Jutta ja puolenvuoden superdieetit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miksi tuolla on personal trainerina tuollainen työtä vieroksuva kermapylly? Oli lähtenyt kuulemma kesken treenin kotiin. Eihän kukaan aikuinen ihminen lähde kesken duunin kotiin, jos tulee työssä vastoinkäymisiä? Eikö personal trainerin homma ole treenata sen treenattavan kanssa, kertoa sille mitä pitää tehdä ja samalla tsempata? Sillä oli yksi homma ja sekään ei maistunut.

Ei kaupan kassakaan lähde kassalta kotiin, jos maksamaan tulee hankala asiakas. En palkkais tollasta ihmistä kyllä mihinkään hommaan, ikinä. Tietysti kyseinen tyttönen on joku superpro fitness ultimatestack tyyppi, joka mavettaa enemmän kuin minä. Ja saan kaikkien pakkislaisten vihat niskoille. Mutta ihmettelen kuitenkin.

Miksi tuolla on personal trainerina tuollainen työtä vieroksuva kermapylly?

Satu Kalmi - PT-vastaava/ valmentaja
Satu on treenannut kilpailuihin tähdäten vuodesta

2005 lähtien. Kisakokemusta löytyy kahdesta eri lajista; Body fitneksestä sekä voimanostosta. Satu on vuoden 2010 Euroopanmestari niin penkkipunnerruksessa kuin voimannostossakin.

Sadulle on kehittynyt erittäin vahva kokemus treenaamisesta ja oikeanlaisesta ravinnosta. Vastaukset ravintoon ja lisäravinteisiin liittyviin kysymyksiin tulevat kuin apteekin hyllyltä. Lisäksi lihashuolto on tuttua, koska hän on koulutukseltaan hieroja.

Henkilökunta | Fitfarm

^ Mihin vittuun ton olis pitäny vastata?

Rautaperse on oikeassa et ei kukaa kesken duunin lähe käveleen jos tulee vastoinkäymisiä, ei täs lapsia olla.

Luulis et etenkin tollasilla meriiteillä olis sitä itsetietoisuutta eikä vedetä hernettä siitä jos joku ei teekkään aivan kaikkea mitä käsket sen tekeen ensi purasulla.

Oisko juttua hieman väritetty? Aika outoa sinällään että kun saa tollasen mahdollisuuden niin sitten kuitenkin kiukuttelee valmentajalle kun ei huvita. Oon mäkin joskus lähtenyt kävelemään kun tuotantopäällikkö kiukutteli mutta en kerennyt vaatteita vaihtamaan kun tuli pyytämään anteeksi, ihmisiä me vaan ollaan ja joskus vaan tulee mitta täyteen. Toki tuo on ainoa kerta liki 14vuoden aikana kun yksinkertaisesti ei viittinyt kuunnella ja ajattelin että tää on tässä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Personal trainerin loppujäpitys oli jäätävä. Valmiina tappelemaan.

Muijalta ihan hyvä suoritus vaikkei lähtötilanne ihan mikään älytön ollut. Toivottavasti tuosta nyt kaikki pullukat huomaa, että kuka tahansa pystyy siihen muutamassa kuukaudessa.

Eikö noi ole keksinyt tohon mitään parempaa kuntotestiä kuin vajaat kyykyt ja punnerrukset.
Ihan hyvin näytti kyllä laihtuvan, loppu punnituksessa näytti paljon paremmalta kuin Jutta.

Mä oon kouluttanu ton emäntäni aika hyvin. Se tuossa katsoi tätä ohjelmaa ja huutaa vihaisena sohvalta, että: "Minkä takia noi valmentajat pistää noi treenattavat aina tekemään tolla paskalla smith-laitteella? Eihän tossa vekottimessa ole mitään järkeä. Miksi se on edes keksitty?"

Olen samaa mieltä. Se on hyvä korkeintaan olankohautuksiin tai painotelineeksi.

