähtöasetelmissa sata krt kireämpi! Pitääkö sitä itse hakea fitfarmille töihin niin saadaan Suomen läskit naiset kuntoon!

eihän se liity Jutan valmennustaitoihin mitenkään jos joku ei noudata sovittua ruokavalioo...

Mutta joo ihan helvetin hyvä ohjelma ja Satu on ihana :haart:

Mun mielestä täyttä paskaa koko ohjelma. Jutta sopii ehkä bodarille valmentajaksi mutta eihän siinä ole mitään järkeä lähteä samalla asenteella valmentamaan tavallista tallaajaa joka ei ole elämässään hikoillut kertaakaan. Vähän pitää pelisilmää olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näihin ihmisiin, jotka kehtaavat selittää lihavuuden olevan "suojamuuri", tuskin tehoaa mikään valmennus...

Lihavuuden yleisyys johtuu mielestäni siitä, että se on suomalaisessa kulttuurissa niin hyväksyttyä. Jos huomattava ylipaino todellakin olisi merkittävä julkinen häpeä, monikaan ei söis itteensä obeesiksi.

Mä laittaisin tuon Kaisan ennemmin ketokarppaamaan kuin vähärasvaiselle juttadieetille.

muok.

Niinhän ne tekikin sitten - mutta saakohan se syödä rasvaa minkä verran?
Katon siis ohjelmaa tässä paraikaa netistä.

Heh, hyvä kun tuo Satu astuu remmiin. Vähän kuria tuohon touhuun, p*rkele! :whip::whip:

muoks: "Sitä kun ei ole vaadittu koskaan, niin sitä on niin vaikea löytää sieltä." -Kaisa, painonpudottaja. Tässä piilee monen ongelman juuri suomalaisessa yhteiskunnassa: puuttuu kuria ja sitä myötä kurinalaisuutta. Keppin ja porkkanan määrä pitäisi olla balanssissa joka instanssissa.

On kyllä hyvä, että uudet ja tulevat pt-asiakkaat näkevät, miten sitä tulosta saadaan. Meidän ketju-fitnesshelvetin pt:t ovat aivan liian pehmeitä, jotta tulosta tulisi. "Referenssiasiakkaita" taitaa olla puhdas nolla..Asiakkaiden pitäisi itse ymmärtää ja vaatia sitä laatua, nyt ne luulee, että edistyminen on hyvää ja tulosta tulee, kun koulutettu pt hoitamassa hommia.

LOL, Jutta lataa osuvasti kyllä: ~"8 kg on todella surkea suoritus, ja sellaisen painon pitäisi lähteä kun käy kunnolla töräyttämässä WC:ssä" :lol2: Samaa mieltä!

Oli kyllä just ekas jaksos sellanen tyypillinen itsesääli läski et ei mitään rajaa. Hyvä oli ohjelma tosin, ja ensjaksossa Bulli :)

Mä kyllä pidin tästä avausjaksosta, vaikka en sitä aikaisempaa Jutan ohjelmaa sietänyt.

Mielenkiintoinen tapaus oli tämä Kaisa. En millään meinannut uskoa tuota ikää todeksi. Mukavuusalueelta oli kyllä kiusallisen vaikea poistua, ja alkoi käymään trainereita sääliksi. Itsellä ei hermot kestäisi kyllä tuollaista, ei vittu millään. Tuossa on kuitenkin firman maine pelissä kun televisioon kuvataan, ja asiakas pitäisi saada laihtumaan. Aseellakaan ei saisi uhata. Tietysti, voihan olla että jossain vaiheessa kamerat on sammutettu ja Kaisan sänkyyn on ilmestynyt yön aikana hevosen pää..

Näytti kyllä siltä että se mies oli laihtunut loppujaksoon mennessä enemmän kun Kaisa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom