Ton pystyy muuten väistämään tekemällä Hackia, niin ei tarvitse edelleenkään tuohon kuntosalien kauhistukseen, yleislaite numero ykköseen koskea. Siksi sitä vihaan kun porukka tekee siinä juuri jotain tavallista kyykkyä, vinopenkkiä tai pystypunnerrusta, mitkä on parempi tehdä vapaalla tangolla.
Enkä mä nykyään ymmärrä miten joku harrastaa pelkkää kapeakatseista kehonrakennusta, kun itse hölmöilin sen homman kanssa kymmenen vuotta ja hankin kroppaan sen luokan lihasepätasapainot, että pahaa tekee nyt kun koitan niitä korjailla. Juu vetoremmit joka liikkeessä, koska en mä kehonrakentajana mitään puristusvoimalla tee => Täysin olematon puristusvoima ja nyt sen korjaannuttua havaitsin yllätys yllätys, että vetoremmejä ei tarvita mihinkään. Selkätreenissä ei kyllä sarja lopu pidon loppumiseen jos sitä puristusvoimaa on jaksanut hankkia tarpeeksi. Ainut poikkeus on olankohautukset, kun siihen saa lyödä niin paljon romua, että myötäotteella pyörähtäisi käsistä. Ristiotteella en viitsi sitä vedellä.
En mä tee kehonrakentajana vahvalla keskivartalolla mitään ja siksi teenkin lähinnä prässiä tai hackia (menee samaan sarjaan sen smithin kanssa) kun niillä saa jalkoihin paremmin osumaa ja niissäkin käytän tyyliin vyötä ettei vain heikko keskivartalo joudu vahvistumaan. Mavellakaan ei tee mitään kun SJMV ja alaselkää säästävät räkkivedot hoitaa sen mitä kehonrakentajana tarvitsen => Vituttaa niin vitusti kun mave on nyt sitten täysin onnetonta räpeltämistä kun tuntuu että enemmänkin voisi vetää, mutta keskikroppa pettää jo heti alkuunsa. Sen korjaamisessa menee koko loppuelämä, jumalauta. Saman keskivarataloheikkouden takia etukyykky ei meinaa luonnistua, kun siinä pettää keskikroppa ekana. Takakyykky sentään onnistuu.
Kyllä mä julistan, että jokaisen kuntosaliharrastajan pitäisi ihan oman itsensä takia kehittää monipuolisesti voimaa ja lihasta, perustaa treeninsä aina raskaille perusliikkeille ja käyttää laitteita vain siinä sivussa. Samalla kannattaa heittää vetoremmeillä ja vyöllä vesilintua tai säästää ne vain erityistilanteisiin.
E: Ja sit kun puhutaan tosta sarjasta niin aloittelijaa ei saisi ikinä missään nimessä totuttaa tuettuun kyykkyyn tai vastaaviin, vaan käyttää niin paljon vapaita painoja kuin mahdollista. Jos heti alkuun pelleillään noilla laitteilla niin ei se vapaisiin painoihin myöhemminkään liian helposti siirry. Ne täytyy heti aluksi tehdä tutuiksi ettei ne sitten myöhemmin pelota.