Mä oon kouluttanu ton emäntäni aika hyvin. Se tuossa katsoi tätä ohjelmaa ja huutaa vihaisena sohvalta, että: "Minkä takia noi valmentajat pistää noi treenattavat aina tekemään tolla paskalla smith-laitteella? Eihän tossa vekottimessa ole mitään järkeä. Miksi se on edes keksitty?"

Olen samaa mieltä. Se on hyvä korkeintaan olankohautuksiin tai painotelineeksi.

Off topick: Smith on ihan jepa vehje siinä vaiheessa, kun keskivartalo pettää ja jaloissa olis vielä puhtia. Ite teen pitkää, eristävää sarjaa etujaloille. Kun ei ole hakkia niin Smith on sitten korvaava vehje mulla. Häviän varmaan tämän väittelyn jo alkuunsa, mutta olipa pakko päästä sanomaan. Riippuu tietysti, haluaako lissää lihhaa vai lissää kiloja tankoon...

Että minä se vasta hyvin koulutettu "emäntä" olen, kun ymmärrän, että laitteilla ja tyyleillä voi olla eri funktioita.

Off topick: Smith on ihan jepa vehje siinä vaiheessa, kun keskivartalo pettää ja jaloissa olis vielä puhtia. Ite teen pitkää, eristävää sarjaa etujaloille. Kun ei ole hakkia niin Smith on sitten korvaava vehje mulla. Häviän varmaan tämän väittelyn jo alkuunsa, mutta olipa pakko päästä sanomaan. Riippuu tietysti, haluaako lissää lihhaa vai lissää kiloja tankoon...
Eiks ookin näppärää käyttää laitetta mikä helpottaa sen heikomman lihasryhmän työtä ettei se pääse vahingossakaan vahvistumaan? ;) Ja lisää lihaa ja lisää kiloja tankoon saa parhaiten vapailla painoilla.

Ilmeisesti tälle kaudelle on päätetty, ettei Bullero pääse tylyttelemään entiseen malliin. Lähinnä vain kevyttä kritiikkiä ruokavalioita kohtaan.. Enpäs tiennyt, että tuo PT-kisuli on kova penkkaaja. Omien salihavaintojeni hän on aiemmin ollut vain kusipäinen PT, joka varmasti tuhoaa unelmasi supersarjasta ottamalla toisen liikkeen sinulta kesken homman, luonnollisesti mitään sanomatta.

Ylempään smith-keskusteluun viitaten pitäisi kai sanoa, että kaikki salilla olevat härpäkkeet (ml. vapaat painot) on turhia. Mää perkele nostelen methässä tukkeja ja juon maitoa.

Eiks ookin näppärää käyttää laitetta mikä helpottaa sen heikomman lihasryhmän työtä ettei se pääse vahingossakaan vahvistumaan? ;) Ja lisää lihaa ja lisää kiloja tankoon saa parhaiten vapailla painoilla.

Oman filosofiani mukaan pääliikkeet kannattaa aina tehdä vapailla romuilla, mutta jos nyt haluaa piiskata lihasta loppuun, niin härvelit ja virvelit ovat oiva apukeino siihen. Ei siitä smithistä nyt kannata mitään itse tarkoitusta tehdä. On ehkä hiukan huvittavan näköistä, kun ikuisuuden smithiä tehnyt laitetaan tekemään vaikka kyykkyä vapaalla tangolla. Tutina on kuin allekirjoittaneen liskodiskoissa muutaman kostean yön jälkeen.

On kyllä käsittämätöntä velitieteilyä ohjelma täynnä. Aamuaerobiset on aivan pakollisia rasvanpolton kannalta ja hiilarit aamulla oli syy siihen, miksi puntari näytti 99kg... Dieettaamisesta tehdään jotain kauheaa säkrifais-puuhaa:
"Sosiaalinen elämä kärsii ja en ole pystynyt viettämään aikaa ystävieni kanssa, koska olen dieetillä."
"Söin 10 cashew-pähkinää. :("

Varmaan houkuttelee muita läskejä alottaan dieetin, ku annetaan tällanen kuva että kaikki muu elämä pitää uhrata sen takia...

Suositut

Back
Ylös Bottom